Beantwoord

Foutmelding aanmelden voor T-Mobile Extra

Ik heb geprobeerd om me aan te melden maar het lukte me niet terwijl ik wel aan de voowaarden voldoe. Ik heb geen prepaid en en het is een persoonlijk abonnement.
Is er wellicht een andere manier om mij aan te melden?

Dit is het bericht als ik mij probeer aan te melden voor t-mobile extra:

Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt

De pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.
Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.
icon

Beste antwoord door Razza 21 mei 2013, 15:07

@adegraaf66

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je jezelf niet kan aanmelden voor T-Mobile Extra. Ik heb je handmatig aangemeld voor T-Mobile Extra. Het kan maximaal 3 werkdagen voordat dit zichtbaar is op My T-Mobile. Mocht het zijn dat het na 3 werkdagen nog steeds niet correct vermeld staat op My T-Mobile dan zullen we op zoek moeten gaan naar een andere oplossing zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van ons spaarsysteem. 🙂

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@adegraaf66

Wat vreemd dat je jezelf niet kan aanmelden voor T-Mobile Extra. Ik heb je handmatig aangemeld voor T-Mobile Extra. Het kan maximaal 3 werkdagen voordat dit zichtbaar is op My T-Mobile. Mocht het zijn dat het na 3 werkdagen nog steeds niet correct vermeld staat op My T-Mobile dan zullen we op zoek moeten gaan naar een andere oplossing zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van ons spaarsysteem. 🙂
Super ! Dankje wel ! 😃
Ik heb exact hetzelde probeem, ik heb ook een particuliere ismart500
Ik heb hetzelfde probleem.
heb een ismart 150 abbonement.
Ik krijg de volgende melding:

De pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:

- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.

Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.
Ik heb hetzelfde probleem, probeer ook aan te melden voor T Mobile Extra, maar krijg dezelfde melding.
Wat nu?
Ook ik heb dit probleem.. Hoe nu verder?
Ook ik heb ditzelfde probleem. Blijkbaar doe ik niet iets fout, maar zijn er meer....
Gister een email gekregen dat ik me kon aanmelden, maar niet dus!

Kan ik ook handmatig toegevoegd worden?
Goedemorgen;

ook ik heb dit probleem, mailtje gekregen die mij attendeerde op t-mobile extra maar dezelfde bovenstaande foutmelding krijg ik ook.
Ik heb afgelopen week gebelt en zou aangemeld worden daar ik dit niet zelf kan(foutmelding) dit is nog niet gebeurt en er staat ook niets op mijn eerste factuur.
Kunnen jullie dit alsnog voor mij doen.
M.V.G
Reputatie 2
Hier nog iemand die zich niet kan aanmelden voor T-Mobile extra.
Ik heb onlangs een flex 09 sim only overgenomen, en wil me graag aanmelden voor T-Mobile extra.
Kan iemand dat voor mij doen?
De foutmelding krijg ik ook te zien. Tevens kan ik niet zien hoeveel kosten ik al heb gemaakt, hoeveel belminuten ik nog heb en hoeveel ik qua internet heb verbruikt. Wie kan me helpen?
Ik heb hetzelfde probleem. Wat kan ik hieraan doen
Reputatie 5
@Skai, @laura87, @Kristel5, @Hess, @starbuck68, @jpskaarten, @Lady_g

Bedankt voor jullie melding omtrent het aanmelden voor T-Mobile Extra. Ik heb alle accounts even nagekeken en zie dat jullie reeds zijn aangemeld.
Reputatie 5
@Liekie14
@lausemaus
@Hananemes

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ook voor jullie heb ik de aanmeldingen voor T-Mobile Extra nagekeken en ik zie dat deze niet gelukt zijn wegens de foutmelding. Ik heb jullie alle drie alsnog handmatig aangemeld voor T-Mobile Extra. De aanmelding is binnen uiterlijk 48 uur zichtbaar via My T-Mobile. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik kan me ook niet aanmelden voor t-mobile extra. Krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de pagina. Ik heb hetzelfde abonnement als mijn vrouw, en zij is wel goed aangemeld.
Kun je dit voor mij oplossen, zodat ik ook kan sparen voor leuke cadeaus??
Alvast bedankt!
Goedenmorgen,

Ik hoorde dat ik me kon aanmelden voor die puntenactie. 
Ik kreeg alleen een foutmelding, terwijl ik al langere tijd een abonnement bij jullie heb. 
Heb alleen een tijdje geleden een nieuw abbonenemt genomen bij jullie en zodoende hoorden ik van deze actie. 

Na even zoeken, ben ik bij dit forum terechtgekomen en dus ik dacht ik laat even een berichtje achter. 
Hopelijk is het nog mogelijk om aangemeld te kunnen worden.

Moet ik hiervoor nog gegevens voor doorgeven?

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
@frankvb1964 Welkom! Vervelend om te lezen dat het niet lukt om je aan te melden voor T-Mobile Extra. Ik heb je handmatig aangemeld, je zult dit in circa 48 uur terug zien op je My T-Mobile account. Alvast veel spaar plezier Frank! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

@tvmonitor Welkom op het T-Mobile forum! Ik heb ook jou handmatig aangemeld voor Extra, je hoeft geen gegevens door te geven. Ook jou zien wij in de toekomst graag weer terug op het T-Mobile forum!
Goedemiddag,

Ik heb vandaag hetzelfde probleem als ik me inlog.
Zijn er nog steeds problemen?
Reputatie 5
@sjteffiej Welkom! Ik zie dat je al sinds 2008 bent aangemeld voor het spaarprogramma. Je hoeft je dus niet aan te melden, veel spaar plezier!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg ook dezelfde foutmelding. Zouden jullie mij ook kunnen omzetten naar t-mobile extra?
Reputatie 3
@johnabby,

Ik heb het voor je nagekeken en je T-Mobile Extra aanmelding is sinds gisteren verwerkt 🙂 Op je My T-Mobile pagina kun je nu ook inzien dat je lid bent van T-Mobile Extra.
Ik ervaar dit probleem ook, bij het aanmelden voor T-Mobile Xtra krijg ik dit bericht:

Voorbeelden:
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb zelfs al eens eerder besteld en toen deed die het wel en nu opeens krijg ik zo'n vage foutmelding.
Daar baal ik ontzettend van want heb best wel wat punten gespaard.
Reputatie 4
Welkom op het nieuwe forum! :D

@aryaryary

Ik heb je bij deze aangemeld voor T-Mobile Extra op dit nieuwe contract.

@brietjuh83

Ik zie dat je account nog steeds actief is. Heb je het product ondertussen al kunnen bestellen?
Ik kan me ook niet aanmelden. Ben van prepaid naar simonly overgestapt.

Reageer