[Denk mee] T-Mobile Extra: Ook in 2016 weer veel voordeel!

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
[LET OP!] Vanaf januari 2018 is het uitfaseren van T-Mobile Extra gestart. In dit topic lees je hier meer over. De informatie uit dit topic is dus verouderd en in veel gevallen niet meer relevant. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust in het hiervoor genoemde topic. Dit topic gaat op slot.

Ook dit jaar vind je weer allerlei leuke cadeau's in de T-Mobile Extra catalogus en iedere maand komen er weer nieuwe cadeau's bij!

Spaar jij al mee met T-Mobile Extra?
Met T-Mobile Extra spaar je voor cadeau's, uitjes en kortingen. Je kunt je eenvoudig gratis via My T-Mobile aanmelden en je ontvangt bij je aanmelding al 15 T-Mobile Extra punten cadeau! Zo kun je al direct iets leuks doen met je punten. Voor iedere euro op je factuur krijg je 1 T-Mobile Extra punt en ook zijn er iedere maand nieuwe acties waarmee je punten kunt sparen. De spaaracties kun je terug vinden in dit topic. Weet je niet hoeveel punten je hebt? Neem dan een kijkje in het puntenoverzicht.

Altijd iets extra’s
T-Mobile Extra is een van de voordelen die wij hebben voor jou. Kijk voor de nieuwste cadeaus in de T-Mobile Extra catalogus.

Heb je een bestelling gedaan en heb je hier een vraag over of heb je deze niet ontvangen? Kijk dan eens in dit topic.

This topic has been closed for comments

29 reacties

Wellicht is het leuk idee om ook te kunnen sparen voor tegoed voor bv Apple en Google appstore zodat je hiermee leuke apps kan aanschaffen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi iev,

Leuk dat je reageert, bedankt voor je idee! 🙂 Ik ga het doorgeven aan mijn collega die over T-Mobile Extra gaat. Als je nog andere leuke ideeën hebt over T-Mobile Extra of iets anders, deel ze gerust op het forum!
Reputatie 3
Ik zou het fijn vinden als het mogelijk zou worden punten over te dragen aan iemand anders. Enige tijd geleden kwam iemand een paar punten tekort. Ik zei dat ze de mijne wel mocht hebben, maar dat was niet mogelijk. Vandaar mijn suggestie.
Korting op een hello fresh pakket of festival kaartjes, of sparen voor een uitzet
Graag de mogelijkheid om punten samen te voegen!
Bijvoorbeeld binnen 1 rekeninghouder die het abonnement betaalt, of binnen een gezin (zoals een groep van T-mobile Samen). Als je b.v. iets van een uitje wilt boeken, dan is het veel handiger als je de punten samen kunt gebruiken, maar ook voor bepaalde cadeaus waar je meer punten voor nodig hebt.
Ik zie dat heel veel klanten dit verzoek hebben ..., misschien toch eens tijd dat dit overwogen wordt?
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor jullie reacties! :)

Dit zijn zeker suggesties voor de catalogus en het spaarprogamma op zichzelf waar wat mee kunnen!

Keep the suggestions coming everybody!
Ik vind dat er al aardig wat leuke acties bij zitten. Misschien is het een idee om een maand Netflix voor punten in te kunnen kopen? Of misschien een 3 maanden abonnement voor zoveel punten + 10 euro of iets dergelijks? Videoland is natuurlijk ook een optie, maar Netflix is toch wat bekender en toegankelijker.
Reputatie 7
Badge +19
Hi MiesieNL,

Dankjewel voor je leuke suggestie! Ik ben zelf echt een Netflix fan dus dat zou inderdaad heel gaaf zijn. Heb je trouwens onze movie topic al gezien? Daar staan heel wat leuke film tips in. Misschien leuk voor je volgende Netflix filmavond. 😛
Hoi,

Misschien kan er meer een voorbeeld worden genomen aan de rentepuntenwinkel van de ing, maar dan net wat meer gericht op de doelgroep.

stoere hippe trendy's schooltassen,
overnachten in bv, nhow hotel in rotterdam
vouchers voor producten zoals itunes
tijdschrift cadeaubon
bodyshop waardebon
footlocker waardebon
ikea waardebon
gratis nieuwe simkaart zoals van bv lebara inplaats van 5 euro te moeten betalen
je internetbundel verhogen met 1 GB voor inruil voor punten
een op jezelf of kamers gaan cadeaupakket

enz enz.. laat het weten als u nog meer ideeën nodig heeft
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wildriver,

Bedankt voor je lijst aan suggesties, ik zou zeggen laat die tips maar doorkomen! :D

We zijn hierin natuurlijk wel afhankelijk van leveranciers enzovoorts, maar ik ga dit zeker doorzetten naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat! Zodra ik reactie heb, dan hoor je het van me!
Hallo,

Ik zou het ook fijn vinden als er op meer producten de kans bestaat om bij te betalen als je niet aan het aantal benodigde punten komt.

Daarnaast vind ik dat er leuke dingen bij zitten, steeds leuker! Verder zou ik ook cadeaubonnen/kotingsvouchers voor webshops, zoals coolblue en bol.com erg kunnen waarderen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hanneke,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je al gelijk meedenkt voor T-Mobile Extra! Ik heb jouw tips doorgegeven. Ben je op dit moment aan het sparen voor een specifiek product? Als je het leuk vindt kun je op deze pagina tips vinden om extra punten te sparen. Wie weet kun je dan binnenkort mee met een ballonvaart! ;)

Laat je het weten als je vragen hebt? We helpen je graag!
Reputatie 2
Ik vind het serieus jammer dat de hotelnachtjes zijn vervangen door nachtjeweg van giftforyou. De hotels die zij aanbieden zijn niet zo gewwldig als die jullie eerst hadden. Ook veel plaatsen waar ze geen enkel hotel aanbieden. Kunnen jullie niet beter een deal sluiten met of leuke hotels in een leuke plaats of met weekendjeweg bijvoorbeeld?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Enilocin,

Bedankt voor je tips en toelichting! Natuurlijk wel jammer om te lezen dat je niet zo blij wordt van de hotelovernachtingen die nu in de catalogus staan, maar we nemen jouw ideeën mee! Wie weet komt er binnenkort weer een leuke hotelovernachting in de catalogus, we voegen regelmatig nieuwe producten toe dus houd 'm goed in de gaten. Ik zie dat je al hebt gekozen voor dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur met T-Mobile Samen, dus sparen gaat lekker snel zo! Nu nog een leuke hotelovernachting of een ander leuk cadeautje in de catalogus 🙂
Reputatie 2
Ik hou het in de gaten
Amy schreef:

Ook dit jaar vind je weer allerlei leuke cadeau's in de T-Mobile Extra catalogus en iedere maand komen er weer nieuwe cadeau's bij!

Spaar jij al mee met T-Mobile Extra?
Met T-Mobile Extra spaar je voor cadeau's, uitjes en kortingen. Je kunt je eenvoudig gratis via My T-Mobile aanmelden en je ontvangt bij je aanmelding al 15 T-Mobile Extra punten cadeau! Zo kun je al direct iets leuks doen met je punten. Voor iedere euro op je factuur krijg je 1 T-Mobile Extra punt en ook zijn er iedere maand nieuwe acties waarmee je punten kunt sparen. De spaaracties kun je terug vinden in dit topic. Weet je niet hoeveel punten je hebt? Neem dan een kijkje in het puntenoverzicht.

Altijd iets extra’s
T-Mobile Extra is een van de voordelen die wij hebben voor jou. Kijk voor de nieuwste cadeaus in de T-Mobile Extra catalogus. Bovendien krijg je nu tijdelijk gratis 5 euro leestegoed bij Blendle van ons, gratis en voor niets. Maak een Blendle account aan en je kunt direct van start. Je zit daarna nergens aan vast.

Denk mee met T-Mobile Extra
Iedere maand zijn er weer nieuwe cadeaus en spaaracties. Mocht jij leuke suggesties hebben voor nieuwe cadeaus, 1-punt deals of spaaracties, laat het ons dan weten in een reactie hieronder. Hoe concreter je suggestie, hoe beter we ermee aan de slag kunnen! :)

Heb je een bestelling gedaan en heb je hier een vraag over of heb je deze niet ontvangen? Kijk dan eens in dit topic.

Ik heb leuke spullen gespaard met de punten van t-mobile, maar wat is het de laatste maanden ontzettend bagger. Als ik iets leuks zie, kan ik deze maar 1x bestellen. Waarom kan ik niet 2x een voucher voor een foto op aluminium bestellen? En nu zijn er heel veel artikelen "niet op voorraad". Wat een onzin. Hoe kan een tegoed bon van jullie eigen webshop nou weer niet op voorraad zijn?!?! Ik begrijp dat echt niet. Ik moet voor 31 oktober mijn punten opmaken, maar ik kan zo'n beetje alleen kiezen uit een Travel en Surf pas of extra data. Data heb ik genoeg en ik ik kan mijn bundel ook in de EU gebruiken, dus wat heb ik daar nou aan?
Erg jammer dat het nu zo slecht is.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Lonneke,

Wat fijn dat je in het verleden leuke spullen hebt kunnen bestellen met T-Mobile Extra. Het assortiment is inderdaad aangepast. Dit komt door de uitfasering van T-Mobile Extra. Er zijn daarom nog een aantal (digitale) producten beschikbaar in de online catalogus, en uiteraard kun je voor fysieke producten nog terecht in de T-Shop. Je kan dus voor de 31ste ook je punten gebruiken in de shop!

Ik hoop dat het zo lukt!
Jammer dat dit spaarprogramma stopt te bestaan, het was voor mij een van de redenen om bij t-mobile te blijven, maar dat valt dus weg.
Als het gaat stoppen, begrijp ik heus wel dat het aantal producten beperkt is. Maar dat ik niet eens een tegoed bon voor jullie eigen webshop kan kiezen, begrijp ik niet. "Niet op voorraad", leg dat eens uit? Hoe kan een digitaal product, wat nota bene van jullie EIGEN webshop is, nou niet op voorraad zijn? Ik snap ook wel dat ik mijn punten nog tot de 31e kan besteden, maar kan je misschien ook uitleggen waarom ik niet 2x een bepaald product kan bestellen, als ik wel genoeg punten heb?
In mijn ogen is dat niet echt klantvriendelijk
Reputatie 4
Ik vind het ook jammer dat het stopt, ook de mogelijkheid om korting te krijgen op je factuur is al lang niet meer mogelijk waarschijnlijk nog voor de bekendmaking van einde van de spaarprogramma. Het was toen al bezig met beperken.

Nog een hele discussie over gehad waarom het zo snel moest, waarna men steevast meldt dat men nog tijd heeft om de spaarpunten in te leveren maar om langer gebruik van te blijven maken had je nog geen maand om je contract te verlengen als dat kon natuurlijk. Ik helaas dus niet.
Wat zijn de punten vandaag de dag waard?
Is dat ergens te terug te vinden op My T-Mobile ik kan het niet vinden.

@ Lonnekevb
Dat van die tegoed bonnen op zijn is inderdaad heel vreemd, ik viel er ook overheen...
Ben zeer benieuwd wat de antwoord hierop zal zijn.
Reputatie 1
Hajar schreef:

Je kan dus voor de 31ste ook je punten gebruiken in de shop!

Bij mij is "extra" volledig verdwenen, inclusief alle punten.
Reputatie 7
Badge +19
@Lonneke; Dankjewel voor je reactie. Ik heb bij de afdeling die hierover gaat gevraagd waarom de tegoed voucher momenteel niet op voorraad is. Zodra ik daar een reactie op heb zal ik dat uiteraard delen. Zoals ik eerder heb vermeld kun je er ook voor kiezen om je punten in te wisselen in een fysieke T-Mobile shop voor bijvoorbeeld korting op een accessoire. Je kan per product inderdaad maar maximaal 1 bestellen zo is het systeem ingesteld.

Ik hoop dat je alsnog wat leuks kan krijgen voor je punten.

@Onra; T-Mobile Extra-punten mogen als betaalmiddel worden ingezet voor alles wat verkrijgbaar is in de T-Shop. De waarde van 1 T-Mobile Extra-punt is € 0,0128.

@gouwepeer: Ja, dat kan goed kloppen. Je hebt je abonnement verlengd en die is op 22/06/2018 ingegaan. Je krijgt bij ingang van nieuw abonnement 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus. Die 4 maanden zijn voorbij en dus zijn punten komen te vervallen. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Reputatie 4
@Hajar
Bedankt voor je antwoord maar waar kan ik deze vinden op My T-Mobile?

En verder:
Jammer voor gouwepeer maar hij had het kunnen weten. Als hij gebruik wou blijven maken van de spaarpunten programma dan had hij voor 29 januari 2018 zijn abonnee moeten verlengen en niet pas in juni 2018. Dit was al immers al op 22 januari 2018 bekend gemaakt. Ik hoop ook dat dit je meer duidelijkheid geeft over de werkwijze van T-Mobile.

Afgezien daarvan ben ik eigenlijk zeer tevreden over de diensten die geleverd worden door T-Mobile. Zoals ze waren eigenlijk voor de afgelopen grote verandering.... Maar goed dat heb ik nog.

@gouwepeer
Je hebt geen waarschuwing gekregen, sms of mail dat je spaarpunten na 4 maanden zal vervallen?

@Hajar
Informeert T-Mobile de klanten die hun contract verlengen met een sms of mail dat ze 4 maanden hebben om hun spaarpunten te verzilveren? En dat ze vanaf dat moment ook geen punten meer sparen?
Niet iedereen is op de hoogte van deze verandering, zal me niet verbazen dat er nog meer klachten erover komen.

ps ik zei in mijn reactie hiervoor dat je nog geen maand had maar het was precies 1 week.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onra,

Je kunt jouw puntenaantal terugvinden via My T-Mobile > T-Mobile Extra. Daar kun je zien hoeveel punten je hebt te besteden!

Wij informeren klanten tijdens deze vier maanden inderdaad dat zij nog een bepaald tijdsbestek hebben om de punten in te ruilen. Dat gebeurt gebruikelijk na 3 maanden, met de mededeling dat zij nog een maand hebben om de punten te gebruiken. Zo heeft iedereen nog de kans om iets leuks uit te zoeken. ☺
Reputatie 4
Bedankt Jaimy, nog een vraag krijgen de klanten ook te horen bij verlenging dat ze daarna niet meer mee doen met de spaarpunten programma?

En ik weet waar ik kan zien hoeveel punten ik heb.
De vraag was en zoals ik ook gesteld had aan Hajar, hoeveel is een spaar punt waard. En waar kan ik dit terug vinden. Dus niet hoeveel spaarpunten ik heb maar wat de waarde is van een spaarpunt.
Reputatie 1
Onra schreef:

@gouwepeer
Je hebt geen waarschuwing gekregen, sms of mail dat je spaarpunten na 4 maanden zal vervallen?

Ik heb hier geen mail of sms over ontvangen.
Via dit forum had ik al wel begrepen dat T-Mobile extra zou gaan stoppen.