Beantwoord

Bioscoopvouchers nog niet aangekomen

• 26 januari 2016
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb 2weken geleden via de spaarpunten 2 kaartjes voor pathe besteld maar heb nog niks ontvangen
icon

Beste antwoord door MichelD4 26 januari 2016, 23:53

Beste Saskia vd veer,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!
Waar ik je vraag zo goed mogelijk zal gaan beatwoorden.

Vervelend dat je nog geen Pathé bioscoopkaartjes hebt gekregen, terwijl je waarschijnlijk erg graag naar je favoriete film wilt gaan.
Het ontvangen van deze bioscoopkaartjes verloopt via de email, alwaar je als het goed is ook een email met een voucher van T-Mobile hebt ontvangen.
Daarin wordt precies verteld, hoe je in het bezit komt van je bioscoopkaartjes.

Via de volgende link bestellen bioscoopkaartje T-Mobile Extra wordt alles stapsgewijs uitgelegd hoe je aan jouw Pathé bioscoopkaartjes komt.

Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan, laat het dan nog even weten.

Hoop je hiermee geholpen te hebben, en wens je uiteraard alvast veel kijkplezier bij Pathé !
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Beste Saskia vd veer,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!
Waar ik je vraag zo goed mogelijk zal gaan beatwoorden.

Vervelend dat je nog geen Pathé bioscoopkaartjes hebt gekregen, terwijl je waarschijnlijk erg graag naar je favoriete film wilt gaan.
Het ontvangen van deze bioscoopkaartjes verloopt via de email, alwaar je als het goed is ook een email met een voucher van T-Mobile hebt ontvangen.
Daarin wordt precies verteld, hoe je in het bezit komt van je bioscoopkaartjes.

Via de volgende link bestellen bioscoopkaartje T-Mobile Extra wordt alles stapsgewijs uitgelegd hoe je aan jouw Pathé bioscoopkaartjes komt.

Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan, laat het dan nog even weten.

Hoop je hiermee geholpen te hebben, en wens je uiteraard alvast veel kijkplezier bij Pathé !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Saskia,

Welkom op ons Forum! :)

Zo te zien heeft MichelD4 je al van een uitgebreid antwoord voorzien! Check sowieso ook even je spambox.

Aangezien we hier al een topic over hebben lopen, verwijs ik je daar naartoe als je de vouchers alsnog niet hebt weten te vinden. Hier vind je ook de instellingen voor je e-mailprovider, zodat de vouchers niet nogmaals verdwijnen onderweg.