Sticky

[FAQ / Veelgestelde vragen] T-Mobile Extra

  • 9 maart 2016
  • 69 reacties
  • 10166 Bekeken


Toon eerste reactie

69 reacties

Kan mijn voucher niet aktiveren omdat ik niet naar het nummer kan sms'en.
Geen blokkades, had gebeld, konden het ook niet vinden. Zou teruggebeld worden, niet gebeurd.
Heb morgen de voucher nodig dus wil kunnen aktiveren.
Heb zoals voorgesteld in het forum mijn sim kaart in een ander mobiel gedaan en het werkte πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
Kon nu sms'en naar 2244 superrrr
Reputatie 4
Hi Peet234,

Fijn om te lezen dat je het hebt opgelost!

Wij hebben het forum juist in het leven geroepen om al onze informatie en handige tips met iedereen te delen. Echt super dat je daar gebruik van hebt gemaakt. Daar worden wij heel gelukkig van. :D

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Hoi, ik heb een nieuw abbonement afgesloten met hetzelfde nummer, alleen was mijn vorige abbonement op mijn moeders naam en nu is hij op mijn naam. Worden mijn t-mobile extra punten behouden op mijn nieuwe abbonement omdat het tzelfde 06-nummer is, of niet omdat het een nieuw abbonement is met een andere naam?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Cstone,

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar je T-Mobile Extra punten wil verliezen.

De T-Mobile Extra punten komen te vervallen in de volgende situaties:

- Contractovername
- Nieuw contract met nummerbehoud
- Meer dan 3 jaar geen bestelling gedaan

In jouw situatie komen de punten dus te vervallen. Het is dus verstandig om deze eerst te gebruiken voordat je overgaat naar het nieuwe contract! Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je Cstone. 🙂
Eergisteren een 1/5 staatslot besteld, alleen nog geen mail gehad.
Op de app staat al wel dat de bestelling is afgerond?

Hoeveel T-Mobile Extra punten ontvang ik per factuur?
Als jij je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra dan ontvang je voor 1 euro op je factuur 1 T-Mobile Extra punt.

Hoe werkt het sparen?
Je spaart automatisch punten op tot het einde van je contract. Als je jouw abonnement verlengt dan neem je jouw spaarpunten mee. Naast het automatisch sparen kun je ook extra punten krijgen door deel te nemen aan nieuwe acties.


Ik heb gisteren contact gehad met de T-Mobile - Thuis customer service, en gevraagd hoe het zit met de facturen en de T-Mobile Extra punten van T-Mobile thuis.
T-mobile thuis neemt geen deel aan dit loyaliteitsprogramma....?
Aangezien als ik alles "Compleet (Mobiel+Thuis)" maak zullen facturen in 1 account komen.
Volgen deze omschrijving ga ik er toch vanuit dat als ik T-Mobile Thuis er bij neem ik dan ook voor iedere 1 euro op die factuur 1 T-Mobile Extra Punt ontvang.....

Ook bij de informatiepagina's van T-Mobile extra staat niks vermeld over dat T-Mobile thuis WEL of NIET meetelt voor de punten.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Anco,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk je staatsloten wil ontvangen. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je deze per e-mail binnen krijgt. Houd je mailbox dus goed in de gaten. Controleer voor de zekerheid ook of deze niet in je ongewenst map is gekomen. Daarnaast wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je instructies voor het juist instellen van je mail zodat je alle vouchers wel binnen krijgt.

Hoi hoi Darkdjproject,

Het is inderdaad 'nog' niet mogelijk om punten te ontvangen na het betalen van je T-Mobile Thuis facturen. De facturatiesystemen zijn op dit moment nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet mogelijk is om T-Mobile Thuis mee te nemen in het T-Mobile Extra spaarprogramma. We zijn ervan op de hoogte dat hier vraag naar is, daarom zijn we aan het kijken naar de mogelijkheden om dit alsnog toe te passen in de toekomst. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit natuurlijk meteen weten op ons forum. Houd ons forum dus goed in de gaten. 😉

Hoi hoi Darkdjproject,

Het is inderdaad 'nog' niet mogelijk om punten te ontvangen na het betalen van je T-Mobile Thuis facturen. De facturatiesystemen zijn op dit moment nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor het niet mogelijk is om T-Mobile Thuis mee te nemen in het T-Mobile Extra spaarprogramma. We zijn ervan op de hoogte dat hier vraag naar is, daarom zijn we aan het kijken naar de mogelijkheden om dit alsnog toe te passen in de toekomst. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit natuurlijk meteen weten op ons forum. Houd ons forum dus goed in de gaten. ;)


Mijn voorstel is in ieder geval om dit dan even duidelijk te maken.
Lijkt me handig dat mensen weten na de uitleg van T-Mobile Extra dat het alleen voor het Mobiele abonnement geldt en niet voor alle diensten van T-Mobile.

Voorbeeld:

T-Mobile Extra geldt voor onze volgende diensten:
- Mobiele Abonnementen


Dat lijstje kun je dan altijd uitbreiden wanneer er meer diensten deelnemen aan het T-Mobile Extra spaarprogramma. Wel zo duidelijk voor de consumenten en scheelt de moderators toch een hoop van dezelfde vragen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi dardjproject,

Dat is inderdaad duidelijker. Wederom bedankt voor je feedback!
Hoi T-Mobile,

Ik had 1484 punten gespaard en wilde hiervoor een pannenkoekplant bestellen. Ik zag toen echter toen ik op bestellen drukte dat de plant naar mijn oude adres gestuurd zou worden, ik heb dus mijn nieuwe adres niet doorgegeven. Ik heb de bestelpagina toen verlaten om eerst mijn adres te wijzigen. Toen ik daarna de bestelling wilde uitvoeren had ik opeens nog maar 79 punten en kon ik dus niets. Ik heb geen mail ontvangen en in mijn besteloverzicht of puntenoverzicht is ook niet gewijzigd of staat een bestelling klaar. Maar mijn puntentotaal is wel nog maar 79. Kunnen jullie zien wat er gebeurd is en hoe dit is op te lossen?

Hartelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bobbie,

Ik zie dat je later om 16:02 een bestelling gedaan. Je hebt hier ook een bevestiging van ontvangen. Klopt het adres nu wel? Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling! 🙂
Jaa, ik heb een bevestiging ontvangen en als het goed is klopt het adres nu ook!
Bedankt voor de reactie, fijne dag verder!
Reputatie 2
Ik heb via punten een voucher besteld voor Deezer. Heb de code geactiveerd maar er gebeurde verder niets. Geen deezer dus. Heb dit probleem al via chat geprobeerd opgelost te krijgen maar chat wordt steeds afgebroken. Men heeft dezelfde voucher opnieuw gestuurd maar met dezelfde code en die pakt ie natuurlijk niet meer. Kortom wel mn ounten kwijt maar geen deezer. Wat nu?
Reputatie 2
Beste jaimy

Bedankt! Dat zou fijn zijn. Volgens mij zou ik na activeren een code van deezer moeten krijgen maar die heb ik dus nooit gekregen. Zou fijn zijn als dit opgelost wordt. Ik wacht dus nog af.
Reputatie 2
Hallo Jamy. We zijn nu een paar dagen verder en ik was benieuwd of mn probleem met deezer opgelost wordt.
Groet
Moos
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moos,

Goed om me eraan te helpen herinneren, hoor! Ik was je in dit geval niet vergeten, maar ik heb op het moment nog geen antwoord. Ik heb vrijdagmiddag reactie gehad van een collega die een vermoeden heeft waar het probleem zit en we zijn dit nu verder aan het uitzoeken. Ik doe mijn best om je zo snel mogelijk te helpen. Je hoort het zodra ik meer weet!
Reputatie 2
Ok. Was even bang dat je me vergeten was πŸ˜„ Maar dan wacht ik nog af. Dank je
Reputatie 2
HAllo Jaimy

Dat heb ik ook via de chat toen proberen uit te leggen. Ik heb de voucher verzilverd maar volgens mij hoor je dan een code van Deezer te krijgen (weet anders niet hoe Deezer weet dat ik de voucher verzilver) maar ik kreeg niets. Als ik Deezer dus open geeft deze aan dat ik gebruik maak van gratis Deezer. Ik kon het alleen niet opnieuw proberen omdat de voucher verzilverd is. ik krijg dus geen foutmelding maar mijn voucher en Deezer zijn dus niet aan elkaar gekoppeld waardoor ik alleen gebruik kan maken van de graitis Deezer met reclame en zonder download mogelijkheid. 😞

Reageer