Beantwoord

Bon niet ontvangen

  • 4 april 2018
  • 1 reactie
  • 470 Bekeken

Ik heb een bon aan gevraagt van me punten en dat is al een maand verstreken maar nog niets gehad ik zie wel dat het verwekt is maar niets binnen gehad
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 april 2018, 09:28

Hey Smoky,

Ik kan me voorstellen dat je lekker wilt shoppen met de bon! Uiteraard kunnen wij die gemakkelijk opnieuw naar jou toesturen. Ik zie dat dit inmiddels al gedaan is door mijn collega. Heb je de bon nu goed en wel ontvangen? Zo niet, laat het dan even weten, dan zoek ik een andere manier om hem je toe te sturen. Zo wel, dan wens ik je er heel veel plezier mee!

Laat het maar weten als je nog meer vragen hebt. 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hey Smoky,

Ik kan me voorstellen dat je lekker wilt shoppen met de bon! Uiteraard kunnen wij die gemakkelijk opnieuw naar jou toesturen. Ik zie dat dit inmiddels al gedaan is door mijn collega. Heb je de bon nu goed en wel ontvangen? Zo niet, laat het dan even weten, dan zoek ik een andere manier om hem je toe te sturen. Zo wel, dan wens ik je er heel veel plezier mee!

Laat het maar weten als je nog meer vragen hebt. 😃

Reageer