Vraag

Bestellen lukt niet

Hallo?
Ik probeer al dagen een prepaid sim kaart te bestellen,maar iedere keer als ik het besteld heb krijg ik een sms.
Daarin staat bestelling niet goed aangekomen probeer opnieuw.
Doe ik iets verkeerd?
En de punten van mijn vorige bestelling (2x mini sd) heb ik niet terug gehad heb deze in november al terug gestuurd maar nog niks terug bijgeschreven.

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Sluspupy,

ik reageer even hier omdat je hier beide vragen stelt. Waarom je de simkaart niet kunt bestellen hebben wij ondertussen in onderzoek. De melding wordt automatisch aangemaakt door het systeem dus we hebben nu ondertussen 5 meldingen ontvangen. 🙂 Dat is voldoende.

De vorige bestelling in november, hoe heb je die teruggestuurd, naar welk adres?
Pff ik weet dat het naar groningen moest meer weet ik niet want die brief moest ik mee opsturen waar de adres op stond.
Daarop moest ik ook aankruisen of ik de punten terug wou wat ik gedaan heb,of dat er andere opgestuurd moest worden
Hallo,
Ik heb ook een vraagje omtrent t- mobile extra, ik probeer de kruimeldief te bestellen en ook ik kreeg bericht per sms dat het niet goed was gegaan. Toen ik het nog een keer probeerde stond er ineens bij dat de kruimeldief momenteel niet meer voorradig is. Wanneer ik het telefoonnummer probeer te bellen wat in dat sms'je staat krijg ik een ; nummer is niet in gebruik, bericht. ( 0800-tmextra) mijn vraag is of de kruimeldief binnenkort weer op voorraad komt want ik zou deze alsnog graag willen ontvangen.

Groetjes Naatje26
Reputatie 6
Hallo Naatje,

Ik heb dit voor je nagekeken 🙂 Het is op het moment niet mogelijk om een bestelling te plaatsen met jouw My T-Mobile punten omdat er een betalingsachterstand is. Wanneer de openstaande factuur is voldaan kun je de kruimeldief gewoon bestellen wanneer deze op voorraad is (zover ik nu kan zien is deze gewoon leverbaar)

Reageer