Aanmelden T-Mobile Speciaal (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

496 reacties

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een simkaart gekocht waarbij 15 euro beltegoed zou zitten. Nu heb ik mij onlangs aangemeld voor het t-mobile spaarprogramma. Na aanmelding heb ik 180 punten gekregen. Hiermee kan ik slechts 5 euro beltegoed bestellen. Hoe krijg ik toch de 15 euro bij elkaar?

Groeten
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb problemen met de T-mobile speciaal.
Ik heb me daar aan ongeveer 10 tot 15 keer aangemeld en steeds mislukt het.
Weet iemand misschien hoe dat komt?

Alvast bedankt,
Reputatie 5
@Ayoub070

Ik heb je een priv
Reputatie 5
@Ayoub070

Ik heb je direct aangemeld voor T-Mobile Speciaal. Binnen uiterlijk 3 dagen zullen je punten zichtbaar zijn.
Reputatie 2
Ook ik heb een nieuw mobieltje met extra Euro 15,00 beltegoed. Maar tot nu toe heb ik alleen de Euro 5,00 gehad die op de SIMkaart zat. En ik heb me sinds vorige week maandag al 2x geregistreerd. Tot nu toe geen enkele reactie dat dit gelukt is of waarom niet!! Zou hier iemand naar kunnen kijken a.u.b.?
Reputatie 2
ik heb 31dec 2010 een blackberry gekocht en daar zat een prepaid kaart in daarop stond dat je 15 euro beltegoed krijgt !
alle instructies gevolgd aangemeld hier en daar maar er stond gewoon maar 5 euro beltegoed op de prepaid kaart !

Is dit een lokkertje of wanneer krijg je die resterende 10 euro ??
Reputatie 2
@jayden
Ik heb je gegevens gecontroleerd en daarbij zie ik dat je My T-Mobile wel hebt geactiveerd. Daarna had je het spaarprogramma moeten activeren en dat kan ik niet terugvinden. Ik adviseer je om via My T-Mobile het spaarprogramma aan te zetten en daar je gegevens in te vullen.
Reputatie 2
Hallo,

Ik had vorige week mijn samsung galaxy apollo (I5800) gekregen en die deed het goed.
Ik had 5 euro wat standaard op de sim kaart stond.
Ik kon gewoon smsjes sturen en bellen.
Maar sinds 3 dagen is opeens al mijn beltegoed weg.
Ik heb 10 euro opgewaardeerd met t-mobile speciaal spaarpunten die zij ook dat het beltegoed erbij was, maar og steeds geen beltegoed, ook niet op my-tmobile.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb de telefoon al gereset maar nog steeds geen beltegoed...
Ik mis dus 5 euro voor de sim kaart en nog eens 10 euro voor het registreren voor de sim kaart en 10 euro van t-mobile speciaal, hoe kan ik mijn beltegoed nu terugkrijgen?
Reputatie 2
@superkootje
Het kan 24 uur duren voordat een beltegoed is bijgeboekt. Na een reset van je spaarprogramma, is de 10 euro beltegoed op je aansluiting gezet.
Reputatie 2
ja ik heb net
Reputatie 2
MIJN MOBIEL GAAT AUTOMATISCH OP INTERNET!!! 😠
hoe kan ik mijn mobiel instellen dat ie alleen WIFI gebruikt en geen mobiel internet gebruikt, want hij gaat automatisch op internet, daardoor i waarschijnlijk ook mijn beltegoed weg... kan ik dat beltegoed nog terug krijgen?
Reputatie 2
mijn beltegoed gaat automatisch weg!!
help nou alsjeblieft anders ben ik weer alles kwijt.
Reputatie 2
dit heb ik nu gedaan maar daar is nog steeds geen 10 euro bij mijn beltegoed ?
beetje vage actie weer van t mobile eerst bij een pakket 15 euro beltegoed beloven en er maar 5 euro krijgen !
Reputatie 5
@jayden

Zodra je bent aangemeld voor T-Mobile Speciaal krijg je binnen 3 dagen 222 punten bijgescrheven. Deze kun je inwisselen voor 10 euro beltegoed.
Reputatie 5
@superkootje

Ik heb direct alle internetservices vanuit T-Mobile uitgezet. Je kunt nu geen verbinding meer maken via het T-Mobile netwerk. Ook heb ik je een priv
Reputatie 2
Tmobile is dom bezig..alleen maar hun klanten oplichten en geld stelen.

Maar goed, gelukkig ga ik binnenkort naar een andere provider, en niks zal me nog kunnen overtuigen om weer klant van tmobile te worden. SCHANDE!
Reputatie 2
heb nu al tig keer geprobeerd om me aan te melden, er komt dan een popup met binnen een paar dagen moet het werken, maar na een week staat er weer spontaan om me maar weer aan te melden.
Hoe kan ik dit oplossen??
Reputatie 2
@bram1106
Ik wil je graag helpen maar heb dan de volgende gegevens van je nodig;
Naam en adres, geslacht, geboorte datum, alternatief telefoonnummer en e-mailadres.
Ik ga je dan aanmelden en hou dan voor jouw in de gaten wat er gebeurd. Ik laat je dan zo gauw mogelijk iets weten.
Reputatie 2
Bij bestelling van telefoon zou ik 15 euro beltegoed krijgen, echter er stond maar 5 euro op het kaartje, zou dit via aanmelding kunnen regelen, maar hoe dan?....
Reputatie 6
Badge +8
Je moet je even aanmelden voor T-Mobile speciaal, zie je op de startpagina van jou login,
je krijgt dan na een paar dagen te punten die je kan omzetten in beltegoed.
Je gaat dan ook gelijk sparen voor meer beltegoed of kado's
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117932]Aanmelden T-Mobile Speciaal (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]