Beantwoord

Besteld artikel

  • 20 december 2016
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Goedendag, ik had een artikel besteld op basis van mijn punten. Helaas niet leverbaar in de gewenste uitvoering...wanneer worden de punten nu teruggeboekt??:?
icon

Beste antwoord door Hajar 21 december 2016, 10:51

Hi Glain04,

Aah wat jammer dat je bestelling niet meer leverbaar is. Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken hierover. Je bestelling zal geannuleerd worden en dan worden de punten teruggeboekt. Dit kan 5 werkdagen duren.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je alvast fijne feestdagen toe! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Komt helemaal goed, Glain04! 😃
Bedankt voor je reactie! Ja, het is ondertussen besproken met de helpdesk!! Ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Glain04,

Aah wat jammer dat je bestelling niet meer leverbaar is. Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken hierover. Je bestelling zal geannuleerd worden en dan worden de punten teruggeboekt. Dit kan 5 werkdagen duren.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je alvast fijne feestdagen toe! 🙂

Reageer