[Denk mee] T-Mobile Extra: Ook in 2016 weer veel voordeel!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 4
@gouwepeer
Dat is vreemd Jaimy heeft hier nog gezegd dat iedereen een waarschuwing zal krijgen, weet je zeker dat je het niet over het hoofd hebt gezien. Hoeveel punten had je en was je van plan deze te gebruiken?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onra,

Hoeveel het in euro's waard is kun je niet echt ergens terugvinden, omdat je gewoon met het aantal punten kan inwisselen.

Verder is bij een verlenging T-Mobile Extra niet meer meegenomen in het prijsplan/in het contract, dus klanten gaan dan akkoord met een abonnement waarin dit niet meer aanwezig is. Dat kun je altijd teruglezen in het contract dat je op dat moment aangaat. 🙂
Reputatie 1
Onra schreef:

@gouwepeer
Dat is vreemd Jaimy heeft hier nog gezegd dat iedereen een waarschuwing zal krijgen, weet je zeker dat je het niet over het hoofd hebt gezien. Hoeveel punten had je en was je van plan deze te gebruiken?

Zo uit mijn hoofd had ik nog net geen 1800 punten. De laatste keer dat ik in de catalogus heb gekeken stond er niet zoveel bijzonders meer in voor dat aantal punten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers,

Aangezien dit topic irrelevant is geworden gaat het op slot. Voor verdere vragen verwijs ik jullie door naar ons topic over de uitfasering van T-Mobile Extra.