Beantwoord

Eftelingkaarten

Hallo,

Ik heb op 6-7-2017 Efteling kaarten vanuit de catalogus besteld.
Als ik bij mijn punten kijk zijn er op 6-7-2017 ruim 6000 punten afgeschreven. Helaas heb ik nog niets ontvangen. Kunt u dit nagaan?

Mvg Jan van den Bergh
icon

Beste antwoord door Muberra 28 juli 2017, 10:31

Hoi Jan,

Welkom op ons forum!

Begrijpelijk dat je met spanning zit te wachten op de Eftelingkaarten. Ik ben meteen voor je gaan kijken in het systeem en ik zie dat wij de Efteling-voucher naar je toe hebben gestuurd. Heb je toevallig al gekeken in jouw spambox? Het komt wel vaker voor dat de e-mail terecht komt in de spambox, zodat het net lijkt alsof je niks hebt gekregen. Zou je dat willen controleren en ook of jouw e-mail instellingen goed staan?

Dat kan je doen op de volgende manier:
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Mocht er niks in jouw spambox zijn terechtgekomen, dan kunnen wij uiteraard altijd de voucher opnieuw naar je toesturen! Dat is geen enkel probleem. :D

We horen het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Jan,

Welkom op ons forum!

Begrijpelijk dat je met spanning zit te wachten op de Eftelingkaarten. Ik ben meteen voor je gaan kijken in het systeem en ik zie dat wij de Efteling-voucher naar je toe hebben gestuurd. Heb je toevallig al gekeken in jouw spambox? Het komt wel vaker voor dat de e-mail terecht komt in de spambox, zodat het net lijkt alsof je niks hebt gekregen. Zou je dat willen controleren en ook of jouw e-mail instellingen goed staan?

Dat kan je doen op de volgende manier:
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Mocht er niks in jouw spambox zijn terechtgekomen, dan kunnen wij uiteraard altijd de voucher opnieuw naar je toesturen! Dat is geen enkel probleem. :D

We horen het graag van je!

Reageer