Beantwoord

Bestelling T-mobile extra

• 10 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 420 Bekeken

Ik heb 1 augustus een bestelling gedaan van 2 x 1/5 staatslot. Omdat ik deze 9 augustus nog steeds niet heb gekregen heb ik opgebeld. Hier vertelde ze mij dat het naar een verkeerd mailadres is gestuurd, maar zij gaan me nieuwe per mail versturen en die zou ik binnen een half uur a 3 kwartier krijgen. Maar vandaag 10 augustus nog steeds niet binnen. Daarom nogmaals T-mobile gebeld en heb tot 2 x toe een medewerker aan de lijn gehad, en toen ik heb uitgelegd waar ik voor bel is in beide gevallen de verbinding verbroken. Ik vind het helemaal niet erg dat ik die loten niet krijg, maar stort dan wel de punten terug.
icon

Beste antwoord door Hajar 12 augustus 2019, 09:25

Hi @tazman2725

Ik zie dat mijn collega opnieuw de loten heeft verzonden. Heb je je spambox al gecontroleerd? Vaak komen ze daar terecht. Mocht je daar ook niks hebben ontvangen kun je mij dan het juiste e-mailadres in een privébericht sturen dan controleer ik of het goed is gegaan.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @tazman2725

Ik zie dat mijn collega opnieuw de loten heeft verzonden. Heb je je spambox al gecontroleerd? Vaak komen ze daar terecht. Mocht je daar ook niks hebben ontvangen kun je mij dan het juiste e-mailadres in een privébericht sturen dan controleer ik of het goed is gegaan.

Ik hoor graag van je!
Hallo Hajar,

Ik heb je een privebericht gestuurd waarop je heb geantwoord dat je het opnieuw hebt verstuurd en dat ik deze binnen 24 uur in mijn mailbox moest hebben. Als ik hem niet zou krijgen moest ik weer een berichtje sturen. Heb alle mappen gecontroleerd, maar nergens een voucher te bekennen. Heb je al een paar berichten verstuurd maar kreeg geen antwoord, vandaar dat ik het maar op deze manier probeer. Aan de meerdere items over vouchers in deze community blijkt dat het erg moeilijk is om dit te mailen. Kan het niet gewoon teruggedraaid worden en dat mijn punten teruggegeven worden. Ik vind het namelijk allemaal een beetje erg lang duren voor 2 1/5 loten.

Groetjes
Ed
Reputatie 7
Badge +20
HI Ed,

Ik heb al gereageerd op je privébericht😊.
tazman2725 4 uur geleden Verwijder
Hallo Hajar,

Ik heb tot op heden nog steeds niets ontvangen, vouchers of punten terug.
Kan je mij misschien uitleggen wat nu precies het probleem is. De reclame die jullie toesturen krijg ik gewoon binnen, maar de vouchers krijg ik net als zoveel andere mensen hier op deze community niet binnen. Kunnen deze vouchers dan niet per post gestuurd worden als de mail zo'n probleem is? Ik wacht nu al een behoorlijke tijd op een oplossing en heb jullie volgens mij genoeg tijd gegeven om dit op een normale manier op te lossen(opnieuw toesturen of punten terug). Tot op heden zie ik nog steeds geen verandering en heb ik alleen maar het idee heb dat het probleem vooruit geschoven wordt. Als ik deze week niet mijn vouchers heb of mijn punten terug, zal ik mijn klacht neerleggen bij Radar.nl, Klacht.nl en consumentenbond en hoop op deze manier in ieder geval zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor deze praktijken.

Groetjes
Ed
Reputatie 7
Badge +20
@tazman2725

In ons systeem zie ik terug dat de punten vandaag weer zijn teruggestort. Net op tijd voor de week om is dus!
Wat geweldig, dat het nu opeens zo snel geregeld is!!

Reageer