Beantwoord

"Fout opgetreden" bij catalogus

Welke browser of PC ik ook gebruik ik kom telkens op de pagina met foutmelding "Sorry! Er ging iets mis..

Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina." uit wanneer ik vanuit My T-Mobile de catalogus benader om mijn punten in te wisselen.

Ik heb een actief abonnement.

Gebruikte browsers: IE 9, firefox, chrome, safari
Gebruikte OS: iPhone, OSX, Windows

Ik kan hierover weinig op het forum vinden. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Thalina 15 oktober 2015, 13:03

Hoi Jorry,

Leuk om je op het forum tegen te komen! Heb je iets leuks gezien in de catalogus om te bestellen? :)

Balen dat je een foutmelding krijgt! Ik ben gelijk op onderzoek uitgegaan om te kijken wat er aan de hand is! Het goede nieuws is dat ik het probleem gevonden heb! Ik zag namelijk dat je twee My T-Mobile accounts hebt (beiden aangemaakt in 2008), waardoor ik ook een foutmelding kreeg als ik door probeerde te klikken naar T-Mobile Extra. Ik heb één van deze accounts verwijderd (het account dat je sinds 2008 niet meer gebruikt hebt) en nu lukt het mij wel om in de catalogus te komen!

Kun je eens kijken of het bij jou nu ook werkt? Verwijder voor alle zekerheid eerst even je cookies en cachegeheugen. Laat je even weten of het weer werkt?

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jorry,

Leuk om je op het forum tegen te komen! Heb je iets leuks gezien in de catalogus om te bestellen? :)

Balen dat je een foutmelding krijgt! Ik ben gelijk op onderzoek uitgegaan om te kijken wat er aan de hand is! Het goede nieuws is dat ik het probleem gevonden heb! Ik zag namelijk dat je twee My T-Mobile accounts hebt (beiden aangemaakt in 2008), waardoor ik ook een foutmelding kreeg als ik door probeerde te klikken naar T-Mobile Extra. Ik heb één van deze accounts verwijderd (het account dat je sinds 2008 niet meer gebruikt hebt) en nu lukt het mij wel om in de catalogus te komen!

Kun je eens kijken of het bij jou nu ook werkt? Verwijder voor alle zekerheid eerst even je cookies en cachegeheugen. Laat je even weten of het weer werkt?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken, of mag ik dit topic kapen?

Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Redlumt,

In dit geval mag het kapen wel hoor, is inderdaad exact hetzelfde probleem! ;)

De oorzaak is ook hetzelfde, want je had ook 2 accounts waardoor de toegang tot T-Mobile Extra werd geblokkeerd. Ik heb de oudste nu verwijderd en bij mij werkt het in ieder geval weer. Test jij het ook even?

Ik hoor graag of het gelukt is!
Gelukt! Dank.
Ook ik heb ditzelfde probleem.
Ik krijg bij de catalogus pagina de foutmelding: Sorry! Er ging iets mis.
Willen jullie voor mij ook even kijken of dit te herstellen is?
Groeten
Reputatie 4
Hoi MarcelAO,

Natuurlijk kan dat! :D

Jij hebt ook hetzelfde probleem als de bovenstaande klanten. Je hebt namelijk 2 My T-Mobile accounts, waardoor het niet mogelijk is om iets te bestellen. Zal ik de oudste voor je verwijderen of de nieuwste? Eentje is aangemaakt in april en de ander in mei. :)

Just let me know en ik regel het meteen voor je!
Ik weet er maar van 1, verwijder april maar. Dank je wel.:D
Reputatie 4
Hoi Marcel,

Geregeld! :D

Ik heb het overbodige My T-Mobile account verwijderd voor je. Je kunt nu lekker gaan rondneuzen in onze leuke online catalogus vol met toffe cadeau's, dagjes uit en factuurkorting.

Veel plezier ermee en als je nog vragen hebt, help ik je altijd graag verder.
Het werkt weer, dank je wel!
Hi!

Ook ik heb dit probleem. Kan me niet herinneren dat ik twee accounts heb, maar zouden jullie kunnen checken of dit ook bij mij de oorzaak is?

Groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hey Stefan,

Yes, bij jou is dit ook de oorzaak van het probleem. Ik heb het account met jouw 06-nummer als gebruikersnaam verwijderd, omdat je op het andere account als laatste was ingelogd. Als het goed is zou je nu weer in de catalogus moeten kunnen. Zou je dit eens kunnen proberen?

We horen graag van je of het gelukt is! 🙂
Ja het is gelukt! Thanks!
Hee t-mobile!

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb, ik krijg namelijk precies dezelfde foutmelding.

Zouden jullie eens kunnen kijken?

Groeten Dennis
Reputatie 4
Hoi Dennis,

Scherp van je! :D

Het is inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb de extra accounts verwijderd. Je had er 4 in totaal, wow haha! Wil je even kijken of je nu wel in de catalogus kunt rondsnuffelen?

Ik hoor het graag van je!
Ik heb hetzelfde probleem, krijg ook steeds de melding fout opgetreden..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Soshi2009,

Wat irritant dat je deze foutmelding steeds krijgt!

Ik heb meteen even gecheckt of jij ook meerdere accounts hebt, maar dat is niet het geval. Op welke manier probeer je in te loggen en op welk moment krijg je de foutmelding precies? Kun je jouw cookies eens verwijderen en het opnieuw proberen? Je zou ook nog even een andere browser kunnen proberen!

Laat je weten of je verder bent gekomen met deze tips? Zo niet, dan gaan we verder uitzoeken waar het probleem precies ligt!
Zou het voor mij ook gedaan kunnen worden?

Bvd
Reputatie 7
Badge +20
Hey Cartje,

Bij jou lag het ook aan het dubbele My T-Mobile account, waarvan er één verouderd is. Ik heb de oude gelijk verwijderd, dus als het goed is moet je nu weer bij de catalogus kunnen! 🙂

Laat je weten of het gelukt is?
Hoi hoi,

Het is gelukt hoor. Super bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂
Hier hetzelfde probleem. Kunnen jullie mijn oude account ook verwijderen als dat ook bij mij het probleem veroorzaakt?

Bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roeltje12,

Je had helemaal gelijk! Je had inderdaad twee accounts en daarvan heb ik de oudste verwijderd. Doet alles het weer naar behoren? 😃
Hoi,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik kan de catalogus niet benaderen zowel via mobiel als via verschillende internetbrowsers etc..etc..

Graag wil ik dat dit zsm opgelost kan worden.

Alvast bedankt.

Vriendelijk groet,
Reputatie 3
Badge +11
Hey Besiktasim,

Ik ben direct voor je gaan kijken of je dubbele My T-Mobile accounts had, dit was het geval en ik heb de oude gelijk voor je verwijderd. Als het goed is kun je nu weer bij de catalogus! :D

Laat je weten of alles weer naar behoren werkt? Geniet van je dag!
Zou een van de toffe t-mobile medewerkers bij mij ook kunnen kijken of dit het probleem is? Alvast bedankt!

Reageer