Beantwoord

Blijven T-Mobile extra-punten geldig na overstappen?

• 6 juni 2016
  • 4 reacties
  • 617 Bekeken

Ik ga overstappen naar een andere provider. Hoelang blijven mijn T-Mobile extra-punten geldig na overstappen?
icon

Beste antwoord door iRoy 6 juni 2016, 23:42

Hey,

Wat jammer dat je de T-mobile familie gaat verlaten. Kunnen we daar nog iets aan veranderen?

Kort antwoord: Nee, na je overstap kun je ze niet meer inwisselen.

Het volledige antwoord
Je T-Mobile Extra punten zijn geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra. Je moet wel eens per drie jaar minimaal 1 punt gebruiken voor een bestelling.

T-Mobile Extra punten vervallen per direct:
• bij het opzeggen van je abonnement;
• bij aanpassing van je klantnummer (bijvoorbeeld bij Contractovername of Nummerbehoud).

Zeg je T-Mobile Extra op en loopt je abonnement gewoon door? Dan blijven je punten nog 1 maand geldig.

Let op! Ook bij een tijdelijke afsluiting of betalingsachterstand, kan je T-Mobile Extra account vervallen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Hey,

Wat jammer dat je de T-mobile familie gaat verlaten. Kunnen we daar nog iets aan veranderen?

Kort antwoord: Nee, na je overstap kun je ze niet meer inwisselen.

Het volledige antwoord
Je T-Mobile Extra punten zijn geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra. Je moet wel eens per drie jaar minimaal 1 punt gebruiken voor een bestelling.

• bij aanpassing van je klantnummer (bijvoorbeeld bij Contractovername of Nummerbehoud).

Zeg je T-Mobile Extra op en loopt je abonnement gewoon door? Dan blijven je punten nog 1 maand geldig.

Let op! Ook bij een tijdelijke afsluiting of betalingsachterstand, kan je T-Mobile Extra account vervallen.
Dank je Roy! Dat betekent dus, dat wanneer ik per 16 juni opzeg, ik per 16 juli geen punten meer heb.... toch?
En de punten van m'n laatste factuur dan?
Reputatie 3
Nee als 16 juni je nummer overgaat, kun je op 16 juni (zelfde dag) niet meer uitgeven.

Punten laatste factuur zie je niet meer want je bent dan helaas al geen klant meer.

Reputatie 7
Badge +20
Hi tomlow.dmk,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! 😞 We hadden je liever niet zien gaan.

Ik zie dat iRoy jou van volledige informatie heeft voorzien. Als je op 16 juni overstapt dan komen je punten direct te vervallen. Je kan nu dus tot 16 juni je punten gebruiken. Ik zie dat je aardig wat punten hebt opgespaard daar kun je wel wat moois mee bestellen.

Als ik je nog andere vragen hebt of als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten!

Reageer