Beantwoord

Bijschrijving punten december 2017


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Waarom heb ik geen T-Mobile Extra punten ontvangen ?
Normaal krijg ik maandelijks ongeveer rond de 28e punten bij geschreven.
In november was dit ook niet gedaan, echter 8 december gebeurde dit alsnog.
De punten van december , zou de 28e bij geschreven moeten zijn nog niet ontvangen.
Graag een reaktie
icon

Beste antwoord door David 15 januari 2018, 10:59

Hoi PMV,

Er waren wat problemen met het toekennen van de punten, daar ging het niet helemaal lekker mee. Dit had je ook al gemerkt natuurlijk!

Ik zie via My T-Mobile dat jij jouw punten normaliter op de 18e van de maand ontvangt, niet de 28e. In dit geval zou ik je dan ook willen vragen om het op de 18e (uiterlijk 19e) nog eens te controleren. De punten worden namelijk met terugwerkende kracht op de correcte manier uitgekeerd, dus ik vermoed dat dit bij jou over 3 dagen gebeurt. Als dit onverhoopt niet het geval is, trek dan even aan de bel. We trekken het dan alsnog recht voor je! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi PMV,

Er waren wat problemen met het toekennen van de punten, daar ging het niet helemaal lekker mee. Dit had je ook al gemerkt natuurlijk!

Ik zie via My T-Mobile dat jij jouw punten normaliter op de 18e van de maand ontvangt, niet de 28e. In dit geval zou ik je dan ook willen vragen om het op de 18e (uiterlijk 19e) nog eens te controleren. De punten worden namelijk met terugwerkende kracht op de correcte manier uitgekeerd, dus ik vermoed dat dit bij jou over 3 dagen gebeurt. Als dit onverhoopt niet het geval is, trek dan even aan de bel. We trekken het dan alsnog recht voor je! 🙂
David,

Dat er problemen waren, wist ik wel . De problemen zijn er al minimaal 2 á 3 maanden.
Bij het abonnement van mijn vriendin, worden de punten ook niet op tijd bij geschreven.
Echter zij krijgt ze (tot op heden ) wel.
ik heb gewacht tot de 19e van deze maand, zoals je hier boven had gevraagd, echter de punten (van zowel december 2017 en januari 2018) zijn (nog) niet bij geschreven !
Kan jij dit alsnog oplossen ??
Reputatie 7
Badge +18
Hey PMV,

Bedankt voor jouw melding, jammer alleen dat het nog niet was opgelost!

Ik heb de punten nu handmatig toegekend en als het goed is heb je daar ook een melding van ontvangen. Je ziet ze ook op My T-Mobile terug. Er staat als reden bij dat het uit coulance is, maar dat is alleen omdat er een reden opgegeven moet worden en 'storing' was geen optie. 😉

Hopelijk werkt het vanaf nu gewoon weer zoals het hoort en krijg je jouw punten in februari weer! Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer