Aanmelden T-Mobile Speciaal (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

50 reacties

Reputatie 2
Cecille schreef:

Ik heb mij al enkele weken geleden aangemeld, sindsdien staat er nog steeds: Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan.
Maar de punten komen dus niet.

Graag zie ik dit z.s.m opgelost.

Groet, Cecille

Graag een reactie hierop!
Reputatie 5
@Cecille

Op dit moment zie ik geen aanmelding voor T-Mobile Speciaal. Ik zal voor je kijken of het mogelijk is je aan te melden.
Ik heb je een priv
Reputatie 2
Ik heb me proberen te aanmelden voor T-mobile speciaal, maar dat lukt niet. Hij 'reset' zichzelf na een paar dagen. Ik heb ongeveer een maand geleden een e-mail gestuurd naar de klantenservice, maar heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Daarom heb ik hier een topic aangemaakt.

Hoe moet ik dit oplossen?
Reputatie 2
Beste Aeon,

Wil je ook even laten weten hoe het met mijn aanmelding zit? Ik wacht inmiddels ook al bijna drie weken.
Reputatie 5
@Sandra1985

Je mag per woning 5 aansluitingen hebben. Jij geeft aan dat er zo ongeveer 175 mensen in hetzelfde gebouw wonen. Hebben zij wel allemaal een ander huisnummer?
Zou je me een priv
Reputatie 5
@Shanon1990

Ik ga dit direct voor je nakijken. Zodra ik antwoord heb laat ik je dit weten!

aanvulling:

Het probleem dat is ontstaan omtrent het aanmelden voor T-Mobile Extra zal binnen 24 uur opgelost zijn. Hierna kun je je direct aanmelden.
Reputatie 6
@TheAlmighty

Ik heb je aangemeld voor T-Mobile Speciaal, over een aantal dagen kun je dit terugzien op je persoonlijke My T-Mobile pagina.

Inmiddels is de registratie afgerond en zichtbaar
Reputatie 7
@wilmavanbreda
Ik zie dat je 's middags contact hebt opegnomen met T-Mobile Klantenservice.

@sandrabianca
Je aanmelding voor T-Mobile Speciaal is afgewezen. Per adres mag je niet meer dan 5 aanmeldingen hebben.
Reputatie 2
Hallo
Ik heb vandaag een blackberry gekocht bij T-mobile en nu heb ik eenvraag er zit 15euro gratis beltegoed bij 5euro gelijk en 10 euro bij registratie bij t-mobile nou ik heb dat dan gedaan maar geen 10 euro hoe kan dit moet ik nog wat anders doen of??
wie kan me helpen

Groetjs Corn
Reputatie 6
Badge +8
Je moet je aanmelden voor T-Mobile extra, na een paar dagen krijg je credits die je kan inwisselen voor kado's of beltegoed.
Reputatie 2
Dus ik moet me aanmelden voor t-mobile speciaal en dan krijg je dat ok dan maar kost dat dus niks en wanneer krijg ik die en kan je dan die gratis btg krijgen
Groetjes corne
Reputatie 6
@corregiebb

Je kunt je aanmelden voor T-Mobile Speciaal via je My T-Mobile account, na maximaal 3 dagen krijg je je punten bijgeschreven en deze kun je in de catalogus inwisselen voor beltegoed.
Reputatie 2
Hartelijk dank Chris076.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb t zelfde probleem als bijna iedereen.
Mijn vraag is, of u ook voor mij wil kijken waarom mijn aanmelding maar niet wil lukken.
Ik wacht al een week en vraag mij af wat hiervan de reden is en of dit verholpen word.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
@Ymran

De reden voor het mislukken van de inschrijving is dat er teveel (meer dan 5) aanmeldingen op hetzelfde adres zijn, dit is volgens de voorwaarden niet toegestaan.
Reputatie 2
Ik heb net een t-mobile apollo aangeschaft en ik vroeg mij af als ik nu mijn mobiel wijzig krijg ik dan wel die extra 10
Reputatie 6
@JoukeRienstra
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met het wijzigen van je mobiel. Wanneer je een PrePaid pakket aanschaft (toestel + simkaartpakket) dan kun je je registreren op My T-Mobile voor T-Mobile Speciaal. Je ontvangt dan 222 T-Mobile Speciaal punten die je kunt inwisselen voor €10,- beltegoed. Let op: per persoon kan slechts één keer en met maximaal één aansluiting (SIM-kaart) worden deelgenomen aan T-Mobile Speciaal.
Reputatie 2
@Raymond Ik heb zeg maar nu dit account en die staat op de mobiel samsung g600 .. nu heb ik een t-mobile prepaid galaxy apollo gekocht.. en vroeg me af of je dan ook nog die 10€ krijgt. Of moet ik dan even een nieuw account aanmaken?
Want het liefst heb ik het bij dit account op want heb hier nog genoeg punten voor 5€ beltegoed..
Reputatie 6
@JoukeRienstra
Bedankt voor je uitleg. De €10,- beltegoed ontvang je nadat je je hebt geregistreerd voor T-Mobile Speciaal. Je kunt per persoon maximaal één keer deelnemen. Het is dus niet mogelijk om op jouw naam nog een aanmelding te doen voor T-Mobile Speciaal en de €10,-.
Reputatie 2
@raymond Ok heel erg bedankt, wel beetje jammer
Reputatie 2
Ik heb mij al enkele weken geleden aangemeld, sindsdien staat er nog steeds: Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan.
Maar de punten komen dus niet.

Graag zie ik dit z.s.m opgelost.

Ik heb hier al eerder over geklaagd in dit forum maar toen is het niet opgelost.
Reputatie 5
@Cecille

Ik heb destijds alsnog een aanmelding voor je gedaan. Deze is niet gelukt doordat er meer dan 5 aansluitingen bekend zijn bij T-Mobile op jouw woonadres.
Aanmelden voor T-Mobile Speciaal zal dus niet mogelijk zijn.
Reputatie 2
Aeon schreef:

@Cecille

Ik heb destijds alsnog een aanmelding voor je gedaan. Deze is niet gelukt doordat er meer dan 5 aansluitingen bekend zijn bij T-Mobile op jouw woonadres.
Aanmelden voor T-Mobile Speciaal zal dus niet mogelijk zijn.

Oke 5 aansluitingen, ik heb eens rond gevraagd in dit Huis, en kom op 2 active T-Mobile prepaid aansluitingen. Dus waarom 5?

Dan nog snap ik niet waarom het niet mogelijk is om een aanmelding te doen voor T-M Speciaal als er meer dan 5 aansluitingen bekend zijn op een adres? In de voorwaarden van T-M speciaal staat max. 1 aanmelding per persoon er wordt niet gesproken over een maximum per adres.

Bij T-Mobile prepaid hoort aanmelding bij T-Mobile Speciaal dus wil ik daar gebruik van kunnen maken in overeenstemming met de Alg, voorwaarden T-Mobile Speciaal.
Reputatie 2
Ik wil aangemeld worden voor T-M Speciaal er blijft echter deze status staan: Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan.

Die punten krijg ik dus niet. Nu omdat er dan meer dan 5 aansluitingen op mijn adres bekend zouden zijn en dat zou dan vervolgens niet mogen. (staat niet in de voorwaarden) Na navraag blijkt hier dat er max. 2 aansluitingen zijn aangemeld bij T-M Speciaal.

Maak dit zsm in orde.
Reputatie 5
@Cecille

Zou je mij in een privébericht nogmaals postcode en huisnummer kunnen toesturen? Dan zal ik hier nog een keer navraag over doen.