Beantwoord

Cadeau spaarpunten

• 21 januari 2016
  • 3 reacties
  • 303 Bekeken

Op 10 januari van mijn spaarpunten een maand videoland besteld en bestelstatus staat op afgehandeld maar helaas nog niks binnen.
icon

Beste antwoord door Amy 25 januari 2016, 10:24

Hey Joop,

Wat balen dat je nog niets hebt ontvangen! Ik heb dit net doorgezet naar de betreffende afdeling en zij zullen de voucher opnieuw naar je opsturen. Hou hiervoor ook je spam- of ongewensteinbox in de gaten!

Omdat hier al een lopend topic over is heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben over dit onderwerp dan kun je ze uiteraard in het bovengenoemde topic stellen! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Even kijken of het adres klopt.
Ik mag toch aannemen dat ze het naar hetzelfde adres sturen als waar elke maand mijn factuur wordt toegezonden. Kan me niet herinneren dat ik apart een adres moest invullen bij de bestelling
Reputatie 6
Badge +15
Hey Joop,

Wat balen dat je nog niets hebt ontvangen! Ik heb dit net doorgezet naar de betreffende afdeling en zij zullen de voucher opnieuw naar je opsturen. Hou hiervoor ook je spam- of ongewensteinbox in de gaten!

Omdat hier al een lopend topic over is heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben over dit onderwerp dan kun je ze uiteraard in het bovengenoemde topic stellen! 🙂