Sticky

[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile Extra

  • 9 maart 2016
  • 69 reacties
  • 10163 Bekeken


Toon eerste reactie

69 reacties

Kan mijn voucher niet aktiveren omdat ik niet naar het nummer kan sms'en.
Geen blokkades, had gebeld, konden het ook niet vinden. Zou teruggebeld worden, niet gebeurd.
Heb morgen de voucher nodig dus wil kunnen aktiveren.
ok bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emre,

Op dit moment kan ik daar geen uitsluitsel over geven. We wisselen de kortingen en deals af en de deal van Adidas heeft er behoorlijk lang in gestaan. Reken er dus op dat er voorlopig geen Adidas bij komt, maar houd de catalogus in ieder geval in het oog! Je weet nooit... 🙂
Zal de Adidas voucher weer beschikbaar zijn?
Reputatie 6
Badge +17
Hey Cstone,

Je hebt gelijk! De Adidas voucher is inderdaad niet meer beschikbaar. Neem een kijkje in de T-Mobile Extra catalogus voor het huidige aanbod. Er zijn nog een aantal andere producten/ vouchers die je voor 25 punten kan aanschaffen. 😉
Hi Muberra,
Bedankt, ik heb de punten terug. Ik wolde de bestelling plaatsen, maar zie de adidas vouchers niet meer. Hoe zit dat nu?
Reputatie 4
Hoi Cstone,

Goed dat je het hebt gecontroleerd!

Mijn collega Issam heeft ervoor gezorgd dat je de 25 punten voor de Adidas voucher terugkrijgt. Als je nu kijkt op jouw My T-Mobile, dan zie je dat de 25 punten zijn teruggestort op jouw account. Je kunt de bestelling weer opnieuw plaatsen. :D

Laat je ons weten of het is gelukt?
Hi Issam, ik heb nog eens gecheckt en ik heb dr we voucher niet ontvangen. Alleen het mailtje op 29 Juni met de voucher die ik zelf besteld had. Wat is er precies gecorrigeerd wat betreft de punten? Er is wel 2x 25 punten afgetrokken voor de vouchers, voor 2 vouchers dus. Maar ik heb er maar 1 ontvangen. Ik zal uiteraard proberen om de bestelling opnieuw te plaatsen. Krijg ik dan wel mijn punten terug voor de voucher die ik niet heb gekregen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cstone,

Wat vreemd zeg. Je zou 'm al ontvangen moeten hebben. Zou je voor de zekerheid nog je ongewenst map willen controleren.

Ik heb de punten gecorrigeerd, dit zal binnen 24 uur ook zichtbaar zijn op My T-Mobile. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, dan kan je de bestelling opnieuw plaatsen. Onze excuses voor het ongemak!
Hi David, bedankt voor je hulp. Ik heb het even afgewacht om te zien of ik nog n mail zou krijgen met de 2e voucher. Maar die heb ik nooit gekregen. Ik heb alleen de 1e voucher ontvangen die ik zelf had besteld. Ik zie inmiddels wel dat de punten voor de 2e voucher zijn afgetrokken, maar dus nog geen mail van gekregen. Zou je dit aub kunnen natrekken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cstone,

In ons systeem zie ik dat er één door jou was besteld op 26 juni en nu één door mij, gister. Je krijgt er dus toch alsnog 2, dat is uiteindelijk wat je wilde? 🙂 Als we er één moeten annuleren, trek dan even aan de bel!
Hi David,
Top, bedankt. Ik heb inderdaad ook n mailtje ervan gekregen. Ik had er gister 2 vouchers besteld, maar zie dat er maar 25 punten zijn afgetrokken. Is er nu maar 1 besteld of klopt het met de 25 puntrn?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cstone,

Dat heb ik gelijk voor je nagekeken en ik denk dat het door de instellingen van de browser kwam. Ik heb het nu handmatig geprobeerd en de bestelling is goed verwerkt. 🙂 De voucher komt binnen 3 werkdagen bij jouw mailbox binnen.

Als dit in de toekomst nog een keer gebeurt, verwijder dan even de cookies van de website in jouw browser. Dan zou het goed moeten komen! :)

Laat je weten of wij nog iets voor je kunnen doen?
Ik had een paar maanden geleden een adidas kortingsvoucher besteld en probeerde dat vandaag weer, maar er komt te staan dat ik het maximum aantal bestellingen ervan heb bereikt. Eerder las ik dat je wel opnieuw kon bestellen indien je uitlogde en weer opnieuw inlogde . Maar dat lukt nu niet. Of doe ik iets verkeerd? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Daniel,

Nog welkom bij T-Mobile! :D

Dat heb ik gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat je inderdaad 13 februari aangemeld bent op ons netwerk. Je bent daarna op 22 maart aangemeld voor T-Mobile Extra. Vanaf dat moment ben je gaan sparen bij T-Mobile Extra. Als je naar My T-Mobile gaat, dan zie je bij de Historie bij T-Mobile Extra staan dat je voor de 2 laatste facturen de punten hebt gehad. De facturen ervoor waren voor de aanmelding, dus die tellen niet mee in dit geval.

Welke bonuspunten heb je op dit moment nog niet ontvangen? Op dit moment hebben we deze acties met het sparen bij T-Mobile Extra. Als het om het aanmelden op het forum gaat kan dit tot 4 weken duren. Via T-Mobile Samen kun je er ook nog voor kiezen om dubbele punten te sparen. Dit kun je ook wijzigen via My T-Mobile.

Hopelijk is het zo al helemaal uitgelegd, maar als je nog met vragen zit, dan horen we dat graag!
Ik ben nu een maand of 4 klant bij jullie, en ik heb nog maar 2 maanden mijn T-Mobile Extra punten gehad. Volgens mij heb ik ook de bonuspunten nog niet ontvangen 😞
Reputatie 7
Badge +20
Ook erg handig inderdaad! 😃 Super dat je ze hebt!
gebruik dit voornamelijk om vragen te stellen en om iets op te zoeken.. mocht ik er zelf niet uit komen. Heb de punten trouwens al gekregen.. ging sneller dan je dacht haha!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tessa,

Welkom op het forum! :)

Het kan tot 4 weken duren voor de punten worden toegekend. Dat kan dus nog even duren! Ga je er nu ook gelijk weer vandoor of ga je wat andere klanten helpen? 😉 Je kunt in dit forum de nieuwste vragen vinden namelijk!
Ik heb mezelf aangemeld voor dit forum en zou nu 25 punten extra moeten krijgen, hoe lang duurt het voordat die erop staan? Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Remco,

Ik zie dat je op de 24-04 je eerste T-Mobile Extra punten hebt ontvangen. De punten voor je aanmelding worden binnen 4 weken bijgeboekt. Mocht je ze tegen die tijd nog niet hebben ontvangen, trek dan aan de bel. Dan zorg ik ervoor dat je ze direct ontvangt!

Veel plezier met sparen en iets leuks uitkiezen! 🙂
Hallo. Sinds kort aangemeld bij T-Mobile extra en helaas nog geen punten erbij terwijl het binnen 1a2 dagen bijgeschreven zou worden.
Thnx voor je antwoord!! Moet me nog iets meer in de catalogus verdiepen....maar keuze zat!! 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Popmart,

Top dat je ze hebt ontvangen!

De normale punten die je krijgt na het opstellen van je factuur krijg je doorgaans binnen 2 weken nadat je factuur is opgesteld. Dit kan echter tijdens de hele bundelmaand gebeuren, maar uiteindelijk krijg je ze wel. ;)

Heb je al iets op het oog waar je voor wil sparen?
Bij aanmelding bij tmobile extra al vrij snel 15 punten gekregen als welkomstgeschenk!! Wist dat niet eens dus THNX!!!

De punten die je regulier krijgt aan de hand van je factuur.....hoelang duurt het voordat deze zijn bijgeschreven bij het tegoed?!

Reageer