Beantwoord

Bestelling niet ontvangen

• 17 november 2017
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Hi, ik heb een Rituals pakket besteld een poosje terug, maar deze niet ontvangen. Dacht dat de verzendtijd 5 werkdagen was. Vorige pakket kreeg ik wel in 3 dagen. Is er iets mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2017, 12:09

Hoi SK72,

Wat jammer dat je het pakket niet ontvangen hebt! Ik zie dat de status wel op geleverd staat, dus er is hier iets misgegaan. Ik heb dit meteen doorgezet naar de juiste afdeling, zodat zij dit kunnen onderzoeken! Ik ga er vanuit dat je het pakket snel opnieuw toegestuurd krijgt. Laat je het hier ook nog even weten? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +13
Beste, wanneer is het pakket besteld?
7 november
Badge +13
Dan had je het idd wel al mogen hebben krijgen idd en je adres klopt nog?
Een moderator zal met 24/48 uur hier ook meekijken en dan gaan zien wat er mis gaat.
Ja, heb 3 weken geleden ook een pakketje besteld via t mobile extra en dat is wel gelijk aangekomen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi SK72,

Wat jammer dat je het pakket niet ontvangen hebt! Ik zie dat de status wel op geleverd staat, dus er is hier iets misgegaan. Ik heb dit meteen doorgezet naar de juiste afdeling, zodat zij dit kunnen onderzoeken! Ik ga er vanuit dat je het pakket snel opnieuw toegestuurd krijgt. Laat je het hier ook nog even weten? 🙂
Goedemiddag. Ik heb 2 staatsloten besteld via T-mobile extra. Heb hier nog niets van ontvangen. Als ik op internet kijk zijn de punten afgeschreven en staat de bestelling als verwerkt. In spambox staat ook niets. Als ik bel krijg ik geen medewerker aan de lijn en als ik via de telefoon mijn saldo opvraag, zijn de punten niet afgeschreven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Niek,

Ik heb de vouchers opnieuw naar je toegestuurd! Kun je me laten weten of je ze nu wel hebt ontvangen? Zo niet, dan ontvang ik graag een privéberichtje met jouw e-maildres en eventueel een alternatief e-mailadres. Dan ga ik het voor je in orde maken. 😃

Reageer