Beantwoord

Aanmelden voor spaarpunten

• 26 juni 2016
  • 7 reacties
  • 303 Bekeken

Wanneer ik me wil aanmelden om spaarpunten te sparen, krijg ik telkens een foutmelding. Dit is al maanden, aangezien ik het al vanaf februari heb geprobeerd.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden en ik me alsnog kan aanmelden hiervoor?
icon

Beste antwoord door Issam 26 juni 2016, 17:07

Hi Samsam90,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. ;)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Je zou jezelf namelijk wel moeten kunnen aanmelden. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw My T-Mobile account niet goed is geregistreerd. Vind je het goed als wij je account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Na het aanmaken van een nieuw account kan je jezelf aan melden voor T-Mobile Extra. Daarna zorgen wij ervoor dat je de misgelopen punten alsnog toegekend krijgt. :8

Het verwijderen van je account heeft geen gevolgen voor je abonnement, voorwaarden of bundels. We horen graag van je!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Samsam90,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. ;)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Je zou jezelf namelijk wel moeten kunnen aanmelden. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw My T-Mobile account niet goed is geregistreerd. Vind je het goed als wij je account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Na het aanmaken van een nieuw account kan je jezelf aan melden voor T-Mobile Extra. Daarna zorgen wij ervoor dat je de misgelopen punten alsnog toegekend krijgt. :8

Het verwijderen van je account heeft geen gevolgen voor je abonnement, voorwaarden of bundels. We horen graag van je!
Hoi issam,

Prima! Als het geen gevolgen heeft mag je het van mij verwijderen. Fijn dat ik de spaarpunten die ik ben misgelopen alsnog ontvang 😉.

Laat je me weten wanneer het account verwijdert is? Dan maak ik een nieuwe aan.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Samsam90,

Ik heb het account voor je verwijderd. Je kunt nu een nieuw account aanmaken en je aanmelden voor T-Mobile Extra.

Laat je weten of het gelukt is? Mocht je nog ergens tegen aan lopen dan weet je ons te vinden! :8
Hey!

Het is gelukt met mijn nieuwe account, maar de punten die ik mis ben gelopen hierdoor zijn nog niet door jullie verwerkt 😞. Kunnen jullie hier als of voor zorgen?:)

Thanks!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Samsam,

Super! Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. :)

Dat kunnen wij zeker, ik heb de misgelopen punten direct bijgeboekt. Deze zullen binnen 24 uur ook op My T-Mobile zichtbaar zijn.

Heb je toevallig al iets in de T-Mobile Extra catalogus gezien waar je voor wilt sparen?
Hey Issam,

Het staat er al op, super!

Ik ga direct kijken wat er allemaal in de catalogus staat 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Samsam90,

Aaah super! Shop ze lekker! 😃

Reageer