Beantwoord

extra punten kwijt

• 28 november 2018
  • 9 reacties
  • 1719 Bekeken

hallo ik merk net dat al mijn extra punten verdwenen zijn had aardig wat opgespaard wilde kijken hoeveel het nu inmiddels was na 3 maanden later maar merkte ineens dat ik mij moest aanmelden voor tmobile extra terwel ik al jaren aangemeld was en veel punten had gespaard ?
icon

Beste antwoord door Seccie 28 november 2018, 00:46

Hoi @zanzi,

Welkom bij de T-mobile community.
De storing m.b.t het verlies van punten is bij T-mobile bekend.
Ze werken hard om deze storing te verhelpen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @zanzi,

Welkom bij de T-mobile community.
De storing m.b.t het verlies van punten is bij T-mobile bekend.
Ze werken hard om deze storing te verhelpen.

Ik heb vandaag mijn contract verlengd, en werd er door de callcentermedewerkster op gewezen dat de ‘extra punten’ regeling opgeheven gaat worden, maar dat ik mijn punten nog kon inwisselen, tot 4 maanden na deze contractverlenging. Omdat ik nu een nieuw toestel heb uitgekozen begeeap ik van haar dat er in de catalogus bijvoorbeeld wel een screenbeschermer te scoren was, dus ik dacht dit, na de contractverlenging, meteen even te regelen. Toch leuk!

Op MyT-Mobile kon ik nergens nog iets over die extra punten vinden. Ik moet er behoorlijk veel gehad hebben, want al zeker 10 jaar bij TMobile en nooit iets gedaan met deze punten.

Dus nog eens bellen met de klantenservice, en zij konden ook niets meer vinden. Mij werd verteld dat ik al die punten kwijt was door de contractverlenging, en helaas, helaas niets meer aan te doen.

Ik ben hier zodanig ontstemd over, dat het heel goed mogelijk is dat ik binnen 14 dagen het toestel terug ga sturen en mijn contract cancel. Ik weet het, het is klein bier de dingetjes uit die catalogus, maar zó moet je niet met klanten omgaan.

Dus mevrouw Tisha van Lammeren, directeur consumentenzaken, ik ben benieuwd wat u hiervan vindt. Het gaat in dezen niet om ‘het geld’ maar om fatsoen. Is het beleid van TMobile om vaste klanten op slinkse wijze te ontdoen van hun punten?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @plaklogos 

Ik geef je graag meer uitleg over je situatie want ik geloof dat je verkeerde informatie hebt gekregen van een collega. Ik zie dat je huidige abonnement op 12-2-2018 is aangevraagd en is is ingegaan en toen hadden we T-Mobile Extra al uitgefaseerd. Zoals je in dit topic kunt lezen is T-Mobile Extra komen te vervallen voor alle abonnement die na 29 januari 2018 zijn afgesloten. Je had toen op 12-2-2018 nog 4 maanden de tijd om je  T-Mobile Extra punten te gebruiken. Op 12-6-2018 zijn je spaarpunten komen te vervallen en die kunnen jammer genoeg niet teruggehaald worden. Excuses voor de verwarring die er is ontstaan, maar ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Ja duidelijk, maar nu pas. Ik ben daar nooit over geïnformeerd. Die punten zijn me dus bij het vorige abonnement, zonder enige melding, al ontfutseld. Het is duidelijker, maar ik ben hier nog steeds ontstemd over.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @plaklogos 

Als het goed is heb je daar een e-mail over ontvangen destijds. Als dat het geval is dan wil ik daar graag excuses voor aanbieden. Als ik je punten kon terughalen dan had ik dat zeker gedaan, maar helaas is het niet mogelijk in combinatie met je nieuwe abonnement. Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Hi! Zojuist wil ik mijn extra punten bekijken, ben al minstens 10 jaar abonnee.. maar ik kan niets vinden.. heb mijn abonnement voor het laatst verlengd op 28 december 2017 dus mijn punten kunnen niet weg zijn zoals ik lees.. hoe kan dit?

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

Ook ik merk nu pas dat ik al mijn extra punten kwijt ben.

Ik mag c.q. kan op zeer korte termijn mijn abonnement verlengen, maar nu weet ik nog niet of dat ik dat nog wel wil !!.

Ook al was ik van plan de punten aan een goed doel te schenken, ik vind het niet netjes zoals T-Mobile op deze manier met haar klanten omgaat.

Ik had heel veel vertrouwen in T-Mobile, wat inderdaad het beste netwerk heeft, van Nederland en altijd vooruitlopend in techniek. Maar punten wegnemen die bedoelt waren voor juist de minder bedeelde kan echt niet. 

Met vriendelijke groet,

Mari.

Ook ik kan mijn puntenoverzicht niet meer vinden. Heb net verlengd sinds november 2017 dus daar kan het niet aan liggen begrijp ik. Daarnaast kan ik niet bij de catalogus komen, en krijg te zien dat ik inlog met een prepaidaccount of dat er een beheerder is? Nee dus, heb bij jullie nooit een prepaid gehad en beheer mn abonnement zelf. 

Kunnen jullie het ajb nakijken? 

Met vriendelijke groet

Deborah

Reputatie 3
Badge +1

Hi allen!

@Nstegehuis @marijoke @kruimel69 

Goed dat jullie dit aangeven op de Community, geen zorgen! ik ben dit gelijk voor jullie gaan uitzoeken en het klopt inderdaad dat jullie recht hebben op de gespaarde T-Mobile extra punten. Op dit moment is er een storing op de pagina van T-Mobile extra en de catalogus. We zijn druk bezig met de oplossing en zullen alle misgelopen punten corrigeren! :grinning: Op dit moment kan ik niet precies vertellen wanneer het probleem verholpen zal zijn maar we houden jullie op de hoogte!

Als jullie verder nog vragen hebben dan ben ik er altijd om jullie verder te helpen!

Reageer