Bestellen uit catalogus werkt niet.

Als ik iets wil bestellen uit de catalogus geeft hij aan; log in en bestel....toch sta ik al ingelogd. Mijn puntensaldo is toereikend.
Ik word naar het beginscherm gestuurd en verder gebeurd er niet. Is dit alleen bij mij of functioneert de catalogus op dit moment niet?

17 reacties

Reputatie 5
@Dvermey83,

Ik heb je gegevens gecontroleerd en als ik inlog via Firefox dan kan ik wel gewoon een bestelling plaatsen. Welke browser gebruik jij en wil je testen of een andere browser wel werkt? Je kunt ook doorgeven wat je wilt bestellen dan maken wij de bestelling voor je in orde.
Met Safari werkt het inderdaad niet, nu ik jou reactie zag heb ik t eens geprobeerd met Firefox, en dat werkt wel.
Ik zag met safari ook nergens staan hoeveel punten iets kost.
Maar wel vreemd, want mijn vorige bestelling, rond juni heb ik gewoon met safari gedaan, toen ging het wel blijkbaar.
Ik heb beide geprobeerd en bij allebei krijg ik "Log in en bestel" door hierop te klikken kom ik weer terug in de startpagina van My T-Mobile. Dit is al vrij lang zo, maar nu mag er van mij wel een oplossing komen.
Ik gebruik een iMac late 2011 met OS X mountain lion 10.8.2 (12C60) met Safari Versie 6.0.2 (8536.26.17) of anders Firefox Versie16.0.2. 
Het kan toch niet zo zijn dat geen van beide browsers ondersteuning van de site biedt.....?! 
Ook ik kan niets uit de catalogus bestellen. Het zelfde probleem; ik ben al ingelogd maar zodra ik op bestellen druk dan schiet ie weer naar het begin scherm. Ik probeer dit op m'n IPhone.
Ik ervaar inderdaad hetzelfde probleem. Zowel op de iPhone als met Safari lukt het me niet om te shoppen in de catalogus.
Ook ik probeer al 2 dagen wat te bestellen via de catalogus.

Bij mij werkt het ook niet, en baal hier enorm van.

Krijg ook steeds een een sms dat de bestelling mislukt is terwijl het puntensaldo wel toereikend is.

Ik heb het geprobeerd via firefox en via explorer
Gaat T-mobile hier nog iets aan doen?
@Sumi, ik heb er een erg zwaar hoofd in.

Heb zo eens zitten lezen en sommige mensen kunnen al maanden niet bestellen.

Ook niet via google chrome,firefox of explorer
Deze mensen hebben allemaal last van het zelfde probleem, ook ik heb hier last van. 

Ik heb zo'n vermoedde dat t-mobile dit expres doet voor haar 'trouweklanten' gewoon zodat het ze geen extra geld kost.

Wat een service.
Misschien toch maar overwegen over te stappen naar een andere provider
Reputatie 6
Badge +8
@Binkie Boeffie , overstappen naar een andere provider?
Maanden niet kunnen bestellen BinkieBoeffie??

Bij die andere provider krijg je deze extra's zeker niet.

Ik zelf ondervind geen problemen , soms wel maar een andere browser geeft dan weer geen problemen.
@Moderator, 

Ik spreek zelf niet over maanden hoor.

Ik spreek zelf over een paar dagen..

En welke browers ik ook gebruik het werkt simpelweg niet.

Dus wat is jullie oplossing hiervoor?
Controleer even of je browser Cookies van derden accepteert.
Als je wilt bestellen moet je dat namelijk in hebben gesteld.

Succes!
En hoe doen we dat bij Chrome?
Reputatie 2
Misschien heel simpel, maar zoals er op de site word aangegeven:
Let op: om te kunnen bestellen moet je browser cookies van derden accepteren.
Misschien doe jij dit niet?
Chrome http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=nl&answer=61416
IE http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Block-enable-or-allow-cookies
FF http://support.mozilla.org/nl/kb/cookies-in-en-uitschakelen-websites-voorkeuren
Oke, dat werkt dus ook niet.

Heb het bij Chrome, IE en FF geprobeert en nu?
Reputatie 5
@Binkieboeffie

Ik heb je een reactie gestuurd via een privébericht.

Reageer