Beantwoord

Bestellen/punten-tegoed T-Mobile Speciaal


goededag,

mijn vraag is .. ik probeer al sinds 2 a 3 weken met mijn punten tegoed (517) ipad screenpretector(500) te bestellen,
maar elke keer krijg ik steeds hetzelfde fout met waarop staat technische fout.
ik kom wel eerst op de pagina naar bestelling afronden maar thats it en of ik via mijn pc/ipad/telefoon of mijn vriends laptop gebruik
het blijft dezelfde.

help!
icon

Beste antwoord door Chantal01 4 oktober 2013, 17:00

@mnrsjaak Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Jeetje, dat is vervelend. 😞 Heb je het ook via een andere browser geprobeerd? Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@mnrsjaak Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Jeetje, dat is vervelend. 😞 Heb je het ook via een andere browser geprobeerd? Ik zie je reactie graag tegemoet.

Reageer