Beantwoord

Bestelling Tmobile extra

  • 4 januari 2019
  • 2 reacties
  • 895 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb eind december via Tmoble extra een voucher besteld voor het Luxuryhotel arragement. Ik heb de code ontvangen (op 29-12 denk ik) maar vanwege wat voor reden dan ook is alle mail van 29-12 verdwenen en dus ook de code. Kunt u dezelfde code nogmaals versturen?
Mvg, Maarten Spek
icon

Beste antwoord door Hajar 6 januari 2019, 13:31

Hi Maarten,

Wat jammer dat de mail weg is. Heb je ook je prullenbak gecontroleerd? Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban dan ga ik kijken of het nog mogelijk is om de mail opnieuw te verzenden. Ik kan je niets beloven maar ga mijn best doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Maarten,

Wat jammer dat de mail weg is. Heb je ook je prullenbak gecontroleerd? Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban dan ga ik kijken of het nog mogelijk is om de mail opnieuw te verzenden. Ik kan je niets beloven maar ga mijn best doen!
Hi Hajar,
Ik heb je een pb gestuurd maar niets meer gehoord. Gaat het nog lukken denk je ?
Mvg
Maarten

Reageer