Beantwoord

Cataloguspagina T-Mobile Extra werkt niet

Hi,

De cataloguspagina werkt niet voor mij. Al vele maanden niet. Foutmelding op de pagina: "Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina."
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juni 2018, 12:55

Hi HunterEr,

Super leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Extra! Het is dan natuurlijk wel handig dat je op onze catalogus terecht kan. De reden waarom je een foutmelding kreeg is omdat je twee actieve accounts had met hetzelfde nummer. Ik heb er nu een verwijderd en als je nu naar de T-Mobile Extra pagina gaat dan zie je dat het weer werkt.

Laat je even eten of hiermee alles naar wens is? Ik hoop dat je iets moois vindt in onze catalogus!
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hier werkt het prima in de app en op de site geen problemen.
probeer eens een ander browser soms helpt dat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi HunterEr,

Super leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Extra! Het is dan natuurlijk wel handig dat je op onze catalogus terecht kan. De reden waarom je een foutmelding kreeg is omdat je twee actieve accounts had met hetzelfde nummer. Ik heb er nu een verwijderd en als je nu naar de T-Mobile Extra pagina gaat dan zie je dat het weer werkt.

Laat je even eten of hiermee alles naar wens is? Ik hoop dat je iets moois vindt in onze catalogus!
Bedankt het werkt weer.
Reputatie 7
Badge +20
Super! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij weten!
Ik heb precies het zelfde kunt u mijn tweede account ook verwijderen?
Reputatie 7
Badge +20
Zeker weten, JimmyT, en dat heb ik dan ook gelijk gedaan! Nu moet het lukken!
Helaas kan ik de catalogus ook niet in zien. Is dit te verhelpen?
Mvg
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hannah1987,

Ik heb je zojuist beantwoord in dit topic. Dankjewel voor het melden!
De catalogus werkt niet voor mij! Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?

"Oeps ging wat mis" krijg is als reactie.

Dank!
Bij mij lukt het ook niet.

Sorry, er ging iets mis..

Alvast bedankt
Bij mij lukt het ook niet.

Sorry, er ging iets mis..

Alvast bedankt

het werkt weer!!!
Reputatie 7
Badge +20
Top, Kees!

@LWS, werkt het bij jou ook weer? Probeer anders nog even een andere browser en/of wis even je cookies!
Hoi, ik heb hetzelfde probleem met T-mobile extra in verschillende browsers. 'Sorry, er ging iets mis'. Kan iemand me helpen? Veel dank.
Hoi,

Ik heb ook hetzelfde probleem, probeer al maanden op de pagina te komen. Mijn punten vervallen blijkbaar binnenkort, kan ik ze nog op een manier inwisselen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi dewittezon; Heb je ook geprobeerd je cookies te verwijderen? Vaak lukt het dan wel. Zo niet, laat het ons weten!

@Yongpali Zou jij ook verschillende browsers kunnen proberen en je cookies te wissen? Mocht het dan nog niet lukken dan zet ik het voor je door!
Ik heb een prive account en een zakelijk account met hetzelfde nummer. Ook bij mij werkt de catalogus niet . Hoe kan mijn zakelijk account verwijderd wordem
Reputatie 7
Badge +20
Hi @wagel031

Je kunt bovenstaande tips nog testen, maar er zijn ook klanten bij wie dat niet werkt. We hebben een aantal meldingen ontvangen en onze collega's zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing!
Kunnen jullie ook naar die van mij kijken, kan al maanden niet bij de Tmobile extra
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nizzell,

Kun je bovenstaande tips proberen? Onze technische afdeling is ermee bezig en we hopen dat de pagina snel weer beschikbaar is!
@Hajar Ik heb mijn cookies verwijderd in Chrome, maar het werkt nog steeds niet. Ook niet in de ios app en via Safari op mijn telefoon. Ik heb zowel de afgeslankte cookies als de volledige cookies geaccepteerd. Beide opties doen niets. Heb je nog andere oplossingen?
Reputatie 7
Badge +19
@dewittezon Jammer dat het niet werkt! Het klopt inderdaad dat het niet bij iedereen werkt, in dat geval is het even afwachten tot onze collega's het probleem hebben opgelost. Onze technische afdeling is er hard mee bezig!

Reageer