Beantwoord

Bestelling T-Mobile Extra niet ontvangen

Heb zondag een bestelling geplaatst, staat op de site dat het 3 werkdagen duurt, nog niks vernomen....
icon

Beste antwoord door Issam 14 juli 2017, 11:24

Hoi hoi Juuzed,

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de status is van de bestelling. In het systeem zie ik dat de voucher gisteren is verzonden per e-mail. Zou je willen controleren of je deze inmiddels hebt ontvangen? Zie je niets in je inbox, controleer dan je ongewenst map, daar kan deze namelijk ook in terecht komen. Heb je daar ook niets ontvangen dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Juuzed!
Bekijk origineel

10 reacties

Kan ook niet via de klantenservice iemand aan de lijn krijgen, schijnt geen optie voor te zijn...
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Juuzed,

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de status is van de bestelling. In het systeem zie ik dat de voucher gisteren is verzonden per e-mail. Zou je willen controleren of je deze inmiddels hebt ontvangen? Zie je niets in je inbox, controleer dan je ongewenst map, daar kan deze namelijk ook in terecht komen. Heb je daar ook niets ontvangen dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Juuzed!
Oké ik heb Mn mail door gespit, geen bericht.. en in dat topick kom ik ook niet verder.
Het gaat om een weekend Unlimited bundel, heb er zondag een besteld, voor dit weekend en woensdag nog een voor volgende week (daar gaat het nu dus niet om)
Reputatie 4
Hoi Juuzed,

Dank je wel voor het controleren!

Ik heb de voucher opnieuw naar je toegestuurd. Hopelijk ontvang je het dit keer wel! Kijk ook even goed in de spambox van jouw e-mail. Heb je niks ontvangen? Trek dan meteen weer aan de bel, want dan gaan we op zoek naar een andere oplossing. We staan klaar om je te helpen.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Helaas nu ook geen mail ontvangen.... kan het niet via sms?
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Juuzed,

Erg vreemd. Je zou ze al moeten hebben ontvangen. Het is niet mogelijk om de voucher per sms te verzenden. Ik heb de punten die je hebt gebruikt voor de vouchers weer bij laten boeken. Deze krijg je binnen 24 uur terug, dit zal dan ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Mocht je de mogelijkheid hebben om een ander e-mail adres te gebruiken dan wil ik je vragen om dit uit te proberen, de voucher wordt vanuit ons namelijk wel gewoon verzonden. Gebruik je een Live/ hotmail account dan kan je de instructies in het bovenstaande topic volgen om je filter aan te passen. Dan weet je zeker dat je e-mails in het vervolg binnen komen!
Jaja oké, heel apart.. krijg altijd alle mails binnen van jullie en nu opeens niet..
Vind het trouwens erg jammer dat er pas 3 dagen later gereageerd word op een probleem die vooral eigenlijk van toepassing was voor het 'afgelopen' weekend.... jullie hebben mijn gegevens, was bellen niet een stuk sneller geweest??? Nou vragen jullie je natuurlijk af van, dat had jij ook kunnen doen?!? Nou nee dus, dat heb ik al geprobeerd namelijk, maar via de 'klanten service' kom je ook geen stap verder dan een ingesproken bandje... #welkeservice??
Ik heb dit weekend dus zelf maar wat extra data gekocht, zodat ik iig nog een beetje data had en nog iets kon doen..

Ik ben nu al zeker 14 jaar klant bij jullie, nooit gezeur gehad, maar de laatste tijd gaan er echt dingen fout bij jullie...
Voorbeeld: De laatste keer verlengen, kwam ik 2 weken voor het ingaan van de verlenging, er achter dat er unlimmited bundels waren (toen waren de reclames begonnen)en met die combi van telefoon en abbo, zou ik zo goed als het zelfde per maand kwijt zijn...
Ik bellen met de klantenservice (ja dat lukte zowaar) of ik het nog om kon zetten, werd er gezegd, ja dat kan, maar pas als de verlenging in is gegaan. Toen had ik al iets van uhhh oké???
Er werd mij aangeraden om nog even te bellen als het zover was.
Zo gezegd, zo gedaan.
Toen vertelde ze me dat het niet omgezet kon worden omdat de verlenging al was ingegaan... en dat ze niks konden regelen omdat ik het niet in een t-mobile shop had verlengd, maar in de Apple store... beetje jammer allemaal... ik heb toch een abonnement bij Tmobile en niet bij Apple???
Dit is dus de rede dat ik die weekend bundels wil hebben en ze goed kan gebruiken, maar er dus nog niks aan heb omdat er ergens iets niet werkt..

Ik vind dat als je een probleem hebt en die meld, dat dat zo snel mogelijk opgelost moet worden, gewoon in 1dag, zeker als er donderdags gemeld word dat het voor het weekend is, jullie hebben mijn gegevens, jullie zijn een telecombedrijf... BEL! Of maak een optie bij de klantenservice waar je gewoon iemand aan de lijn krijgt en niet telkens het zelfde 'kijk op www. Blablablabla '

Ik was echt altijd erg positief en tevreden over jullie, maar hier laten jullie echt steken vallen in mijn ogen..
Ik heb in ieder geval volgend weekend genoeg data nodig, zou tof zijn als jullie er voor kunnen zorgen dat dat ook gaat lukken.

Ik ga proberen om ergens een ander mail adres vandaan te toveren, speciaal voor jullie... nog nooit problemen gehad met mails van jullie.. maar nu opeens wel en dan ligt het natuurlijk aan mij...
En nou word het nog mooier... nu is die
weekend bundel niet op voorraad???? Hoe dan het is een knopje omzetten en een mailtje sturen...jullie hebben dat toch niet in dozen in het magazijn staan?????
Wel leuk, heb er dus 2 besteld en die zijn zonder overleg terug geboekt en nou is het niet op voorraad??? Sorry hoor maar nu mogen jullie echt je best gaan doen om dit op te lossen...
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Juuzed,

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie! Ik wacht je reactie af.

Reageer