Beantwoord

Abonnement opzeggen


Ik ben meer dan 10 jaar klant onlangs gewijzigd naar simonly alle punten die ik gespaard had kwijt, wou icm met die punten nieuwe telefoon uitzoeken.

Not amused, belachelijk, daarom ga ik mijn abonnement opzeggen, bah!
icon

Beste antwoord door David 27 november 2018, 13:11

Hi Jakepowel,

Erg spijtig om te zien dat je op wilt zeggen!

We zijn in januari begonnen met de uitfasering van T-Mobile Extra. Vanaf dat moment komen nieuwe contracten en verlengingen niet meer in aanmerking om mee te sparen met het spaarprogramma. Bij verlengingen zijn de punten na startdatum van het nieuwe contract nog 4 maanden in te wisselen. Op 17 oktober is er ook nog een e-mail verzonden om je hieraan te herinneren. Aangezien de punten vervolgens niet meer zijn ingewisseld, klopt het dat deze vervallen zijn. Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de uiterste datum om punten in te wisselen hebt gemist!

Als er iets anders is waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan direct weten! We helpen je hier dan graag verder bij!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jakepowel,

Erg spijtig om te zien dat je op wilt zeggen!

We zijn in januari begonnen met de uitfasering van T-Mobile Extra. Vanaf dat moment komen nieuwe contracten en verlengingen niet meer in aanmerking om mee te sparen met het spaarprogramma. Bij verlengingen zijn de punten na startdatum van het nieuwe contract nog 4 maanden in te wisselen. Op 17 oktober is er ook nog een e-mail verzonden om je hieraan te herinneren. Aangezien de punten vervolgens niet meer zijn ingewisseld, klopt het dat deze vervallen zijn. Ik vind het erg jammer om te lezen dat je de uiterste datum om punten in te wisselen hebt gemist!

Als er iets anders is waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan direct weten! We helpen je hier dan graag verder bij!

Reageer