Factuurkorting T-Mobile Extra

Reputatie 2
Hoi,
Ik heb aantal weken geleden met mijn t mobile exstra korting gekocht van 20 eur. maar wanneer zou je dat moeten zien op je factuur? andere mensen ervaring mee?
mvg
Joy

This topic has been closed for comments

136 reacties

Reputatie 2
@joy1

Als je T-Mobile Extra punten inwisselt voor korting ontvang je deze korting gelijk op de eerstvolgende factuur. Het kan zijn wanneer de factuur net is opgemaakt dat de korting dan op de daarop volgende factuur verschijnt.
Reputatie 2
en als je inlevert voor 10euro krijg je 8,49 er voor terug netto?
Reputatie 2
hallo

ik ben in februari jarig maar ik heb tot nu toe die 25 verjaardagspunten niet gekregen
weet iemand hoe dat zit
groeten wendie
Reputatie 2
Wat zijn dat voor punten dan? Heb er nog nooit van gehoord. Ben wel benieuwd nu, omdat ik in mei jarig was.
Reputatie 2
Nee ik heb ze ook nog nooit gehad eigenlijk.....
Reputatie 2
Hoi,

Momenteel bedraagt mijn TM Extra saldo 217 punten.
De eerste punten welke ik heb ontvangen zijn 42 ovv Welkomstbonus.
De eerste factuur bedraagt 42 euro. Hier heb ik geen punten van ontvangen.

Tevens kreeg ik een SMS bericht binnen dat ik ivm mijn verjaardag x-aantal punten zou ontvangen. Deze heb ik ook niet mogen ontvangen.

Tot slot:
Het is niet mogelijk om mijn Email adres door te geven zodat ik mijn puntenovericht per Email ontvang.

Is dit een bekend probleem?

Groeten,
Dominic
Reputatie 2
hallo T-Mobile klanten en forum moderators,

Ik heb sinds november 2008 me al meerdere keren aangemeld voor T-Mobile extra. Elke keer werd mijn aanmeldstatus gereset. Ik heb me daarom minstens 6 a 7 keer aangemeld. Zonder resultaat. Tot afgelopen mei. Toen lukte het aanmelden blijkbaar wel.
NU heb ik wel ongeveer een half jaar lang punten gemist, die eigenlijk mijn recht zijn.
Ik neem aan dat ik deze punten alsnog kan krijgen, omdat de fout grotendeels bij T-Mobile ligt.
Zijn er andere mensen met dezelfde pijnlijke ervaring?

Mvg,
Yasin
Reputatie 2
Voor mij geldt dat het mij de afgelopen 2 weken niet gelukt is om mij aan te melden voor T-Mobile extra. Precies hetzelfde probleem: mijn aanmeldstatus wordt voortdurend gereset.
Reputatie 2
hallo t-mobile.

het is mij nu ok gebeurd ik heb geen punten ontvangen maar wel mijn abbonement betaald..!!

groet kler
Reputatie 2
Ook ik heb hier last van gehad een hierover meerde malen contact gehad met de klantenservice, per email en per telefoon. Mij werd steeds verteld dat er een storing bij het aanmelden van de T-Mobile Extra was. Na enkele maanden zeuren eindelijk geactiveerd en heb met terugwerkende kracht al mijn punten bijgeschreven gekregen....dus ook die van die maanden niet "geactiveerd" zijn geweest....
Ik wens iedereen succes hiermee!

Greetz
Reputatie 2
Ook ik heb me al meerdere malen aangemeld maar nog zonder succes. Hoop dat ze snel wat aan dit probleem doen!!
Reputatie 2
jah ik heb ook voor een half jaar geen punten gehad wel gemeen eigelijk
Reputatie 2
ik herken dat probleem! gaat toch om enkele punten
Reputatie 2
@SensationFM: Jouw opmerking heeft betrekking op T-Mobile Speciaal, wat het spaarprogramma voor T-Mobile PrePaid is. Overigens zijn je 180 punten enige tijd geleden toegevoegd.

@Mir en VFJ_S3F : Ook bij jullie zijn inmiddels de credits toegevoegd.
Reputatie 2
je krijgt ze als je jarig bent. in die maand krijg je er 25 punten extra bij je t-mobile sparen.
mijn vriend heeft ze al gehad en ook de web and walk stick
maar ik heb ze nog niet gehad met mijn abonement en ik was jarig in de maand feb.
Reputatie 2
Mijn verjaardagspunten heb ik ook niet gehad.. Wist niet eens dat het bestond.
Reputatie 3
Voor de duidelijkheid, er worden inderdaad geen verjaardagspunten verstrekt als je bent aangemeld voor T-Mobile Speciaal (PrePaid).
Reputatie 2
ik heb iets van bijna 5000 punten ik vraag constant een reactie of ik korting op een kaart of iets anders zou kunnen krijgen i.p.v. b.v een poef ha maar krijg ook geen reactie ik word daar zo kwaad over waarom dan een feedback ofzo of vraag aan klantenservice via internet maar nop
Reputatie 2
Je kan je punten inwisselen in de webshop en daardoor minstens 10 euro korting krijgen voor 500 punten of zo. zie webshop op deze site.
Reputatie 2
je kan ze ook in de winkel zelf inwissellen volgens mij, voor accesoires en dingen voor je telefoon...
Reputatie 2
h
Reputatie 2
wat is nou je vraag??? het is nogal onduidelijk (of ligt dat aan mij?!)
Reputatie 2
ik denk dat hij bedoelt dat hij 10 euro beltegoed heeft gekocht
en maar 8,49 euro beltegoed krijgt ?
Reputatie 2
Als je factuurkorting bestelt bij T-Mobile Extra, dan bestel je een bedrag inclusief btw. Omdat alle bedragen op de factuur (zowel je maandelijkse kosten, gebruikskosten, maar ook kortingen) boven de streep (tot aan het subtotaal) zonder btw worden weergegeven, lijkt de korting minder.

Deze 'lagere korting' wordt m.a.w. ook verrekend met lagere bedragen/kosten. Tel je bij de ontvangen 8,40 euro 19% btw op, dan kom je uit op 10 euro factuurkorting.
Reputatie 2
hoe verwissel ik mij spaarpunten in beltegoed