Beantwoord

Extra punten weg

• 28 juni 2018
  • 3 reacties
  • 1395 Bekeken

Ik wou 2 tickets voor efteling bestellen. Ik heb 2 keer betaald maar heb 1 voucher ontvangen voor 1 persoon. Ik had 7290 punten nu heb ik 890 punten maar 1 voucher. Terwijl efteling 3200 punten is. Kan iemand mij hierbij helpen.
icon

Beste antwoord door David 29 juni 2018, 12:44

Hoi Ulusal_facia,

Efteling, altijd goed natuurlijk! Zeker met dit zalige weer! 😃

Ik heb even gekeken en alles aan de bestelling lijkt toch goed te zijn gegaan. De bestelling hebben we van je ontvangen, de vouchers zijn verstuurd en de punten zijn afgeschreven, zoals ook in My T-Mobile te zien is. Je hebt er maar één in je mailbox ontvangen uiteindelijk, als ik het goed snap?

Het zou zo kunnen zijn dat de bestellingen elkaar in de weg zaten en dat het daarom verkeerd ging met de tweede voucher. Voor de zekerheid verstuur ik je jouw twee vouchers opnieuw. Houd er dan wel rekening mee dat je de twee juiste laat zien bij de entree, anders gaat het straks nog mis! 😉 Check ook even je spambox, soms belandt de voucher daar nog wel eens!

Laat je weten of je de vouchers hebt ontvangen? In ieder geval alvast een fijne dag in de Efteling! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ulusal_facia,

Efteling, altijd goed natuurlijk! Zeker met dit zalige weer! 😃

Ik heb even gekeken en alles aan de bestelling lijkt toch goed te zijn gegaan. De bestelling hebben we van je ontvangen, de vouchers zijn verstuurd en de punten zijn afgeschreven, zoals ook in My T-Mobile te zien is. Je hebt er maar één in je mailbox ontvangen uiteindelijk, als ik het goed snap?

Het zou zo kunnen zijn dat de bestellingen elkaar in de weg zaten en dat het daarom verkeerd ging met de tweede voucher. Voor de zekerheid verstuur ik je jouw twee vouchers opnieuw. Houd er dan wel rekening mee dat je de twee juiste laat zien bij de entree, anders gaat het straks nog mis! 😉 Check ook even je spambox, soms belandt de voucher daar nog wel eens!

Laat je weten of je de vouchers hebt ontvangen? In ieder geval alvast een fijne dag in de Efteling! 😃
Ja bedankt ik heb nu 2 voucher ontvangen. Hartelijk dank voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan en alvast veel plezier.. Of wellicht ben je dit weekend al geweest, in dat geval hoop ik dat je een mooie dag hebt beleefd! 🙂

Reageer