Beantwoord

Foutmelding aanmelden T-Mobile Extra

Ik probeer al enige tijd een aanmelding te doen om punten te sparen, maar krijg iedere keer een foutmelding! Kan iemand mij helpen?

Groet kimberley
icon

Beste antwoord door David 8 november 2016, 10:53

Hey Kimberley,

Welkom op ons forum!

Apart dat jij je niet gewoon kon aanmelden. Welke foutmelding ontving je bij het aanmelden? Ik heb je nu in ieder geval direct aangemeld, zodat jij gewoon kunt gaan sparen! Binnen 48 uur zie je dit ook terug op je My T-Mobile. Heb je al iets in gedachten waar je voor wilt sparen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kimberley,

Welkom op ons forum!

Apart dat jij je niet gewoon kon aanmelden. Welke foutmelding ontving je bij het aanmelden? Ik heb je nu in ieder geval direct aangemeld, zodat jij gewoon kunt gaan sparen! Binnen 48 uur zie je dit ook terug op je My T-Mobile. Heb je al iets in gedachten waar je voor wilt sparen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Super! Thanx.

Ik krijg elke keer de melding: Sorry er gaat iets fout, probeer het later nog eens.
Via de app en via de site!
Komen nou ook de punten erbij van de afgelopen facturen? Want ik probeer het al vanaf het begin.

Nog geen idee waarvoor ik ga sparen!

Maar nogmaals bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kimberley,

Zo'n melding is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je drie My T-Mobile accounts hebt naast elkaar, daar is het denk ik verkeerd gegaan. Ik heb er nu twee verwijderd. Als het goed is moet je nu wel naar de T-Mobile Extra pagina kunnen gaan. Mij lukt het in ieder geval via jouw My T-Mobile. Aangezien je je lange tijd niet kon aanmelden, heb ik uit coulance de T-Mobile Extra punten van jouw afgelopen facturen toegevoegd. Deze punten zijn binnen 24 uur zichtbaar op jouw My T-Mobile.

Laat je weten of het nu allemaal werkt? Veel plezier met sparen! 🙂
Ik probeer me ook aan te melden. Gisteren lukte het niet omdat ik die dag pas my-tmobile had aangemaakt en het vandaag moest doen. Vandaag krijg ik de melding dat ik me niet kan aanmelden omdat ik:
- of een prepaid heb
- of een betalingsachterstand
- of een zakelijke klant ben

Geen van dit is waar. Hoe kan ik me nu aanmelden?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Alan,

Welkom op ons forum en bij T-Mobile! :D

Het kan soms even duren voor alles helemaal goed in onze systemen verwerkt is. Hierdoor had jij waarschijnlijk problemen met het aanmelden voor T-Mobile Extra. Gelukkig zie ik dat je ondertussen aangemeld bent!

Naast T-Mobile Extra hebben we ook nog T-Mobile Samen, een ander leuk extraatje! Je kunt hierbij een groep aanmaken en binnen deze groep kun je gratis met elkaar bellen én als je in ieder geval 2 groepsleden met abonnement hebt, kun je ook nog een cadeau kiezen, zoals 500 MB extra of €2,50 factuurkorting. Leuk meegenomen toch? 🙂
Reputatie 2
Ik probeer al 2 dagen iets te bestellen wanneer ik wil afrekenen word ik doorverwezen naar een andere pagina om in te loggen omdat ik al klant ben. Vervolgens herkent het mijn inloggegevens niet!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Luisjee,

Leuk om je hier weer te zien! Welcome back. :)

Wat vreemd zeg. Je zou gewoon een bestelling moeten kunnen plaatsen, er gaat dus even wat fout.

Heb je het toevallig al in een andere internet browser geprobeerd zoals Mozilla Firefox of Google Chrome? Zou je de cookies willen verwijderen als je Google Chrome al gebruikt? Dit kan je doen door te drukken op CTRL + H en daarna te kiezen voor wis geschiedenis. Er komt dan een overzicht tevoorschijn waarin je kan selecteren wat je verwijderd wilt hebben. Selecteer hier alleen de cookies. Herstart Google Chrome en probeer het opnieuw.

Lukt dit niet dan horen we graag van je welk product je wilt bestellen, dan controleren wij of het ons wel lukt en kunnen we eventueel zien waar het precies fout gaat. We gaan er samen uitkomen Luisje! Laat ons weten of het is gelukt. 🙂
Ik probeer me ook aan te melden voor Tmobile extra maar sinds het afsluiten van mijn abonnement krijg ik al de foutmelding Sorry er gaat even iets mis.
Hoe kan je je anders aanmelden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marjolyn,

Leuk dat je je wilt aanmelden voor T-Mobile Extra! Wel handig als dit ook echt kan. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je twee My T-Mobile accounts naast elkaar hebt, waardoor je hoogstwaarschijnlijk deze foutmelding krijgt. Ik heb ze beiden verwijderd. Kun je eens een nieuw My T-Mobile account aanmaken? Lukt het vervolgens om je aan te melden voor T-Mobile Extra? Mocht het niet lukken, dan ga ik het handmatig voor je doen dus je kunt hoe dan ook gaan sparen.

Laat je weten of het is gelukt?
Hi Thalina,

Het is nu inderdaad gelukt! Bedankt voor je hulp!
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Marjolyn! En nu lekker gaan sparen! Al iets leuks op het oog? 🙂
Ik krijg helaas ook de melding sorry er is iets mis gegaan met het aanmelden. Zou iemand kunnen kijken wat ik fout doe? Heb van de week wel in t mobile extra gekund maar gaf toen al foutmelding. Leek opgelost maar vandaag kom ik er helaas weer niet in.
Het is opgelost hij doet het weer😄
Reputatie 7
Badge +20
Top dat het nu goed werkt, Ellieke90! 😃

Reageer