Vraag

Beschikbaarheid product in catalogus

  • 8 juni 2013
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Al een geruime tijd wil ik een specifiek product bestellen uit de catalogus. Echter is het tot op heden niet gelukt omdat er al die tijd staat 'product tijdelijk niet leverbaar'. Aangezien ik geen enkele indicatie heb wanneer en of het product ooit weer eens beschikbaar komt zou ik het fijn vinden om te weten wanneer ik het product weer kan verwachten. Tevens geeft het woord tijdelijk aan dat het zal gaan om een relatief korte periode, maar ik kijk toch al wel zeker 6 weken lang op de site en minstens zo lang is het product niet beschikbaar.

1 reactie

@ Mimango

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je even contact opneemt! Over welk product uit de catalogus gaat het precies? Als je dit via een PB even doorgeeft ga ik navraag doen wanneer dit product weer leverbaar zal zijn. Ik zal je dan natuurlijk voorzien van een terugkoppeling op het moment dat ik hier meer over weet. Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer