Factuurkorting T-Mobile Extra

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

136 reacties

"Hoe kan ik een factuurkorting bestellen met mijn T-Mobile Extra-punten?
U kunt uw gespaarde T-Mobile Extra-punten ook inwisselen voor een korting op uw factuur. U kunt € 10,- factuurkorting en € 25,- factuurkorting bestellen. Voor het inwisselen van uw T-Mobile Extra-punten voor factuurkorting, kiest u in de catalogus op My T-Mobile voor `Extra Voordeel` > `Korting`. Houdt u er rekening mee dat u de bestelde factuurkorting niet kunt laten verrekenen met een reeds opgemaakte factuur.

Let op: van 14 t/m 28 februari 2011 is de factuurkorting niet beschikbaar in de T-Mobile Extra Catalogus. Vanaf 1 maart kunt u deze wel weer bestellen. Onze excuses voor dit ongemak
"
Reputatie 7
@ Theekar

Bedankt voor deze info!

Het zou handig zijn als deze info ook vermeld wordt in de catalogus en niet alleen via de zoekfunctie bij de veelgestelde vragen.
Reputatie 2
Hoe zet ik mijn punten om in korting op mijn abonnement? Zie m nergens staan
Al die producten wil ik namelijk niet! Dank!
Reputatie 6
@jet2011 op het ogenblik is dat er niet meer ik heb al meer in het forum gelezen dat het(tijdelijk)gestopt is waarom weet ik niet en waarneer het weer komt ook niet mischien kan nog iemand dat vertellen
Reputatie 2
Ik heb begrepen dat je vanaf 1 maart weer de punten kan omwisselen voor korting!
Reputatie 6
@jet2011

Zoals pongo al aangeeft is het vanaf 1 maart weer mogelijk om je punten in te wisselen voor kortingen op de factuur.
Nu, 1 maart op de klok!, nog geen keuze mogelijk om punten in te wisselen voor factuurkorting
Geacht mod's,
het is vandaag 1 maart, ik heb nog steeds geen mogelijkheid om mijn punten in te wisselen voor factuurkorting.
Wat is er aan de hand?
Wil graag een oplossing want mijn rekening wordt te hoog.
Reputatie 2
ik zou ook graag mijn laatste punten in mijn laatste maand als klant van Tmobile inwisselen.

Nu is het al 2 maart en nog steeds geen mogelijkheid.

wanneer wordt hij weer beschikbaar????
Reputatie 5
@Theekar
@engeltje76

Op dit moment is het nog niet mogelijk om via de catalogus je T-Mobile Extra punten in te wisselen voor factuurkorting. Mijn excuses hiervoor.
Ik kan eventueel wel de gespaarde punten inwisselen voor de factuurkorting. Als jullie hier gebruik van willen maken zou ik dit graag van jullie horen.
Met behulp klantenservice is het gelukt!
Wil wel opmerken dat de waarde van de punten flink gedaald is vergeleken met vorig jaar:
Toen kostte 25 euro factuurkorting 1600 punten en nu maar liefst 1750 punten!
Een waardevermindering van liefst 9.375% !!!

Dus hoe langer je spaart des te minder krijg je voor je punten ????