Beantwoord

Bestelling T-Mobile Extra niet gelukt


Ik heb net een bestelling gedaan bij tmobile extra in de catalogus, ik kwam bij stap 2 en besefte dat ik het adres moest wijzigen in mijn account. Dus ik drukte op ‘terug’, deed wat ik moest doen en ging weer naar het product wat ik zojuist wilde bestellen. Toen bleek ik geen saldo meer te hebben!! Ik heb geen bestelling, maar de punten zijn er wel vanaf getrokken. Hoe krijg ik nu mijn punten terug???
icon

Beste antwoord door David 10 januari 2018, 12:29

Hoi Petraninic,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Het probleem wat je schetst is inderdaad bekend, we werken al aan een oplossing! Dit soort orders worden automatisch gecorrigeerd. Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, zie je dat er geen bestellingen gedaan zijn en dat jouw punten er gewoon nog zijn. 🙂 Je kunt dus de goede order plaatsen!

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Petraninic,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Het probleem wat je schetst is inderdaad bekend, we werken al aan een oplossing! Dit soort orders worden automatisch gecorrigeerd. Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, zie je dat er geen bestellingen gedaan zijn en dat jouw punten er gewoon nog zijn. 🙂 Je kunt dus de goede order plaatsen!

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer