Aanmelden T-Mobile Speciaal (deel 2)

Reputatie 2
Sinds zaterdag jl. een BB prepaid. Hoe activeer ik de 10 euro extra bel tegoed??

This topic has been closed for comments

50 reacties

Reputatie 6
@Bowser

Je kunt je op je persoonlijke My T-Mobile pagina aanmelden voor T-Mobile Speciaal, als je dit gedaan hebt krijg je 180 punten bij je tegoed bijgeschreven en deze kun je via de catalogus omzetten in €10,00 beltegoed.
Reputatie 2
Chris076 bedankt ik heb me zelf aan gemeld Groetjes Bowser
Reputatie 2
hoe bereken ik mijn bel te goed in minuten?
Reputatie 2
@jipkor
Na controle zie ik dat jij een abonnement hebt en geen PrePaid. Je hebt beltegoed waarvan je belminuten of sms-berichten af gaan. Voor een Relax 45 Sim Only heb je 450 belminuten of sms-berichten.
Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=106973]Aanmelden T-Mobile Speciaal (deel 1)[/thread].

Vragen over het aanmelden voor T-Mobile Speciaal kun je hier stellen.

[/modbreekt]
Reputatie 2
Ik heb ook een BB prepaid, maar als ik me bij T-Mobile speciaal aanmeld krijg ik geen 180 punten. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Reputatie 2
Hallo,

Ik had hier over al een tijdje geleden een onderwerp begonnen, was toen geholpen en moest het via berichten gaan doen.
Maar er is nog steeds niks gekomen.
Het probleem is als ik me aanmeld voor T-Mobile speciaal dat de volgende dag alles verdwenen is en het opnieuw moet doen.
En 1 van de moderators zou het handmatig hebben gedaan maar ik wacht al een week en heb nog steeds niets ontvangen.

En nog 1 vraag.

De prijzen zijn omhoog gegaan. Eerst betaalde je 180 punten voor 10 euro beltegoed en nu 222 punten. Zou ik dan nu ook 222 punten moeten krijgen?

Alvast bedankt,
Reputatie 6
Badge +8
Hoi ayoub070, ff afwachten tot morgen, dan zal een moderator wel reageren.
Ik had zelfde probleem als jij nu hebt en dat is opgelost.

Weet precies wat je bedoeld, eerst binnen enkele dagen bla bla en dan enkele dagen weer het hele proces opnieuw.
Gaat goed komen.
Reputatie 6
@Puntert

Wanneer je je aanmeld bij T-Mobile Speciaal worden de punten binnen 3 dagen bijgeschreven, dit is inmiddels gebeurd zie ik. Je kunt de 222 punten (was 180) inwisselen voor € 10,- beltegoed.
Reputatie 2
Ik wacht nu wel heel erg lang?
Reputatie 2
ik heb mijn simkaart geactiveerd en geregistreert maar nog geen beltegoed
gekregen wat wel zo hoort en heb ook nog geen vraag over smsen gekregen
wat doe ik fout???
Reputatie 5
@Ayoub070

De aanmelding voor T-Mobile Speciaal kan niet voltooid worden doordat er op dit moment 5 T-Mobile PrePaid aansluitingen op hetzelfde adres staan. Meer dan 5 aansluitingen worden niet geaccepteerd. Ik heb je een priv
Reputatie 6
@DOCO
Om het extra beltegoed van €10,- te ontvangen is het noodzakelijk dat je je aanmeldt voor T-Mobile Speciaal via je My T-Mobile account. Wanneer je dit hebt gedaan ontvang je binnen ongeveer 3 dagen 222 T-Mobile Speciaal punten die je kunt inwisselen voor €10,- beltegoed.

De 300 gratis Bonus Sms ontvang je alleen wanneer je het tariefplan T-Mobile PrePaid Bonus Sms hebt. Bij PrePaid Bonus Sms krijg je op de eerste dag van elke maand 300 sms'jes gratis, op het moment dat je met minimaal € 10,- per maand opwaardeert. Op dit moment maak je gebruik van het tariefplan T-Mobile PrePaid Standaard. Je kunt dit tariefplan eenvoudig omzetten via My T-Mobile.
Reputatie 2
IK vind het een beetje raar dat je je eerst helemaal moet aanmelden en dan nog eens voor speciaal als nieuwe klant en dat je dan vervolgens dagen moet wachten
tot je 10 euro is bij geschreven en wat krijg je nu 180 punten of 222????

Ik vind het allemaal een beetje omslachtig sorry.
Reputatie 6
@syl2000
Niet alle klanten willen aangemeld worden voor een spaarprogramma, daarom wordt gevraagd om dit apart te doen. Wanneer je je aanmeldt voor T-Mobile Speciaal ontvang je 222 T-Mobile Speciaal punten die je vervolgens via de catalogus kunt inwisselen voor €10,- beltegoed. Ik zie dat je vanmorgen deze €10,- hebt ontvangen.
Reputatie 2
Een paar dagen geleden heb ik me aangemeld voor T-Mobile Speciaal. Hierna stond er onder "My T-Mobile" de mededeling dat mijn aanmelding verwerkt werd. Deze tekst was vanochtend weer verdwenen; in plaats daarvan staat er nu weer een linkje om me aan te melden.

Ik deel mijn brievenbus met 175 andere studenten, dus wellicht zijn er al vijf anderen die zich eerder hebben geregistreerd.
Reputatie 2
Ik heb vandaag mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro. het is afgeschreven van mijn bank, maar niet bij mijn huidige beltegoed bijgeteld. Hoe kan dit? en hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 2
@telefo123
Op 14 februari 2011 om 21:42 uur is de tien euro bijgeschreven. Wanneer je belt met 1244 hoor je dat het erbij gekomen is.
Reputatie 2
Ik heb mij al enkele weken geleden aangemeld, sindsdien staat er nog steeds: Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan.
Maar de punten komen dus niet.

Graag zie ik dit z.s.m opgelost.

Groet, Cecille
Reputatie 2
Die van mij zijn er na twee weken ook nog niet. Kan iemand vertellen wat er aan de hand is?
Reputatie 2
Hallo,

Sinds 2 weken geleden heb ik een nieuwe BlackBerry Curve 8520 gekocht met prepaid. Nou staat hier op de site dat je 15 euro gratis beltegoed kreeg, maar ik heb maar 5 euro? Kun je ergens die andere 10 euro erbij krijgen?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Dan moet je je telefoonnummer aanmelden, je naam en adres gegevens opgeven. Dan zul je als het goed is je extra beltegoed krijgen. Zat bij je prepaid pakket geen brief of internetadres om jezelf aan te melden? Meestal is dit wel zo bij prepaid.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb voor mijn dochter een prepaid toestel gekocht, maar er gaan een aantal dingen niet goed.
1. het aanmelden op t-mobile speciaal wil niet lukken. Het aanemeld proces wordt goed doorlopen, maar de punten voor de 10 euro beltegoed worden niet bijgeschreven.
ook komt er in het homescreen van my t-mobile nog steeds te staan dat ze nog niet is aangemeld voor t-mobile speciaal.

2. We hebben opgewaardeerd met 10 euro beltegoed, hiervan hebben wij wel een bericht van ontvangen dat het is uitgevoerd, maar er is nog steeds niks bijgeschreven. Dat is nu al meer dan 24 uur geleden.

3. We hebben het standaard prepaid tarief om laten zetten naar het bonus sms tarief, hiervan hebben we bevestiging ontvangen, maar volgens mij is het tarief nog helemaal niet omgezet. dit is al bijna een week gelelden.
Reputatie 2
nou je hebt helemaal gelijk sta al weken ingeschreven maar niks word bij geschreven
Reputatie 2
Ik heb 18-02 een mail gehad om me aan te melden voor t-mobile extra (of speciaal, geen idee welke van de 2 ik hebben moet of wat het verschil is..) Omdat ik net een abbo heb afgesloten.

Ik heb nu al zovaak geprobeerd om me aan te melden, elke keer moet ik me opnieuws inloggen (ik mag die pagina anders niet bekijken, omdat ik daar geen toegang toe heb?), maar dan krijg ik de foutmelding dat de inloggegevens onbekend zijn.

Ik snap er momenteel helemaal niets meer van, wat doe ik verkeerd?