Sticky

[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile Extra

Reputatie 7
Badge +17
  • T-Mobile Moderator
  • 10682 reacties
Spaar jij al gratis mee voor cadeaus met T-Mobile Extra? T-Mobile Extra is het spaarprogramma voor leuke cadeaus en uitjes. In dit topic kun je alle informatie vinden over T-Mobile Extra!

https://www.youtube.com/watch?v=HGPOtPOYBxI

Hoe kan ik mij aanmelden voor T-Mobile Extra?
Je kan je gratis via My T-Mobile aanmelden voor T-Mobile Extra en je ontvangt bij je aanmelding al 15 T-Mobile Extra punten cadeau! Deze punten ontvang je 1 of 2 dagen na aanmelding. Binnen ongeveer 3 dagen na inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail en zie je jouw spaarsaldo bij de T-Mobile Extra Catalogus op My T-Mobile staan.

Hoeveel T-Mobile Extra punten ontvang ik per factuur?
Als jij je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra dan ontvang je voor 1 euro op je factuur 1 T-Mobile Extra punt.

Hoe werkt het sparen?
Je spaart automatisch punten op tot het einde van je contract. Als je jouw abonnement verlengt dan neem je jouw spaarpunten mee. Naast het automatisch sparen kun je ook extra punten krijgen door deel te nemen aan nieuwe acties.

Ik heb niet voldoende punten voor een artikel uit de catalogus, kan ik bijbetalen?
Het is, sinds 6 mei 2015, bij bepaalde artikelen mogelijk om een artikel te bestellen met bijbetaling. In dat geval kan er gekozen worden om een bepaald deel met punten en een ander deel via je factuur te betalen.

Kan ik opgespaarde punten over laten zetten naar een ander 06-nummer?
Je ontvangt de punten op het 06-nummer waarop je het lidmaatschap hebt geactiveerd. Het is niet mogelijk om punten over te zetten naar een ander 06-nummer. Ook niet naar een ander 06-nummer van jezelf of om meerdere nummers te bundelen. Bij een contractovername komen je spaarpunten ook te vervallen. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoelang blijven mijn opgespaarde punten geldig?
De T-Mobile Extra punten blijven geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra en per 3 jaar tenminste 1 punt gebruikt. Als je het lidmaatschap van T-Mobile Extra opzegt, blijven de punten nog 1 maand geldig. Als je echter je abonnement opzegt, dan vervalt T-Mobile Extra automatisch en vervallen de gespaarde punten op de dag dat het contract wordt stopgezet.

Kan ik mijn punten ook inwisselen in een T-Mobile Shop?
Je kunt met je T-Mobile Extra-punten ook betalen in de T-Mobile Shops. Zo kun je bijvoorbeeld de punten gebruiken om de nieuwe telefoon van jouw keuze of een accessoire te kopen. Heb je niet genoeg punten? Dat is geen probleem. Je kunt een gedeelte in punten betalen en de rest bijbetalen. Het is niet mogelijk om je T-Mobile Extra punten te gebruiken voor het voldoen van een eventuele betalingsachterstand.

Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen, wat nu?
Het kan weleens gebeuren dat je een voucher niet hebt ontvangen of dat hij terecht is gekomen in je spambox. Mocht dat het geval zijn, bekijk dan dit topic voor meer informatie over wat je kan doen als je jouw bestelling niet hebt ontvangen.

Mocht jij leuke suggesties hebben voor cadeaus of spaaracties, laat het ons dan weten in dit topic.

69 reacties

Wat gebeurt er als je factuurkorting bestelt en je hebt je abonnement opgezegd. Dus bv. je hebt 20 maart extra punten opgebouwd voor 5 euro korting en je laatste factuur is van 19 maart en je abonnement loopt tot 1 april. Hoe krijg je deze korting???
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Karel,

Goed dat je het even navraagt! Ik zou het natuurlijk jammer vinden als je ons gaat verlaten, maar ik zal je vraag natuurlijk gewoon beantwoorden!

Als je abonnement is opgezegd en stopt, ontvang je van ons altijd nog een eindfactuur. Mocht daaruit blijken dat je in de plus staat bij ons, dan wordt dit bedrag later nog teruggestort. Dus mocht de 5 euro factuurkorting voor het einde van je abonnement zijn besteld, dan wordt dit verrekend met je eindfactuur. Weet je zo voldoende? 🙂

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Hallo ik heb bij T-mobile extra 2x 1 voucher van 500 mb buitenland besteld maar ik begrijp nu dat er problemen zijn. Graag zou ik die bestelling ongedaan zien, en de punten terug op mijn teller. Mvg, Serge
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dnser,

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega over de vouchers. De problemen zijn er niet bij iedereen, dus hopelijk werkt het bij jou wel gewoon. Zou je de code naar 2244 kunnen SMS'en en aan kunnen geven of het werkt?

Mocht het niet gelukt zijn, kun je mij dan de codes in een privébericht sturen, dan kijk ik wat er verkeerd gaat. Hoor het graag van je!
Hallo David, ik heb inderdaad de vouchers code gekregen. Ik heb er hier alleen niks aan omdat ik in het buitenland zit, er wordt na het bestellen pas gesproken over het niet kunnen inwisselen in het buitenland. Als ik dat geweten had dan had ik ze niet besteld. Ik wil ze graag ongedaan laten maken, en mijn tegoed weer bij mijn punten op mobiel extra laten zetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dnser,

Dit is helaas niet mogelijk, ook omdat het duidelijk in de catalogus aangegeven staat dat het een bundel voor in Nederland is. Hopelijk kun je er nog wat mee wanneer je weer in het land bent.

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, horen we dat graag.
Sinds 1 november heb ik een nieuw abonnement bij T-Mobile. Ik wilde me aanmelden voor T-Mobile extra via de app. Dit gaat helaas niet omdat er gezegd wordt dat ik een zakelijk abonnement heb prepaid of betalingsachterstand. Dit is allemaal niet van toepassing. Is er een storing bij het aanmelden?
Opgelost: Ik heb vanochtend weer geprobeerd aan te melden en het is gelukt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chris,

Leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! 🙂 Het kan inderdaad soms even duren voordat je je kunt aanmelden voor T-Mobile Extra. Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt. Nu lekker gaan sparen! Vergeet ook niet om T-Mobile Samen aan te maken. Daarmee kun je met jouw groepsleden onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland én elke maand een leuk cadeautje uitkiezen. Altijd mooi meegenomen toch? Een T-Mobile Samen groep aanmaken kan via deze pagina.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt? We helpen je graag hier op het forum!
Reputatie 4
Badge +11
ik zie dat ik al een hele poos geen punten meer bij krijg bij een goed gemarkeerd antwoord op het forum ?
@Jan
Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag meermaals stelt. Je hebt in dit topic al antwoord gekregen op je vraag.
Reputatie 4
Badge +11
Ja dat weet ik wel hoor maar krijg steeds de melding dat de link niet meer bestaan . Dus daarom heb ik de vraag hier gesteld.
Hoi! Per februari wordt mijn contract verlengd. Vervallen mijn 661 punten dan ook en moet ik dan weer opnieuw beginnen??
Reputatie 7
Badge +20
Hey Roxxie97,

Tof dat je verlengd hebt! 🙂 Bij een verlenging blijf je gewoon verder sparen bij T-Mobile Extra! De enige reden waarom jouw punten zouden vervallen, is als het om een nieuw abonnement gaat of als je 3 jaar geen punt hebt verzilverd. Dat is bij jou vast niet het geval!

Ben je al bijna in de buurt van datgene waar je voor spaart? 😉
Hoi David, bedankt voor je reactie! Ik spaar nu voor de 10 euro factuurkorting want die van 5 is foetsie. Als het goed is behoud ik hetzelfde abonnement alleen heb ik meer belminuten. Ik heb stel samen en stel bij maar dat abonnement bestaat niet meer(??) heb al 627 punten in ieder geval 💪🏼💪🏼
Hoi David,

Ik heb per 23 februari een nieuw abonnement. Moet ik nu mijn punten opmaken of gaan deze gewoon mee naar het nieuwe abonnement?

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
@Roxxie97

Het klopt inderdaad dat we Stel Samen & Stel Bij niet meer aanbieden, we bieden nu alleen nog T-Mobile Go aan. Dit betekent echter niet dat jouw abonnement vervalt of automatisch wordt omgezet. 🙂 Als je wilt kun jij gewoon februari 2019 Stel Samen & Stel Bij blijven gebruiken, maar als je tussentijds wilt overstappen op T-Mobile Go, dan is dat natuurlijk ook helemaal aan jou en dit kan via My T-Mobile. Je blijft hoe dan ook verder sparen!

@Serviceweb

Altijd leuk om iemand te helpen die zelf andere vaak helpt! 🙂

Je hoeft jouw punten niet op te maken bij een verlenging, het saldo blijft gewoon hetzelfde. Als je echter een nieuw abonnement aanvraagt en daar nummerbehoud bij neemt, dan vervallen je punten wel en moet je deze verbruiken.

Daarnaast moet je één keer in de 3 jaar minimaal 1 punt gebruiken, anders komen jouw punten te vervallen. Ik geloof nog niet dat dit aan de orde is, maar het is iets om in het oog te houden!
Ik wil graag een Travel en Surf pas S bestellen met mijn t-mobile extra punten maar ik zie dat deze niet op voorraad is. Hoe kan zoiets niet op voorraad zijn?

Als ik de travel en surf pas gewoon koop kan ik deze dan verrekenen met de t-mobile extra punten ipv met mijn factuur?

Alvast bedankt voor de reactie.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Mn88,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

We boden inderdaad de Travel & Surf pas aan via T-Mobile Extra. Echter merkten we dat de vouchercodes in veel gevallen niet werkten. We hebben er daarom voor gekozen om deze uit de catalogus te halen tot we er zeker van zijn dat alle vouchercodes werken.

Tot die tijd kan je via My T-Mobile en via de My T-Mobile applicatie op de reguliere wijze een Travel & Surf pas aanschaffen.

Ben je trouwens al in het buitenland? Heb je het naar je zin? Check ook de onderstaande video voor uitleg over je instellingen in het buitenland. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=qT5c7OEBN1c
Bij aanmelding bij tmobile extra al vrij snel 15 punten gekregen als welkomstgeschenk!! Wist dat niet eens dus THNX!!!

De punten die je regulier krijgt aan de hand van je factuur.....hoelang duurt het voordat deze zijn bijgeschreven bij het tegoed?!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Popmart,

Top dat je ze hebt ontvangen!

De normale punten die je krijgt na het opstellen van je factuur krijg je doorgaans binnen 2 weken nadat je factuur is opgesteld. Dit kan echter tijdens de hele bundelmaand gebeuren, maar uiteindelijk krijg je ze wel. 😉

Heb je al iets op het oog waar je voor wil sparen?
Thnx voor je antwoord!! Moet me nog iets meer in de catalogus verdiepen....maar keuze zat!! 😉
Hallo. Sinds kort aangemeld bij T-Mobile extra en helaas nog geen punten erbij terwijl het binnen 1a2 dagen bijgeschreven zou worden.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Remco,

Ik zie dat je op de 24-04 je eerste T-Mobile Extra punten hebt ontvangen. De punten voor je aanmelding worden binnen 4 weken bijgeboekt. Mocht je ze tegen die tijd nog niet hebben ontvangen, trek dan aan de bel. Dan zorg ik ervoor dat je ze direct ontvangt!

Veel plezier met sparen en iets leuks uitkiezen! 🙂
Ik heb mezelf aangemeld voor dit forum en zou nu 25 punten extra moeten krijgen, hoe lang duurt het voordat die erop staan? Groetjes

Reageer