Beantwoord

Extra MB-bundel beperkt!?

• 19 september 2017
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Omdat mijn data op is, dacht ik via T-mobile extra een bundel te kopen van mijn punten, zodat ik de rest van de maand genoeg heb. Is de bundel maar 7 dagen geldig! Wat is dat voor een onzin! Ik wil de bundel gebruiken als het nodig is, niet per se binnen 7 dagen. Ik vind het echt heel waardeloos dat hier zo beperking aan zit, totaal geen service. Kan hier alsjeblieft iets aan gedaan worden?
Bij voorbaat, ik weet dat jullie beter kunnen T-mobile: don't let me down! 🙂
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 12:42

Hoi Belbrubba,

Extra bundels, zoals de databundels uit de catalogus, maar ook Travel & Surf-passen, hebben altijd een bepaalde geldigheid en in het geval van de Extra bundels is dit een geldigheid van 7 dagen. Hier is verder ook niets aan te veranderen, dus daar kan ik je ook niet bij helpen. Als je in de toekomst al vroeg door je databundel heen bent, dan kun je misschien beter een aanvuller overwegen, aangezien die wél tot de nieuwe bundel loopt. Dit is anders dan de speciale bundels, zoals die van T-Mobile Extra.

Mocht er nog iets anders zijn waar je vragen over hebt of waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Belbrubba,

Extra bundels, zoals de databundels uit de catalogus, maar ook Travel & Surf-passen, hebben altijd een bepaalde geldigheid en in het geval van de Extra bundels is dit een geldigheid van 7 dagen. Hier is verder ook niets aan te veranderen, dus daar kan ik je ook niet bij helpen. Als je in de toekomst al vroeg door je databundel heen bent, dan kun je misschien beter een aanvuller overwegen, aangezien die wél tot de nieuwe bundel loopt. Dit is anders dan de speciale bundels, zoals die van T-Mobile Extra.

Mocht er nog iets anders zijn waar je vragen over hebt of waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer