Sticky

[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile Extra

  • 9 maart 2016
  • 69 reacties
  • 10115 Bekeken


Toon eerste reactie

69 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Anco,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk je staatsloten wil ontvangen. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je deze per e-mail binnen krijgt. Houd je mailbox dus goed in de gaten. Controleer voor de zekerheid ook of deze niet in je ongewenst map is gekomen. Daarnaast wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je instructies voor het juist instellen van je mail zodat je alle vouchers wel binnen krijgt.

Hoi hoi Darkdjproject,

Het is inderdaad 'nog' niet mogelijk om punten te ontvangen na het betalen van je T-Mobile Thuis facturen. De facturatiesystemen zijn op dit moment nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet mogelijk is om T-Mobile Thuis mee te nemen in het T-Mobile Extra spaarprogramma. We zijn ervan op de hoogte dat hier vraag naar is, daarom zijn we aan het kijken naar de mogelijkheden om dit alsnog toe te passen in de toekomst. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit natuurlijk meteen weten op ons forum. Houd ons forum dus goed in de gaten. 😉

Hoi hoi Darkdjproject,

Het is inderdaad 'nog' niet mogelijk om punten te ontvangen na het betalen van je T-Mobile Thuis facturen. De facturatiesystemen zijn op dit moment nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet mogelijk is om T-Mobile Thuis mee te nemen in het T-Mobile Extra spaarprogramma. We zijn ervan op de hoogte dat hier vraag naar is, daarom zijn we aan het kijken naar de mogelijkheden om dit alsnog toe te passen in de toekomst. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit natuurlijk meteen weten op ons forum. Houd ons forum dus goed in de gaten. ;)


Mijn voorstel is in ieder geval om dit dan even duidelijk te maken.
Lijkt me handig dat mensen weten na de uitleg van T-Mobile Extra dat het alleen voor het Mobiele abonnement geldt en niet voor alle diensten van T-Mobile.

Voorbeeld:

T-Mobile Extra geldt voor onze volgende diensten:
- Mobiele Abonnementen


Dat lijstje kun je dan altijd uitbreiden wanneer er meer diensten deelnemen aan het T-Mobile Extra spaarprogramma. Wel zo duidelijk voor de consumenten en scheelt de moderators toch een hoop van dezelfde vragen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi dardjproject,

Dat is inderdaad duidelijker. Wederom bedankt voor je feedback!
Hoi T-Mobile,

Ik had 1484 punten gespaard en wilde hiervoor een pannenkoekplant bestellen. Ik zag toen echter toen ik op bestellen drukte dat de plant naar mijn oude adres gestuurd zou worden, ik heb dus mijn nieuwe adres niet doorgegeven. Ik heb de bestelpagina toen verlaten om eerst mijn adres te wijzigen. Toen ik daarna de bestelling wilde uitvoeren had ik opeens nog maar 79 punten en kon ik dus niets. Ik heb geen mail ontvangen en in mijn besteloverzicht of puntenoverzicht is ook niet gewijzigd of staat een bestelling klaar. Maar mijn puntentotaal is wel nog maar 79. Kunnen jullie zien wat er gebeurd is en hoe dit is op te lossen?

Hartelijke groet
Hoi Bobbie93, welkom op het klantenforum.

Kijk straks nog even op je account of de punten alweer bijgeboekt zijn. De punten worden automatisch gereserveerd wanneer je een product gaat bestellen, zo kun je met een 'real time weergave' van het puntensaldo verder shoppen. Als het proces niet wordt afgerond, worden ze vanzelf weer bijgeschreven. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bobbie,

Ik zie dat je later om 16:02 een bestelling gedaan. Je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen. Klopt het adres nu wel? Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling! 🙂
Jaa, ik heb een bevestiging ontvangen en als het goed is klopt het adres nu ook!
Bedankt voor de reactie, fijne dag verder!
Reputatie 2
Ik heb via punten een voucher besteld voor Deezer. Heb de code geactiveerd maar er gebeurde verder niets. Geen deezer dus. Heb dit probleem al via chat geprobeerd opgelost te krijgen maar chat wordt steeds afgebroken. Men heeft dezelfde voucher opnieuw gestuurd maar met dezelfde code en die pakt ie natuurlijk niet meer. Kortom wel mn ounten kwijt maar geen deezer. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moos,

Dat zou zonde zijn van jouw bestelling en dat laten we uiteraard niet gebeuren!

Ik zie inderdaad dat het met de chat niet helemaal goed is gegaan, de verbinding viel weg. Gelukkig heb je de Community gevonden! Ik heb meteen even contact opgenomen met de collega's die hier nog meer vanaf weten en dit probleem hopelijk zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen! Zodra ik van hen terughoor, laat ik het je meteen weten.

We gaan ervoor zorgen dat je weer snel van jouw muziek kunt genieten. 🙂
Reputatie 2
Beste jaimy

Bedankt! Dat zou fijn zijn. Volgens mij zou ik na activeren een code van deezer moeten krijgen maar die heb ik dus nooit gekregen. Zou fijn zijn als dit opgelost wordt. Ik wacht dus nog af.
Reputatie 2
Hallo Jamy. We zijn nu een paar dagen verder en ik was benieuwd of mn probleem met deezer opgelost wordt.
Groet
Moos
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moos,

Goed om me eraan te helpen herinneren, hoor! Ik was je in dit geval niet vergeten, maar ik heb op het moment nog geen antwoord. Ik heb vrijdagmiddag reactie gehad van een collega die een vermoeden heeft waar het probleem zit en we zijn dit nu verder aan het uitzoeken. Ik doe mijn best om je zo snel mogelijk te helpen. Je hoort het zodra ik meer weet!
Reputatie 2
Ok. Was even bang dat je me vergeten was 😄 Maar dan wacht ik nog af. Dank je
Reputatie 2
HAllo Jaimy

Dat heb ik ook via de chat toen proberen uit te leggen. Ik heb de voucher verzilverd maar volgens mij hoor je dan een code van Deezer te krijgen (weet anders niet hoe Deezer weet dat ik de voucher verzilver) maar ik kreeg niets. Als ik Deezer dus open geeft deze aan dat ik gebruik maak van gratis Deezer. Ik kon het alleen niet opnieuw proberen omdat de voucher verzilverd is. ik krijg dus geen foutmelding maar mijn voucher en Deezer zijn dus niet aan elkaar gekoppeld waardoor ik alleen gebruik kan maken van de graitis Deezer met reclame en zonder download mogelijkheid. 😞
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moos,

Wij hebben inmiddels geschakeld met Deezer en de voucher is inderdaad actief op jouw e-mailadres. Ik heb jou via een privébericht even het juiste e-mailadres en wat instructies gestuurd. Ik hoop dat het zo helemaal goedkomt!
Sinds 24 mei heb ik een nieuw abonnement bij T-Mobile. Nu heb ik op 18 augustus een e-mail gehad met het verzoek mijn T-mobile extra punten op te maken. Dit gaat helaas niet omdat er gezegd wordt dat ik een zakelijk abonnement heb prepaid of betalingsachterstand. Dit is allemaal niet van toepassing. Is er een storing bij het aanmelden? Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Baszz001,

Ik heb meteen even met je meegekeken zodat we dit kunnen ophelderen!

Na even zoeken ben ik erachter: in november heeft een contractsovername plaatsgevonden, waardoor de punten zijn komen te vervallen. Je hebt dus wel de mail nog gekregen, maar er was al geen sprake meer van een T-Mobile Extra account.

Hopelijk verklaart dit de boel! Heb je er meer vragen over, let me know!
Hoi Jaimy,

Dank voor je bericht. Het merkwaardige is dat ik in hetgeen je hierboven stelt nooit ben gekend.
Hier baal ik van, want in het verleden heb ik redelijk frequent gebruik gemaakt van dit spaarprogramma. Tevens had ik nog een groot aantal gespaarde punten die mij zonder enig bericht zijn ontnomen.
Hoe gaan we dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Baszz001,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt, maar bij een contractovername wordt dit ook aangegeven in de voorwaarden van het aanvraagformulier. De punten zijn na de overname komen te vervallen en we kunnen de punten dus niet terugdraaien voor je, hoe graag we dit ook zouden willen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer