Beantwoord

Efteling kaartjes beschikbaar?

• 26 februari 2016
  • 13 reacties
  • 681 Bekeken

Komen de Efteling kaartjes weer terug bij uitjes?
icon

Beste antwoord door Thalina 15 maart 2016, 15:54

Hoi tpc,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Mijn collega Issam heeft inmiddels reactie ontvangen: zoals het er nu uitziet weten we nog niet zeker of en wanneer we de Efteling kaarten weer in de catalogus kunnen opnemen. Houd in ieder geval de catalogus in de gaten. En wie weet staat er nog iets anders leuks in! :)

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +17
HI Mpvhvddungen,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Gaaf! Heb je al een dagje Efteling gepland staan? Hoe vaak ben je al geweest?

Het is bij mij helaas niet bekend of en wanneer deze kaartjes terugkomen in de T-Mobile Extra catalogus. Om je met zekerheid van een reactie te voorzien ga ik dit voor je navragen. Ik verwacht je binnen maximaal 2 weken van een reactie te kunnen voorzien. Mocht ik eerder een antwoord krijgen dan plaats ik hier natuurlijk direct een berichtje.

Als je in de tussentijd andere vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!
Hoi issam! Thnx voor het navragen! Nee nog niets gepland, maar zou de punten graag gebruiken om te kijken dat ik samen met mijn kleine en neefjes en nichtjes daarheen kan gaan! Dus hoop dat ze terug komen. Wacht op je reactie! Groetjes Marieke
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marieke,

Graag gedaan hoor!

Oh, dat gaat dus een leuk dagje worden met je neefjes en nichtjes. 😃 Zodra ik iets hoor laat ik het je gelijk weten.
Beste Issam,

weet je inmiddels al wat meer hierover?

Gr.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi tpc,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Mijn collega Issam heeft inmiddels reactie ontvangen: zoals het er nu uitziet weten we nog niet zeker of en wanneer we de Efteling kaarten weer in de catalogus kunnen opnemen. Houd in ieder geval de catalogus in de gaten. En wie weet staat er nog iets anders leuks in! :)

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten!
Ow echt ja... ik ben al een hele tijd aan het sparen voor mijn kinderen. En had dus net 2 vrijkaartjes bij elkaar gespaard... nu zie ik pas dat ze er niet meer zijn... heb ik ze blij gemaakt met een dooie vis... hier baal ik dus echt van...
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marleen,

Ik snap dat je hier van baalt, de Efteling is natuurlijk super!

Toevallig heb ik vanmorgen een e-mail gehad dat er een nieuw lente assortiment aankomt in de T-Mobile Extra Catalogus. Ik durf niet te zeggen of de Efteling kaartjes hier weer in terug komen maar zodra er meer informatie over het assortiment is starten we hier een topic over in het T-Mobile Extra subforum.

Ik zal voor de Eflteing kaartjes dumen Marleen! 🙂
En wanneer komt het nieuwe lente assortiment? Ik zat ook echt te wachten op de nieuwe aanbieding en jammer dat het nu weg is 😞.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het nieuwe T-Mobile Extra assortiment is gisteren toevallig online gegaan! 😃

Je kunt in onze T-Mobile Extra Catalogus alle nieuwe producten vinden. De kaartjes voor de Efteling zijn helaas niet toegevoegd, maar hopelijk vinden jullie er wel iets leuks tussen!
Dankjewel voor de update. Jammer dat ze niet terug zijn gekomen. Kan het nog zijn dat ze opeens terugkomen komende weken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Manon,

Wat leuk dat je meespaart met T-Mobile Extra. Wij kunnen op dit moment niet zeggen of de Efteling kaarten binnenkort worden toegevoegd. Mochten ze weer terugkomen dan zullen we dat natuurlijk met jullie delen! 🙂
Ben ik al een hele poos speciaal voor de efteling kaartjes aan het sparen..... en heb ik ze eindelijk bijna bij elkaar gespaard..... zijn ze er niet meer 😞 echt niet leuk!!! Hoe kunnen ze die er nou uitgooien??? Ongelooflijk. En zo te zien is er best wel vraag naar..... waarom niet gewoon de efteling kaartjes terug in de catalogus als er zo veel vraag naar is. En van mij mogen ze het hele jaar door in de catalogus want je kan er zowel in de zomer als in de winter er naartoe!!!

T-mobile wordt eens wakker en gooi die efteling kaartjes terug in de catalogus daarmee doe je heel veel mensen een plezier mee!!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hi LvZ84,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Ben je toevallig ook al langs geweest in het voorstel topic?

Ik kan me goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van de Efteling kaartjes. Vooral als je hier lang voor aan het sparen bent.

Om je van meer duidelijkheid te voorzien heb ik gelijk contact opgenomen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zij geven aan dat de kaartjes de aankomende 2-3 maanden niet in de T-Mobile Extra catalogus beschikbaar zullen zijn. Ze zijn uiteraard wel bezig om ze zo snel mogelijk beschikbaar te stellen.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik hoop wel dat dit meer duidelijkheid biedt. Als je van mening bent dat het te lang duurt, dan kan je in de tussentijd op zoek gaan naar iets anders in de T-Mobile Extra catalogus.

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag!

Reageer