Vraag

Bestelling uit puntenshop werkt niet

Reputatie 2
Hey allemaal,
Eerste bericht van mij hier, en ik heb een vraag:
Ik probeer uit de 'catalogus' bij t-mobile 'kaartje sturen' te bestellen (waarmee je gratis een kaart kunt sturen via tnt post kaartenservice), echter, dit werkt niet. Zodra ik bevestig dat ik hem wil bestellen zegt hij inderdaad dat dat gedaan is, maar er worden geen punten van mijn totaal afgetrokken. Ook krijg ik geen email met de daarin een code (wat volgens de beschrijving zou moeten gebeuren). Iemand die weet hoe dit zit? Heb het verschillende malen met verschillende browsers geprobeerd, maar geen effect...

Alvast bedankt,
Peer90

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 2
Hoi Peer90,

Als het goed is krijg je eerst een smsje met de bevestiging. De mail volgt 1 tot 2 dagen later. Daar staat een link in naar de voucher die je kunt openen met de code. Dus je krijgt niet direct de mail. Zo ging het bij mij, althans.
Reputatie 2
Heel erg bedankt voor je antwoord. Helaas, ik heb ook geen sms gehad. Vreemde is dus ook dat het aantal punten op mijn account hetzelfde blijft. Er gaan niet de gevraagde 80 punten vanaf, ondanks de bevestiging die ik van de site krijg.
Reputatie 2
Hmmm, dat is wel vreemd dan! Misschien kunnen ze het bij Tmobile even voor je nakijken dan...dan zal het een foutje zijn denk ik. Succes!
Reputatie 2
Apart, ik kreeg vanochtend opeens een aantal smsjes van T-mobile. In de eerste zeiden ze dat 'mijn tegoed was opgewaardeerd' (terwijl ik een kaart bestelde, geen beltegoed, dat is overigens ook nog hetzelfde). De rest meld dat ik niet genoeg punten heb. Er zat dus een (behoorlijke) vertraging in. Overigens nog geen mail met code gekregen, maar ik neem aan dat die dan binnenkort komt.
Reputatie 6
peer90 angezien ze druk bezig ziijn met de website gaat er nog wel eens wat verkeerd de laatste tijd is het vooral met de tmobileshop
Reputatie 5
@Peer90

In het systeem is terug te vinden dat je op 25 maart 80 T-Mobile Speciaal punten hebt ingewisseld om een fotokaart te laten versturen. Op dit moment is het verzoek nog in behandeling. Het duurt helaas wat langer voordat het verwerkt is. Mijn excuses hiervoor.
Reputatie 2
Het is inmiddels inderdaad gelukt. Om de één of andere reden zat er dus inderdaad wat vertraging in. T-mobile heeft mij inmiddels ook geprobeerd te bellen. Helaas was ik toen niet in staat te antwoorden, maar aangezien de situatie opgelost was wil ik bij deze (ik ga ervanuit dat ze vanwege dit topic bellen) meedelen dat dat niet nodig meer is aangezien het opgelost is.
Reputatie 5
@Peer90

Ik zal direct aan de desbetreffende collega laten weten dat het niet meer nodig is om contact op te nemen. 🙂
Reputatie 2
Bedankt 🙂