Beantwoord

Extra punten van de enquête nog niet ontvangen

Hallo,

Op 28 januari heb ik meegedaan om een vraag te beantwoorden mbt tmobile extra. Ik zou als beloning (heb er voor het geval dat toen een printscreen van gemaakt) binnen 4 weken 50 tmobile extra punten erbij krijgen. Nu is het helaas het geval dat er niks bijgeschreven is. Ik weet niet tot wanneer de actie precies heeft geduurd maar kunnen jullie vertellen wanneer ik deze punten ga ontvangen?

Bedankt mvg Kim
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 28 februari 2015, 16:47

Ok, iets duidelijker dan 😉 printscreen is heel klein op mobiel dus ik heb de datum daar niet op gezien.

Er staat 4 weken na afloop actie. Die actie liep tot 9 feb. Dus ook dan zijn er nog geen 4 weken om.

Bekijk origineel

40 reacties

28 februari is vandaag?
Moet uiteraard 28 januari zijn zoals je op de printscreen kunt zien:) Heb het aangepast
Ok, iets duidelijker dan 😉 printscreen is heel klein op mobiel dus ik heb de datum daar niet op gezien.

Er staat 4 weken na afloop actie. Die actie liep tot 9 feb. Dus ook dan zijn er nog geen 4 weken om.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kim,

Wat Gwendolyn aangeeft klopt. De punten worden 4 weken na afloop van de actie bijgeschreven!
Laat je even weten of je ze volgende week hebt ontvangen? 🙂
Beste AmyP, kunt u nagaan wanneer de punten bijgeschreven worden, ook ik heb ze nog steeds niet ontvangen?

En volgens mij nog niemand!

Deze hadden toch allang bijgeschreven moeten zijn?
Reputatie 5
@juanj, lees het bericht van Amy. Volgende week moet je ze bijgeschreven krijgen. Even wachten nog dus. 🙂
Het is nu exact een maand verder maar helaas nog niks ontvangen.
Reputatie 2
nee hier ook niet
Beste AmyP, kan je iedereen eens duidelijkheid verschaffen, door te vertellen wanneer we al die punten nog krijgen?

Enquete, en het lid zijn? (50 & 25 punten)
Reputatie 2
juanj schreef:

Beste AmyP, kan je iedereen eens duidelijkheid verschaffen, door te vertellen wanneer we al die punten nog krijgen?

Enquete, en het lid zijn? (50 & 25 punten)

De 50 punten voor trouwe klanten wel gehad .,,maar als ik het goed hebt krijg je ook punten voor het forum (antwoorden? 10 pnt per goed antwoord ) ik zou wel willen weten wanneer je die krijgt:8
Reputatie 4
Hey Syntraxx!

De punten die je bijgeschreven krijgt voor elk goed antwoord wat wij markeren krijg je binnen 4 weken na de actieperiode. De actieperiode eindigt op 31 maart 2015. Je krijgt 10 punten per antwoord tot een maximum van 100 punten. 🙂
Reputatie 4
Overigens!

Lekker bezig Syntraxx! 🙂
Nu wel 25 trouwe leden punten gehad.:D

Nu de enquete punten nog, duurt ff.... maar dan heb je ook wat

Bram kan jij mischien duidelijkheid verschaffen over de enquete punten?
Amy reageerd helaas niet (meer):(
Nee idd.. denk zal is kijken want ik hoor ook niks meer. Maar inderdaad kreeg vandaag wel een smsje met 25 punten ivm het forum maar niet over die enquete..
Reputatie 4
Ga ik voor jullie navragen! 🙂 Doet Amy overigens niet bewust hoor! haha

Maandag heb ik dan een antwoord voor jullie. Fijn weekend alvast!
Hallo Bram,

Daar ging ik in iedergeval ook niet van uit:)... Is prima dan horen we het as maandag wel. Jij ook een fijn weekend. gr Kim
En??? Het is al bijna 17.00 uur maar zie dat er nog geen reactie is geplaatst.
Helaas had ik niet anders verwacht.... krijgen we morgen te horen, dat ze het nog niet weten.

Wij moeten gewoon blijven vragen, net als thread 'factuur korting' deze optie is ook al 1 week verdwenen, en men is erg vaag over wanneer dit eens opgelost word.
Ja krom is dat eigenlijk he. Maar als we niet op tijd betalen of wat dan ook.. dan staan ze als eerste op de stoep of bellen ze meteen! Helaas werkt het bij meerdere bedrijven inmiddels zo... zo krom!
Reputatie 5
Hey 19kim86 en juanj,

Helaas heeft mijn collega Bram tot op heden nog geen reactie ontvangen op zijn vraag die is uitgezet binnen de organisatie. Ik begrijp de teleurgestelde reactie maar er wordt achter de schermen hard aan gewerkt om met een oplossing te komen. Mijn oprechte excuses dat dit zo lang duurt en ik hoop dat jullie nog eventjes geduld hebben.
Reputatie 4
Correct!

Niet netjes van mij dat ik niks heb laten horen maar ben er inderdaad mee bezig! :)

Update!

Ik heb een reactie. Zij zijn nu aan het uitzoeken waarom er staat in het document dat de punten zijn uitgegeven maar nog niet zijn bijgeboekt.
Oke... we wachten gewoon weer af:)
Laten we hopen deze maand nog, kan ik weer factuurkorting aanvragen:D
Reputatie 4
Nog een update!

Het probleem is gevonden en de bestanden worden opnieuw ingeladen. Wanneer deze met succes zijn afgerond krijg ik een mailtje. Hierna kan ik jullie weer informeren. 🙂
Reputatie 1
ik ben benieuwd

Reageer