Beantwoord

Email + Voucher met code 1/5 staatslot

• 5 februari 2016
  • 8 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 2
Zowel mijn man als ik hebben met T-Mobile extra punten ingewisseld voor 1/5 staatslot. Vanddag hebben wij beide een email ontvangen met de volgen tekst:

Gisteren heb je een of meerdere T-Mobile Extra vouchers voor een 1/5 Staatslot van ons ontvangen.

Zoals je wellicht gezien hebt, stond daar geen verzilvercode op. Onze excuses daarvoor. We sturen je vandaag nog een nieuwe voucher met code toe.

Heb je nog vragen dan kun je bellen met onze klantenservice: 06 - 2400 1200. Je kunt ons ook per email bereiken via t-mobile@extra.funvoucher.nl.

Met vriendelijke groet,

Valerie
T‑Mobile Extra

Echter gisteren geen email ontvangen, ook geen voucher en nu wederom geen voucher met code. Graag nu wel een email met voucher of anders de punten terug!!!!
icon

Beste antwoord door Amy 6 februari 2016, 11:57

Hey Mseven,

Goed dat je aan de bel trekt!

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de loten zo snel mogelijk ontvangt. Zou je mij in een privébericht het nummer en het e-mailadres willen sturen van jouw man? Dan kan ik dit doorzetten naar Valerie van T-Mobile Extra. Je zou hier zelf ook naar kunnen mailen via mobile@extra.funvoucher.nl maar ik doe dat natuurlijk ook graag voor je!

Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Mseven,

Goed dat je aan de bel trekt!

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de loten zo snel mogelijk ontvangt. Zou je mij in een privébericht het nummer en het e-mailadres willen sturen van jouw man? Dan kan ik dit doorzetten naar Valerie van T-Mobile Extra. Je zou hier zelf ook naar kunnen mailen via mobile@extra.funvoucher.nl maar ik doe dat natuurlijk ook graag voor je!

Ik zie je reactie tegemoet!
Reputatie 2
Probleem al opgelost. Via ander emailprogramma toch de vouchers kunnen vinden. Heb sinds ik laatste update windows 10 heb wat problemen met emailprogramma. Zowel ik als mijn man hebben nu een voucher met code
Ik heb ook nog steeds geen voucher ontvangen 29-1-2016 besteld?
Reputatie 7
Badge +20
@mseven;

Wat fijn dat je de vouchers hebt kunnen vinden! Veel plezier ermee! 🙂

Als je nog vragen hebt, let me know!

@Wijntje97,

Welkom op ons Forum!

Heb je toevallig dit topic al bekeken? Hier staan tips in over wat je kan doen als je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Heb je toevallig ook je spambox gecontroleerd? Het kan goed zijn dat ze daar terecht zijn gekomen.

Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij dan weten. Ik zorg er dan voor dat je jouw vouchers alsnog ontvangt.
Helaas zijn de 5 werkdagen al verstreken wel instellingen al aangepast! Mvg daisy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daisy,

Dankjewel voor je reactie!

Ik heb dit doorgezet naar onze collega's van T-Mobile Extra. Zij zullen ervoor zorgen dat je de voucher opnieuw ontvangt.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Ineens was deze vanmorgen zichtbaar in m'n email! Bedankt voor de hulp
Reputatie 6
Badge +17
@Daisy

Fijn om te horen dat je ze ontvangen hebt! En nu duimen dat je een mooie prijs wint! 🙂 Veel plezier in ieder geval!

Reageer