Dat was niet de afspraak!

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vorige week mijn contract verlengd bij tmobile. Hierbij kreeg ik een nieuw toestel, in eerste instantie wilde ik met mijn tmobile extra punten betalen, maar dit was niet mogelijk omdat ik al reeds een fikse korting had gekregen op de toestel.

Als compensatie hiervoor kreeg ik een aanbieding van de medewerkster (mevr. Gita) en dat was dat ik voor +/- 1700 tmobile extra punten 60 euro korting op mijn factuur zou krijgen. Daarna heb ik daar niets meer over gehoord, dus heb ik er vandaag over gebeld en zeer netjes tewoord gestaan door dhr J. van Reemst, en jawel dat zou allemaal opgepikt worden.

Echter ben ik zonet gaan kijken en er zijn maar liefst 4200 punten van mijn extra weggehaald voor een korting van 60 euro, het normale tarief waar ik zelf ook wel via my tmobile desgewenst de korting kon krijgen. Dit is niet waar ik akkoord mee ben gegaan! Ik wil dit zsm teruggedraaid hebben.

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 2
Gaat er nog een moderator reageren?
Reputatie 6
Xtince wat wil je dat een moderator doet dat moet je toch zelf even met mevr.gita of j van reems kunnen uitkomen of wil je dat hun dat regelen dan heb je drie mensen die er mee bezig zijn ???
Reputatie 2
arie61 schreef:

Xtince wat wil je dat een moderator doet dat moet je toch zelf even met mevr.gita of j van reems kunnen uitkomen of wil je dat hun dat regelen dan heb je drie mensen die er mee bezig zijn ???

Mevr gita heeft mij die aanbieding gedaan en dhr van reemst zou het regelen. Maar blijkbaar is dat toch niet goed gegaan he. Omdat ik op mijn werk ben kan ik ff niet bellen overdag, drm doe ik het via deze forum waar het ook voor bedoelt is. En het maakt me niet uit hoeveel mensen en wie er mee bezig is, ze werken immers allen voor tmobile! Ik wil het gewoon opgelost hebben, dus je reactie slaat helemaal nergens op.
Reputatie 6
@Xtince
Wij doen ons best om alle vragen gericht aan de moderators zo snel mogelijk te beantwoorden (geprobeerd wordt om dit binnen 24 uur te doen).

Met betrekking tot het probleem over de T-Mobile Extra credits ga ik voor je uitzoeken en zal daar uiterlijk vrijdag op terugkomen.
Reputatie 2
Raymond schreef:

@Xtince
Wij doen ons best om alle vragen gericht aan de moderators zo snel mogelijk te beantwoorden (geprobeerd wordt om dit binnen 24 uur te doen).

Met betrekking tot het probleem over de T-Mobile Extra credits ga ik voor je uitzoeken en zal daar uiterlijk vrijdag op terugkomen.

Ok hartelijk dank alvast.
Reputatie 6
@Xtince
Ik ben dit nog voor je aan het uitzoeken. Ik zal je maandag een priv
Reputatie 2
Beste Xtince, ik heb toevallig net een medewerker geproken, die mij vertelde dat ze tegenwoordig zeer slimme mensen aannemen voor klantenservice enzo... En als die mensen jou iets beloven en je weet hun naam en alles staat in hun computer dan moeten of hun voor hun fout opdraaien. Of t-mobile moet er gewoon voor zorgen wat hun beloofd hebben die heer of dame dat dat ook daadwerkelijk gedaan wordt..
Dus kom op t-mobile maak je beloftes waar.... En mij werd ook verteld dat ze tegenwoordig echt meer op service willen richten dan zoals zoveel andere providers de mensen maar laten staan.... En wij maar bellen naar klantenservice en weg gaan je bel minuten....... Mvg JTV
Reputatie 6
@jantho als een moderator op woensdag en vrijdag reageert vind ik dat je er wel erg negatief over praat als iemand met iets bezig is(geld ook voor jouw)kan het soms tegen zitten of vergeten worden we zijn mensen ook de moderators geen robots
Reputatie 2
@ Raymond.

Jammer van de vertraging,maar als het maandag gewoon is opgelost is dat prima.

Ik wacht je bericht af.
Reputatie 2
@ Raymond

Heb je het nog uit kunnen zoeken voor mij? Want ik heb geen zin om straks te horen dat het te laat is om terug te draaien.
Reputatie 6
@Xtince
Binnen 48 uur zie je een correctie/compensatie op je My T-Mobile account.
Reputatie 2
@Raymond

Prima ik wacht het af. Dank voor je medewerking.