Beantwoord

Bestelling staatslot niet ontvangen

  • 9 mei 2017
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Heb met mijn T-Mobile extra spaarpunten een lot besteld nu staat er bij de status dat het afgerond is maar ik heb nog niks ontvangen dit vind ik erg jammer

Hoe kunnen we dit oplossen??
icon

Beste antwoord door Thalina 10 mei 2017, 14:24

Hoi allemaal,

Ik reageer even op jullie allemaal tegelijk aangezien het over hetzelfde product van T-Mobile Extra gaat. Het is mij niet helemaal duidelijk of jullie de voucher vanuit ons niet hebben ontvangen met de code erop of dat je na het invullen van de code bij de Staatsloterij geen loten hebt ontvangen. Om het eerste probleem in ieder geval op te lossen heb ik jullie allemaal nogmaals de voucher per mail gestuurd. Mocht je deze niet ontvangen hebben, kun je dan kijken in jouw spambox?

Als de code die in de e-mail staat niet werkt als je 'm hebt geactiveerd via de website van de Staatsloterij, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Staatsloterij zelf.

Ik duim natuurlijk met jullie mee voor een mooie prijs, 1 miljoen zou leuk zijn toch! :D

Als je je voucher via de mail nog niet hebt ontvangen, wil ik je vragen om in het algemene topic hierover te reageren. Dan helpen we je daar graag verder! Zo houden we het forum overzichtelijk :)

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Zelfde hier.... account aangemaakt bij Nederlandse loterijen. Maar nergens een 'tegoed' na het invullen van 2 codes van T-Mobile extra loten.
En het zelfde hier. Ik heb mijn staatsloten ook niet ontvangen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Ik reageer even op jullie allemaal tegelijk aangezien het over hetzelfde product van T-Mobile Extra gaat. Het is mij niet helemaal duidelijk of jullie de voucher vanuit ons niet hebben ontvangen met de code erop of dat je na het invullen van de code bij de Staatsloterij geen loten hebt ontvangen. Om het eerste probleem in ieder geval op te lossen heb ik jullie allemaal nogmaals de voucher per mail gestuurd. Mocht je deze niet ontvangen hebben, kun je dan kijken in jouw spambox?

Als de code die in de e-mail staat niet werkt als je 'm hebt geactiveerd via de website van de Staatsloterij, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Staatsloterij zelf.

Ik duim natuurlijk met jullie mee voor een mooie prijs, 1 miljoen zou leuk zijn toch! :D

Als je je voucher via de mail nog niet hebt ontvangen, wil ik je vragen om in het algemene topic hierover te reageren. Dan helpen we je daar graag verder! Zo houden we het forum overzichtelijk :)

Dit topic gaat op slot.