Beantwoord

Bestelling pathe voucher

• 19 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1651 Bekeken

goedemiddag, 15-10-2018 heb ik verschillende bestellingen gedaan bij t mobile extra. 2 bestellingen heb ik dezelfde dag ontvangen, maar mijn 3e bestelling, een pathe thuis filmvoucher heb ik nog niet gekregen, nog een bevestiging van de bestelling. graag een reactie... mvg A.F. Sleijster [tel.nr. verwijderd door moderator]
icon

Beste antwoord door Hajar 21 oktober 2018, 11:17

Hi Sleijster,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat die de voucher opnieuw heeft verstuurd. Heb je die inmiddels ontvangen? Controleer ook even je spambox, vaak komt die daar terecht. Ik wens je veel plezier met je voucher! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sleijster,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat die de voucher opnieuw heeft verstuurd. Heb je die inmiddels ontvangen? Controleer ook even je spambox, vaak komt die daar terecht. Ik wens je veel plezier met je voucher! 🙂
Bedank voor je reactie.. Helaas, er is niets in mijn mailbox of spam terecht gekomen, dus ik kan nog geen plezier van mijn voucher hebben😪
Reputatie 7
Badge +20
Hi sleijster,

Heb je hem nu nog niet ontvangen? Hij is namelijk opnieuw verzonden. Mocht je na morgen nog niks hebben, trek dan even aan de bel!
Helaas, nog steeds niets ontvangen op beide emailadressen niet..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sleijster,

Ook niets in de spambox beland? Ik wil je anders vragen om eerste even de instructies uit dit topic over te nemen. Zo markeer je ons e-mailadres als veilig. Anders blijven we ze opnieuw versturen en dan schieten we er allebei niets mee op! 😉

Reageer