Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 23 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Hoi,

Ik heb zonet iets besteld op my t-mobile met mijn extra punten. Nu heb ik mij toch bedacht en zou ik graag mijn punten weer terug willen. Is dit nog mogelijk?

Mvg,
Eline
icon

Beste antwoord door tribaltim 24 augustus 2017, 07:53

Beste Eline-V,

Welkom op het T-Mobile Forum.
Ik heb het volgende voor je kunnen vinden op de website:
Heb je een verkeerd product ontvangen of ben je niet tevreden over je bestelde product? Je kunt het product dan binnen 14 dagen gratis terugsturen. Verstuur het product onbeschadigd in de originele verpakking en geef op de brief/pakbon (die bij je bestelling zat) aan waarom je het product terugstuurt. Je kunt het pakket opsturen naar het antwoordnummer dat op de brief/pakbon van je bestelling staat vermeld. Vergeet niet om ook aan te geven of je je punten terug wilt of een nieuw exemplaar van het product wilt ontvangen.

Product werkt niet
Werkt het product niet goed of is het defect? Dan kun je het product binnen 12 maanden na ontvangst gratis terugsturen. Geef op de brief/pakbon aan dat het gaat om een defect product, en geef aan of je je punten terug wilt of een eventueel (indien mogelijk) nieuw exemplaar wilt ontvangen.

Sommige producten kun je niet terugsturen
Let op: er zijn een aantal producten die je niet terug kan sturen, bijvoorbeeld E-vouchers. Dit wordt duidelijk vermeld in de catalogus bij het product, tijdens het bestellen en bij de levering van je product.

Hopelijk is je vraag zo beantwoord.
Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Eline-V,

Welkom op het T-Mobile Forum.
Ik heb het volgende voor je kunnen vinden op de website:
Heb je een verkeerd product ontvangen of ben je niet tevreden over je bestelde product? Je kunt het product dan binnen 14 dagen gratis terugsturen. Verstuur het product onbeschadigd in de originele verpakking en geef op de brief/pakbon (die bij je bestelling zat) aan waarom je het product terugstuurt. Je kunt het pakket opsturen naar het antwoordnummer dat op de brief/pakbon van je bestelling staat vermeld. Vergeet niet om ook aan te geven of je je punten terug wilt of een nieuw exemplaar van het product wilt ontvangen.

Product werkt niet
Werkt het product niet goed of is het defect? Dan kun je het product binnen 12 maanden na ontvangst gratis terugsturen. Geef op de brief/pakbon aan dat het gaat om een defect product, en geef aan of je je punten terug wilt of een eventueel (indien mogelijk) nieuw exemplaar wilt ontvangen.

Sommige producten kun je niet terugsturen
Let op: er zijn een aantal producten die je niet terug kan sturen, bijvoorbeeld E-vouchers. Dit wordt duidelijk vermeld in de catalogus bij het product, tijdens het bestellen en bij de levering van je product.

Hopelijk is je vraag zo beantwoord.
Groetjes Tribaltim

Reageer