bestellen in de T-mobile extra shop

  • 25 mei 2014
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Beste forumleden en vooral t-mobile,

De afgelopen paar dagen probeer ik iets te bestellen in de extra shop, ik heb het met de telefoon geprobeerd en met de pc,maar ik krijg iedere keer dezelfde foutmelding.

Het viel me wel op dat als ik het product bekijk het https secure logo oranje is en als ik op bestellen druk en dan de fout pagina krijg dat hij dan weer groen is.

Ik hoop dat ik snel word geholpen want het product is tijdelijk een aanbieding

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
@Suukerjunk en welkom op het forum.
Welk product probeer je te bestellen en al een andere broswer geprobeerd?
@iamPuk goede middag,

ik probeer de sony smartband te bestellen voor 3500 punten.

internet explorer ,google chrome ,en google chrome op de telefoon .

als ik op bestellen druk dan krijg ik een pagina te zien waar een rood balkje in mijn scherm komt en waar dan staat:Er is een technische fout opgetreden.
@Suukerjunk

Ik zie alleen de variant van de Sony Smartband voor 3500 punten wanneer je 50% moet bijbetalen. Is dit ook de variant die je bedoelde? Ik kan hem wel bestellen via Google Chrome. Heb je wel de cookies geaccepteerd voor dat gedeelte van de website?

Reageer