De cataloguspagina werkt niet voor mij. Al vele maanden niet. Foutmelding op de pagina: "Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina."
Beste antwoord door Hajar
Hi HunterEr,
Super leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Extra! Het is dan natuurlijk wel handig dat je op onze catalogus terecht kan. De reden waarom je een foutmelding kreeg is omdat je twee actieve accounts had met hetzelfde nummer. Ik heb er nu een verwijderd en als je nu naar de T-Mobile Extra pagina gaat dan zie je dat het weer werkt.
Laat je even eten of hiermee alles naar wens is? Ik hoop dat je iets moois vindt in onze catalogus!
Bekijk origineel
Super leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Extra! Het is dan natuurlijk wel handig dat je op onze catalogus terecht kan. De reden waarom je een foutmelding kreeg is omdat je twee actieve accounts had met hetzelfde nummer. Ik heb er nu een verwijderd en als je nu naar de T-Mobile Extra pagina gaat dan zie je dat het weer werkt.
Laat je even eten of hiermee alles naar wens is? Ik hoop dat je iets moois vindt in onze catalogus!