Vraag

Bestellen in catologus werkt niet


Ik wil wat bestellen in de catologus voor mijn punten maar hij zegt steeds log in terwijl ik al ben ingelogd. Wat moet ik doen?

5 reacties

Reputatie 5
@marcelluswallac

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Kun je niet bij de catalogus komen, of is het alleen als je iets aanklikt om te bestellen? Kun je het eens met een andere browser proberen? Mocht het niet lukken, kun je mij dan in een privébericht het product kunnen doorgeven? Dan kan ik zien of het mij wel lukt en het meteen bestellen.
Het is gelukt met een andere browser! Hartelijk bedankt voor de hulp:D

groetjess

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/marcelluswallac-266082/"

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Kun je niet bij de catalogus komen, of is het alleen als je iets aanklikt om te bestellen? Kun je het eens met een andere browser proberen? Mocht het niet lukken, kun je mij dan in een privébericht het product kunnen doorgeven? Dan kan ik zien of het mij wel lukt en het meteen bestellen.
Ik kan helaas niets bestellen in de my t mobile shop, het systeem laat me telkens opnieuw inloggen. Ik gebruik een ipad, enig idee wat het probleem is?
Reputatie 5
@Geertwie

Welkom op T-Mobile Forum! :)

Wil je het eens op een computer proberen? Je kan eventueel ook de browser google Chrome installeren op je iPad. Mocht het wel of niet lukken dan hoor ik graag van je.
Ik kan helaas niets bestellen in de my t mobile shop, het systeem laat me telkens opnieuw inloggen. Ik gebruik een ipad, enig idee wat het probleem is?


Ik had hetzelfde probleem met macbook safari. Ik heb even via google chrome uiteindelijk mijn product kunnen bestellen dus dat moet werken!

Reageer