Vraag

Bestellen lukt niet?

• 12 oktober 2011
  • 7 reacties
  • 443 Bekeken

Reputatie 2
Om een of andere reden kan ik niks met spaarpunten bestellen. Ingelogd en wel klik ik op Info-bestel maar krijg dan een melding dat ik niet op die pagina kan (access denied)... Hoort dit bij een storing of wat?

7 reacties

Reputatie 6
@karinastrid
Dat is vreemd! Heb je het ook al met een andere browser geprobeerd? Eventueel kan ik de bestelling voor je doorvoeren. Als je dit wilt, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met daarin je naam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres.
Reputatie 2
Hoi Raymond,
Voorheen nooit problemen, ik heb Firefox 3.6.
Ik kan ook niet zien hoeveel punten en geld elk item kost., dus wat te bestellen...? Vanmorgen kreeg ik ook daar de foutmelding nl.
Wellicht even naar mijn inlog kijken? Of er vreemde restricties zijn? (nb ik neem aan dat je mijn inlog en 06 nr voor Mytmobile weet...?)

Tx!
Reputatie 5
@karinastrid

Bij het inloggen op jouw My T-Mobile account ervaar ik niet de problemen die jij ervaart. Heb je de cache al geleegd? Dit wil vaak het probleem wel verhelpen.
Reputatie 2
Nou met Explorer is het wel gelukt! Hier staan ook de punten bij die je inlevert.
Reputatie 2
PS ik werk met Firefox 7.0.1. , waar het dus niet mee lukt.
@karinastrid

Het hangt er vanaf hoe je firewall is ingesteld. Wij kunnen dit niet voor je veranderen. Op de ene computer werkt het met google chrome beter dan met Internet Explorer of Firefox. Wanneer je problemen ervaart kun je inderdaad proberen te wisselen.:)
k
Kan ook niet bestellen, komt zeker omdat ik mijn abonnement hebt opgezegd.
Groeten van de krentenbol

Reageer