Beantwoord

Cadeau punten voor aanvulling databundel op vakantie

Kan ik mijn cadeau punten gebruiken om mijn data bundel aan te vullen zodat ik daar in Frankrijk gebruik van kan maken? In de voorwaarden staat dat het alleen op het netwerk van tmobile in Nederland werkt
icon

Beste antwoord door David 7 augustus 2017, 15:07

Hoi Toon,

Het klopt inderdaad dat de aanvullers van T-Mobile Extra alleen in Nederland gebruikt kunnen worden, dus niet over de grens, ook niet na de wijzigingen van juni. Je kunt deze dus niet in Frankrijk gebruiken. Op dit moment is er niets in de catalogus wat je wél in de EU (+ Noorwegen en IJsland) kunt gebruiken. De passen zijn ook pas geldig vanaf zone 1 (Zwitserland). Wellicht komt hier in de toekomst nog verandering in!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Toon,

Het klopt inderdaad dat de aanvullers van T-Mobile Extra alleen in Nederland gebruikt kunnen worden, dus niet over de grens, ook niet na de wijzigingen van juni. Je kunt deze dus niet in Frankrijk gebruiken. Op dit moment is er niets in de catalogus wat je wél in de EU (+ Noorwegen en IJsland) kunt gebruiken. De passen zijn ook pas geldig vanaf zone 1 (Zwitserland). Wellicht komt hier in de toekomst nog verandering in!

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Zelfde hier... ik zit in Spanje.. heb ik nu voor niets 925 punten verzilverd en nu dus kwijt? Zonde en belachelijk eigenlijk...
Reputatie 4
Hoi Ptjo,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de chat. Zij heeft het voor je opgelost. 🙂

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Tnx.. is perfect opgelost.. me happy
Reputatie 4
Hi Ptjo,

Helemaal top!

You happy = we happy 😃

Reageer