Sticky

[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile Extra

• 9 maart 2016
  • 69 reacties
  • 10116 Bekeken

Toon eerste reactie

69 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tessa,

Welkom op het forum! :)

Het kan tot 4 weken duren voor de punten worden toegekend. Dat kan dus nog even duren! Ga je er nu ook gelijk weer vandoor of ga je wat andere klanten helpen? 😉 Je kunt in dit forum de nieuwste vragen vinden namelijk!
gebruik dit voornamelijk om vragen te stellen en om iets op te zoeken.. mocht ik er zelf niet uit komen. Heb de punten trouwens al gekregen.. ging sneller dan je dacht haha!
Reputatie 7
Badge +20
Ook erg handig inderdaad! 😃 Super dat je ze hebt!
Ik ben nu een maand of 4 klant bij jullie, en ik heb nog maar 2 maanden mijn T-Mobile Extra punten gehad. Volgens mij heb ik ook de bonuspunten nog niet ontvangen 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Daniel,

Nog welkom bij T-Mobile! :D

Dat heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat je inderdaad 13 februari aangemeld bent op ons netwerk. Je bent daarna op 22 maart aangemeld voor T-Mobile Extra. Vanaf dat moment ben je gaan sparen bij T-Mobile Extra. Als je naar My T-Mobile gaat, dan zie je bij de Historie bij T-Mobile Extra staan dat je voor de 2 laatste facturen de punten hebt gehad. De facturen ervoor waren voor de aanmelding, dus die tellen niet mee in dit geval.

Welke bonuspunten heb je op dit moment nog niet ontvangen? Op dit moment hebben we deze acties met het sparen bij T-Mobile Extra. Als het om het aanmelden op het forum gaat kan dit tot 4 weken duren. Via T-Mobile Samen kun je er ook nog voor kiezen om dubbele punten te sparen. Dit kun je ook wijzigen via My T-Mobile.

Hopelijk is het zo al helemaal uitgelegd, maar als je nog met vragen zit, dan horen we dat graag!
Ik had een paar maanden geleden een adidas kortingsvoucher besteld en probeerde dat vandaag weer, maar er komt te staan dat ik het maximum aantal bestellingen ervan heb bereikt. Eerder las ik dat je wel opnieuw kon bestellen indien je uitlogde en weer opnieuw inlogde . Maar dat lukt nu niet. Of doe ik iets verkeerd? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cstone,

Dat heb ik gelijk voor je nagekeken en ik denk dat het door de instellingen van de browser kwam. Ik heb het nu handmatig geprobeerd en de bestelling is goed verwerkt. 🙂 De voucher komt binnen 3 werkdagen bij jouw mailbox binnen.

Als dit in de toekomst nog een keer gebeurt, verwijder dan even de cookies van de website in jouw browser. Dan zou het goed moeten komen! :)

Laat je weten of wij nog iets voor je kunnen doen?
Hi David,
Top, bedankt. Ik heb inderdaad ook n mailtje ervan gekregen. Ik had er gister 2 vouchers besteld, maar zie dat er maar 25 punten zijn afgetrokken. Is er nu maar 1 besteld of klopt het met de 25 puntrn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cstone,

In ons systeem zie ik dat er één door jou was besteld op 26 juni en nu één door mij, gister. Je krijgt er dus toch alsnog 2, dat is uiteindelijk wat je wilde? 🙂 Als we er één moeten annuleren, trek dan even aan de bel!
Hi David, bedankt voor je hulp. Ik heb het even afgewacht om te zien of ik nog n mail zou krijgen met de 2e voucher. Maar die heb ik nooit gekregen. Ik heb alleen de 1e voucher ontvangen die ik zelf had besteld. Ik zie inmiddels wel dat de punten voor de 2e voucher zijn afgetrokken, maar dus nog geen mail van gekregen. Zou je dit aub kunnen natrekken?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Cstone,

Wat vreemd zeg. Je zou 'm al ontvangen moeten hebben. Zou je voor de zekerheid nog je ongewenst map willen controleren.

Ik heb de punten gecorrigeerd, dit zal binnen 24 uur ook zichtbaar zijn op My T-Mobile. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, dan kan je de bestelling opnieuw plaatsen. Onze excuses voor het ongemak!
Hi Issam, ik heb nog eens gecheckt en ik heb dr we voucher niet ontvangen. Alleen het mailtje op 29 Juni met de voucher die ik zelf besteld had. Wat is er precies gecorrigeerd wat betreft de punten? Er is wel 2x 25 punten afgetrokken voor de vouchers, voor 2 vouchers dus. Maar ik heb er maar 1 ontvangen. Ik zal uiteraard proberen om de bestelling opnieuw te plaatsen. Krijg ik dan wel mijn punten terug voor de voucher die ik niet heb gekregen?
Reputatie 4
Hoi Cstone,

Goed dat je het hebt gecontroleerd!

Mijn collega Issam heeft ervoor gezorgd dat je de 25 punten voor de Adidas voucher terugkrijgt. Als je nu kijkt op jouw My T-Mobile, dan zie je dat de 25 punten zijn teruggestort op jouw account. Je kunt de bestelling weer opnieuw plaatsen. :D

Laat je ons weten of het is gelukt?
Hi Muberra,
Bedankt, ik heb de punten terug. Ik wolde de bestelling plaatsen, maar zie de adidas vouchers niet meer. Hoe zit dat nu?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Cstone,

Je hebt gelijk! De Adidas voucher is inderdaad niet meer beschikbaar. Neem een kijkje in de T-Mobile Extra catalogus voor het huidige aanbod. Er zijn nog een aantal andere producten/ vouchers die je voor 25 punten kan aanschaffen. 😉
Zal de Adidas voucher weer beschikbaar zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emre,

Op dit moment kan ik daar geen uitsluitsel over geven. We wisselen de kortingen en deals af en de deal van Adidas heeft er behoorlijk lang in gestaan. Reken er dus op dat er voorlopig geen Adidas bij komt, maar houd de catalogus in ieder geval in het oog! Je weet nooit... 🙂
ok bedankt!
Kan mijn voucher niet aktiveren omdat ik niet naar het nummer kan sms'en.
Geen blokkades, had gebeld, konden het ook niet vinden. Zou teruggebeld worden, niet gebeurd.
Heb morgen de voucher nodig dus wil kunnen aktiveren.
Heb zoals voorgesteld in het forum mijn sim kaart in een ander mobiel gedaan en het werkte 😃😃😃
Kon nu sms'en naar 2244 superrrr
Reputatie 4
Hi Peet234,

Fijn om te lezen dat je het hebt opgelost!

Wij hebben het forum juist in het leven geroepen om al onze informatie en handige tips met iedereen te delen. Echt super dat je daar gebruik van hebt gemaakt. Daar worden wij heel gelukkig van. :D

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Hoi, ik heb een nieuw abbonement afgesloten met hetzelfde nummer, alleen was mijn vorige abbonement op mijn moeders naam en nu is hij op mijn naam. Worden mijn t-mobile extra punten behouden op mijn nieuwe abbonement omdat het tzelfde 06-nummer is, of niet omdat het een nieuw abbonement is met een andere naam?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Cstone,

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar je T-Mobile Extra punten wil verliezen.

De T-Mobile Extra punten komen te vervallen in de volgende situaties:

- Contractovername
- Nieuw contract met nummerbehoud
- Meer dan 3 jaar geen bestelling gedaan

In jouw situatie komen de punten dus te vervallen. Het is dus verstandig om deze eerst te gebruiken voordat je overgaat naar het nieuwe contract! Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je Cstone. 🙂
Eergisteren een 1/5 staatslot besteld, alleen nog geen mail gehad.
Op de app staat al wel dat de bestelling is afgerond?

Hoeveel T-Mobile Extra punten ontvang ik per factuur?
Als jij je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra dan ontvang je voor 1 euro op je factuur 1 T-Mobile Extra punt.

Hoe werkt het sparen?
Je spaart automatisch punten op tot het einde van je contract. Als je jouw abonnement verlengt dan neem je jouw spaarpunten mee. Naast het automatisch sparen kun je ook extra punten krijgen door deel te nemen aan nieuwe acties.

Ik heb gisteren contact gehad met de T-Mobile - Thuis customer service, en gevraagd hoe het zit met de facturen en de T-Mobile Extra punten van T-Mobile thuis.
T-mobile thuis neemt geen deel aan dit loyaliteitsprogramma....?
Aangezien als ik alles "Compleet (Mobiel+Thuis)" maak zullen facturen in 1 account komen.
Volgen deze omschrijving ga ik er toch vanuit dat als ik T-Mobile Thuis er bij neem ik dan ook voor iedere 1 euro op die factuur 1 T-Mobile Extra Punt ontvang.....

Ook bij de informatiepagina's van T-Mobile extra staat niks vermeld over dat T-Mobile thuis WEL of NIET meetelt voor de punten.

Reageer