Beantwoord

Dubbele t-mobile punten ?!

• 10 maart 2016
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Ik was het forum aan het doorkijken en ik kwam ergens tegen dat je dubbele t-mobile punten krijgt als je 1 jaar lid bent , 2x zoveel bij 2 jaar, en 3x zoveel bij 3 jaar.

Is dat nu nog steeds zo ? Zoja kan mijn punten dan verdubbeld worden naar juiste aantal?
icon

Beste antwoord door mic7 10 maart 2016, 13:15

Was wel zo volgens mij 2 jaar geleden. Je spaarde dus lekker door als je langer lid was. Jammer dat het opgeheven is en er nu maar per maand enkelvoudige punten krijgt. Heb je trouwens gehoord van t mobile samen? Als je lid wordt (staat op de site) krijg je of factuurkorting of dubbele punten of meer Mb's. Is misschien ook wel wat voor je:)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Was wel zo volgens mij 2 jaar geleden. Je spaarde dus lekker door als je langer lid was. Jammer dat het opgeheven is en er nu maar per maand enkelvoudige punten krijgt. Heb je trouwens gehoord van t mobile samen? Als je lid wordt (staat op de site) krijg je of factuurkorting of dubbele punten of meer Mb's. Is misschien ook wel wat voor je:)
Ja t-mobile samen gebruik ik ook , heb nu de factuur Korting aanstaan :)
Wel jammer dat extra dubbele punten sparen voor vaste klanten uit is gezet.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Edwin,

Wat Mic aangeeft kopt. We zijn hier inderdaad mee gestopt. Maar we hebben hiervoor in ruil wel acties waarmee je T-Mobile Extra punten kunt verdienen. Zo heb je zelf veel meer invloed op je puntensaldo.

In dit forumtopic vind je er meer informatie over en houden we je op de hoogte van waarmee je punten kunt verdienen! Zo krijg je bijvoorbeeld ook 10 punten wanneer je hier, op het forum, een goed antwoord geeft. Daarmee help je jezelf maar ook een ander! 😉

Hopelijk zien we snel wat goede antwoorden van je!

Reageer