Hoe kan ik mij aanmelden voor T-Mobile Extra?
Je kan je gratis via My T-Mobile aanmelden voor T-Mobile Extra en je ontvangt bij je aanmelding al 15 T-Mobile Extra punten cadeau! Deze punten ontvang je 1 of 2 dagen na aanmelding. Binnen ongeveer 3 dagen na inschrijving ontvang je een bevestiging per e-mail en zie je jouw spaarsaldo bij de T-Mobile Extra Catalogus op My T-Mobile staan.
Hoeveel T-Mobile Extra punten ontvang ik per factuur?
Als jij je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra dan ontvang je voor 1 euro op je factuur 1 T-Mobile Extra punt.
Hoe werkt het sparen?
Je spaart automatisch punten op tot het einde van je contract. Als je jouw abonnement verlengt dan neem je jouw spaarpunten mee. Naast het automatisch sparen kun je ook extra punten krijgen door deel te nemen aan nieuwe acties.
Ik heb niet voldoende punten voor een artikel uit de catalogus, kan ik bijbetalen?
Het is, sinds 6 mei 2015, bij bepaalde artikelen mogelijk om een artikel te bestellen met bijbetaling. In dat geval kan er gekozen worden om een bepaald deel met punten en een ander deel via je factuur te betalen.
Kan ik opgespaarde punten over laten zetten naar een ander 06-nummer?
Je ontvangt de punten op het 06-nummer waarop je het lidmaatschap hebt geactiveerd. Het is niet mogelijk om punten over te zetten naar een ander 06-nummer. Ook niet naar een ander 06-nummer van jezelf of om meerdere nummers te bundelen. Bij een contractovername komen je spaarpunten ook te vervallen. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Hoelang blijven mijn opgespaarde punten geldig?
De T-Mobile Extra punten blijven geldig zolang je lid bent van T-Mobile Extra en per 3 jaar tenminste 1 punt gebruikt. Als je het lidmaatschap van T-Mobile Extra opzegt, blijven de punten nog 1 maand geldig. Als je echter je abonnement opzegt, dan vervalt T-Mobile Extra automatisch en vervallen de gespaarde punten op de dag dat het contract wordt stopgezet.
Kan ik mijn punten ook inwisselen in een T-Mobile Shop?
Je kunt met je T-Mobile Extra-punten ook betalen in de T-Mobile Shops. Zo kun je bijvoorbeeld de punten gebruiken om de nieuwe telefoon van jouw keuze of een accessoire te kopen. Heb je niet genoeg punten? Dat is geen probleem. Je kunt een gedeelte in punten betalen en de rest bijbetalen. Het is niet mogelijk om je T-Mobile Extra punten te gebruiken voor het voldoen van een eventuele betalingsachterstand.
Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen, wat nu?
Het kan weleens gebeuren dat je een voucher niet hebt ontvangen of dat hij terecht is gekomen in je spambox. Mocht dat het geval zijn, bekijk dan dit topic voor meer informatie over wat je kan doen als je jouw bestelling niet hebt ontvangen.
Mocht jij leuke suggesties hebben voor cadeaus of spaaracties, laat het ons dan weten in dit topic.